b-real Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Legge deg etter jobb og så stå opp igjen, da? Jeg blir helt fubar etter middagshviler. Det funker ikke. Legger jeg meg først så sover jeg og da er døgnet rimelig ødelagt egentlig. *gå ned å hente meg en is* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg er fortsatt glad i Stumbleupon. Serverer meg alltid morsomheter: Things I've Learned:-Walmart’s parking lot is empty at 2 in the morning -Walmart does nothing to clear the ice away -My car has front wheel drive and a killer e-brake -At 20 mph I can spin my car in a full circle -After 30 minutes of doing e-brake spins in a Walmart parking lot the police will be called -Police are very nice if your honest with them and admit to just “farting around” -Even though you seem to have a good rapport with a police man it is unwise to comment to him “that’s a nice gun! Do they make a model for men?” -There seems to be no hard and fast rule for when the police may use a taser -Tasers may make you pee your own pants http://www.monkeychapps.com/things-that-i-have-learned/ Lenke til kommentar
K.. Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg fikk 4 i matte og fatter null og nada av alt annet enn regulær geometri, lett trigonometri og standard pluss, minus og tallsystem : <... og mer har du neppe bruk for. Eplefe: I c ur trap and raise it wiw a BAZOOKA-rocket into another universe, I am talking R^4!!11 THE FORTH DIMENTIONAL VECTOR SPACE. Or R^10, just 2 myke it interasting. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg blir helt fubar etter middagshviler. Det funker ikke. Legger jeg meg først så sover jeg og da er døgnet rimelig ødelagt egentlig. *gå ned å hente meg en is* Får si det til deg før du drar på jobb, da. Bare at jeg sitter på bussen fra før du står opp, og ikke stikker innom her først. =/ Teiting. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Knut Erik, forhåpentligvis ikke, men merker at jeg faller ut når jeg prøver å forstå programmering og matematiske beregninger gjort der og sånn : < Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Eplefe: I c ur trap and raise it wiw a BAZOOKA-rocket into another universe, I am talking R^4!!11 THE FORTH DIMENTIONAL VECTOR SPACE. Or R^10, just 2 myke it interasting. Psst! Bazooka er ikke så kraftig i forhold til denne. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Eplefe: I c ur trap and raise it wiw a BAZOOKA-rocket into another universe, I am talking R^4!!11 THE FORTH DIMENTIONAL VECTOR SPACE. Or R^10, just 2 myke it interasting. I raise u wiht BOOBS! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Får si det til deg før du drar på jobb, da. Bare at jeg sitter på bussen fra før du står opp, og ikke stikker innom her først. =/ Teiting.Vel, jeg står rett opp, går på badet og går på jobb. Uhyre sjelden jeg setter meg ned her før jeg kommer meg på jobb. TLF then Placebo - Without You I'm Nothing (Feat. David Bowie) Flygendespaggettimonster fine sangen =(( Endret 15. april 2008 av b-real Lenke til kommentar
K.. Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hvilken matematikk er det som er aktuell for deg, da? Matriseregning? denne. Creip. Sign me up for 5 of those. I raise u wiht BOOBS!I raise whith MOOBS! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Aaah, I get it chokke. Fikk bare 0,125i men.. det er vel.. i/8.. A thinker! Yeaa . Hjelp meg i matteassisteringstråden du. Integrasjon av umuligheter :OOOO Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Vel, jeg står rett opp, går på badet og går på jobb. Uhyre sjelden jeg setter meg ned her før jeg kommer meg på jobb. TLF then Jeg kan ringe deg i femtida (da jeg pleier å våkne), og si god morgen. =/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Beats me, jeg faller stort sett ut før jeg får med meg navnet. Kibs, du kan ringe og vekke meg, kanskje jeg kommer meg opp og på skolen for en gangs skyld Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Nåw Så søt Har hørt, fra flere, at jeg kledde de med tynn innfatning best. De matcher også klokka mi Ja du kledde å ha på briller Det er det ikke alle som gjør ( syns nå jeg da ) Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Kibs, du kan ringe og vekke meg, kanskje jeg kommer meg opp og på skolen for en gangs skyld Vekke deg klokken fem, ja. Great sukess. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 2-3 timer etter at jeg sovner, ja jøss. Alltid Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Ja du kledde å ha på briller Det er det ikke alle som gjør ( syns nå jeg da ) Takk Føler selv at jeg ser så gammel ut når jeg har briller på. Brukte laaaang tid på å finne noen jeg likte Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Nettopp det jeg mente, Smurfen. Takk Føler selv at jeg ser så gammel ut når jeg har briller på. Brukte laaaang tid på å finne noen jeg likte Du er ikke atten enda. Du skal ønske å se gammel ut. Eller kanskje du har blitt atten. Men det går ut på ett. Endret 15. april 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) hahaha.. Fikk også nå bibelspam pga av at jeg skrev adressen min her. Siterer: "Vi tror at skoleungdom og studenter er umistelig for gud, og fortapt uten kristus" Jævla kristne spammere... Har du lært nå da? Endret 15. april 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg kan ringe deg i femtida (da jeg pleier å våkne), og si god morgen. =/Sure 8)Men kan ikke love at jeg svarer. Jeg er jævlig å få vekket :X Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Takk Føler selv at jeg ser så gammel ut når jeg har briller på. Brukte laaaang tid på å finne noen jeg likte Du så ikke ett år over 39 ut fra spøk til alvor... Du kledde de veldig godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg