b-real Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Gah...en gang så hadde en kontroll på alt av bilder...nå er det bare et evig kaos *sukk* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Sukk. To dager igjen. Og i dag gikk mobilen hans tom for strøm, så jeg får ikke tak i ham før. Vel. Mest sannsynlig ikke før han lander på Værnes. Gah. Dis iz unfair. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Ah, dere spammer som aldri før. Og jeg må slutte å forlate PCen. Kommer ikke noe godt ut av at dere får spamme uten meg likevel. Masse bilder og pjatt. Spammere, det er det dere er! xD Omg, jeg har så dårlig humor. Jeg ler fremdeles av at den hekse-guiden stod ved siden av barnebibelen i bokhylla. x) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg ler fremdeles av at den hekse-guiden stod ved siden av barnebibelen i bokhylla. x)Er ikke det bare naturlig da? Man må sette fiksjon sammen med fiskjon. Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 I morra er det atter en jobbdag. Jaja. Det positive med å starte tidlig er å slutte tidlig Skjer i kaféen? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Omg, jeg har så dårlig humor. Jeg ler fremdeles av at den hekse-guiden stod ved siden av barnebibelen i bokhylla. x)Hva hadde hekseguiden i fiksjonsavdelingen å gjøre? Oo Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Er ikke det bare naturlig da? Man må sette fiksjon sammen med fiskjon. Hekseguiden er ikke fiksjon, så vidt jeg forstod av å lese bakpå. Er mer sånn rar vitenskap som jeg ikke husker hva heter. Sånn, ikke direkte vitenskap, men sånn annen vitenskap. Dessuten stod Are Kalvø på den andre siden, og det er jo absolutt ikke fiksjon. Det er genialt. En helt annen sjanger. ^^ (selv om jeg syns han kunne begynt å skrive skikkelig norsk) Endret 15. april 2008 av Nie Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hva hadde hekseguiden i fiksjonsavdelingen å gjøre? OoSpør Vigdis, ikke meg. xD Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Scooter er ganske herlig i grunn. Og Blümchen. Tyskerne kan virkelig musikk! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hva hadde hekseguiden i fiksjonsavdelingen å gjøre? OoSpør Vigdis, ikke meg. xD Wait. Da dukker det opp et nytt spørmål. Øøøøh. Hvorfor har Nevrotica en barnebibel? Oo Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 *feire med brownies og cola* Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) FOLKENS, I DAG HAR AMY DIAMOND BURSDAG! Og det har visst Llandari også fått med seg! B) Endret 15. april 2008 av Daniel Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Scooter er ganske herlig i grunn.Og Blümchen. Tyskerne kan virkelig musikk! DAMN RIGHT YOU ARE! Gratulerer med dagen, Amy! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Ers, I is pukzing. Ikke av de søte kameleonene, da. http://www.linkinn.com/_World_of_Macro_Photography_1-image Endret 15. april 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 FOLKENS, I DAG HAR AMY DIAMOND BURSDAG! Og det har visst Llandari også fått med seg! B) Huh? Jeg feirer at vi vant bedriftsbowlingen jeg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Scooter er ganske herlig i grunn.Og Blümchen. Tyskerne kan virkelig musikk! QFT! *synge* Wie ein boom-boom-boom-boom-boomerang... (ettellerannet) umlaufsbahn! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Scooter er ganske herlig i grunn.Og Blümchen. Tyskerne kan virkelig musikk! Jasmin er nice (Blümchen for de av dere som ikke visste det) *bla i musikkbiblioteket* Endret 15. april 2008 av Llandari Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg foretrekker Herzfrequens Herz and Herz ^^ Og jeg spiser lollipop Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Kor mykje kostar fisken? EG SA: KOR MYKJE KOSTAR FISKEN?!? : D Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Kor mykje kostar fisken? EG SA: KOR MYKJE KOSTAR FISKEN?!? : D Du vet tilfeldigvis ikke hva denne sangen handler om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg