chokke Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Vel, du må da vel skjønne såpass at det er kanskje ikke rette plassen mann Men jeg så ikke vitsen din. Url? Jeg er lat i dag =\ Er nå klar over det, men lov å håpe A group of mathematicians are having dinner. Having finished, one says "Crikey, sqrt(-1 / 64)" Lenke til kommentar
K.. Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Eyh, I don't get it, chokke. :\ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg får jo aldri sagt god morgen til deg. Har vært en litt pussig dag her og. Startet med to timer religion med en pinsevenn. Måtte bare bli diskusjon i klassen. Men det var gøy. Det som ikke er så gøy er at han liker å ta på noen av jentene (klappe dem på hodet, etc.) og spørre hvordan det står til med småjentene. Uffda. Hvordan skal vi forandre på det at du aldri får sagt god morgen til meg da? Åh...sånne kosegutter. Er da du skal trekke fram: sexual harassment panda Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Man kan da ikke finne kvadratrot av negative tall? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Man kan da ikke finne kvadratrot av negative tall?Oh but you can. Komplekse tall. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 A group of mathematicians are having dinner.Having finished, one says "Crikey, sqrt(-1 / 64)" HAHAHAH...haaa....haaaa...erm....hæ? *gni seg i hodet* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Uffda. Hvordan skal vi forandre på det at du aldri får sagt god morgen til meg da? Åh...sånne kosegutter. Er da du skal trekke fram: http://images.southparkstudios.com/media/i...panda_dance.gif sexual harassment panda Nei, du, det har jeg ingen anelse om. Kan du ikke stå opp senere eller noe? Fysj. Det lignet jo nesten. >.< Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Oh but you can. Komplekse tall.Men dette er vel kun snakk om teoretiske problemer og ikke reelle ting? Ikke at jeg har peil altså. Jeg er ikke matte-nerd. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Eyh, I don't get it, chokke. :\ Har litt kvasiløsning, men i/8. I over eight uttaler som I overate (mett) *roro* Lenke til kommentar
K.. Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Men dette er vel kun snakk om teoretiske problemer og ikke reelle ting?Komplekse tall brukes i høyeste grad til å løse reelle problemer. Ta for eksempeeel.. tja.. hvordan en bil fjærer? Om fjæra er over/under/kritisk dempet er avhengig om hvorvidt en differensiallikning (som brukes til å modellere problemet) har reelle eller komplekskonjugerte røtter. HELLO. *tygge tyggis* Aaah, I get it chokke. Fikk bare 0,125i men.. det er vel.. i/8.. A thinker! Endret 15. april 2008 av Knut Erik Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Komplekse tall brukes i høyeste grad til å løse reelle problemer. Ta for eksempeeel.. tja.. hvordan en bil fjærer? Om fjæra er over/under/kritisk dempet er avhengig om hvorvidt en differensiallikning (som brukes til å modellere problemet) har reelle eller komplekskonjugerte røtter. HELLO. *tygge tyggis* Du mista meg etter spørsmålet om hvordan en bil fjærer. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 HELLO. *tygge tyggis*Hei! *helle cola i håret på*Har du det fint, søtnos? ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Nei, du, det har jeg ingen anelse om. Kan du ikke stå opp senere eller noe? Fysj. Det lignet jo nesten. >.< Jeg står opp 0730 hver morra jeg så...jah...jobb og shait. Litt vanskelig å stoppe det der... Lenke til kommentar
K.. Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Du mista meg etter spørsmålet om hvordan en bil fjærer. \o/ math win again Hei! *helle cola i håret på*Har du det fint, søtnos? ^^ Heeeeyyy:L that was uncalled for. *riste håret over deg så du får cola og.. flass og.. um.. hodebunnsvette på deg* KARMA Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg står opp 0730 hver morra jeg så...jah...jobb og shait. Litt vanskelig å stoppe det der... Legge deg etter jobb og så stå opp igjen, da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 KARMA No thank you, I'm not up for chinese, I just ate. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 WEWT!?!? Then why did u asked me out 4 dinnar! Sneaky sneaky sneaky. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 hahaha.. Fikk også nå bibelspam pga av at jeg skrev adressen min her. Siterer: "Vi tror at skoleungdom og studenter er umistelig for gud, og fortapt uten kristus" Jævla kristne spammere... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Knut Erik, du er kompleks Mer kompleks enn vitsen til chokke. Jeg fikk 4 i matte og fatter null og nada av alt annet enn regulær geometri, lett trigonometri og standard pluss, minus og tallsystem : < Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 WEWT!?!? Then why did u asked me out 4 dinnar! Sneaky sneaky sneaky.Bcuz is trap. : D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg