Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er ikke glad i noen av dere. Hater dere heller ikke, men kjenner dere ikke. Jeg vil ikke ha noen antagonistiske responser i form av innlegg pga. dette innlegget.

*antagonistisk respons*

Hva har så den trusa bedrevet tiden med i dag?

Endret av danno_O
Lenke til kommentar
over til noe annet, fi fikk bruke de bærbare pcene på skolen i dag, og da kjeda vi oss så satt han forann meg og hold "enter" inne i et word ark, da han passerte 9999 sider stod det bare ****/**** helt i midten, og på slutten av dagen kom han vel til rundt 20 000 sider!!

now THAT, my friends, is time well spent!

Faen nå er jeg mistenkt for å ha solgt weed. De fant ikke noe her, da. Ikke med narkohund engang.

De fant det altså ikke? :p

Lenke til kommentar
over til noe annet, fi fikk bruke de bærbare pcene på skolen i dag, og da kjeda vi oss så satt han forann meg og hold "enter" inne i et word ark, da han passerte 9999 sider stod det bare ****/**** helt i midten, og på slutten av dagen kom han vel til rundt 20 000 sider!!

Du veit du bare kan taste inn hvilken side du vil gå til nederst til venstre elns?

Lenke til kommentar
Faen nå er jeg mistenkt for å ha solgt weed. De fant ikke noe her, da. Ikke med narkohund engang.

Så flott da. Da kan du si at du ikke driver med sånt tull. At du prøver å skjerpe deg eller noe. Snuten digger folk som slutter med ting

Lenke til kommentar

now THAT, my friends, is time well spent!

yeah i knw!

De fant det altså ikke? :p

l0l :wee:

Endret av cHilfiger
Lenke til kommentar
Faen har skjedd med HW-designet?

Helt kokkelimonke jo. Huff...

Jævla new wave-piss.

Her har vi en som er litt gretten idag ja. Og jeg antar at spørsmålet ditt var retorisk ja? Jeg synes det gamle var bedre jeg også. Men det nye er da ikke så gale? Man venner seg jo til det før eller siden.

Lenke til kommentar
Noe nytt ellers da? :p

Bortsett fra at jeg må i retten og sånt, nei.

Ikke med narkohund en gang. Skulle det gjøre noen forskjell? Kan vi tolke at du, har, narkotika der du er nå?

Har ikke det.

Så flott da. Da kan du si at du ikke driver med sånt tull. At du prøver å skjerpe deg eller noe. Snuten digger folk som slutter med ting

Jepp, jeg sa det. Og at jeg kunne bevise på stedet at jeg var rein.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...