Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fittesatan anarkikommando, radarkaos, kraftkommando!

...Jeg hører på soundtracket til Mannen som Elsket Yngve. Aah. Mathias Rust Band. :love:

Så enig, så enig.

Jeg gikk rundt og nynna på den i to dager etter å ha sett filmen, så fant jeg sangen på myspace, så kjøpte pappa soundtracket ^^

Lenke til kommentar

Jeg skal ha summer party til sommeren (duu'h), jeg gir jo selvfølgelig nærmere beskjed, men folk fra forumet er invitert :D

Stooort party på min hveranda! Så kom gjerne med ideer til hva jeg kan ha, som feks, jeg skal ha en badebasseng på hverandan, som er fyllt med is, bare putte drikka oppi der.. Så kom med forslag

Lenke til kommentar
P: Mye mulig jeg kommer, om andre slenger seg på =D (sett at lille Hilde blir invitert)

Lille Hilde er invitert.

Lille Hilde får rippere i drinken sin.

Du får kjøpt sånne gullfiskboller som er forma som et cognac-glass. De er geniale å lage drinker i. Holder 50-60 liter og er litt over meteren høye om jeg ikke husker feil. Sånn må du få tak i til summerparty

Hmm... Hørtes dyrt ut :p

Lenke til kommentar
P, får jeg komme i kjole? ;P

Selvfølgelig, men da må du gå uten undertøy.

Kosta fire hundre eller noe på europris om jeg husker rett.

Stilig.. Det må undersøkes.

Jeg kan også informere om at jeg har bestemt meg for en Yamaha R1 som min neste motorsykkel.

Lenke til kommentar

3 år siden i dag.

Er så rart..virker som om det har gått 10 år siden minst...noe som skjedde for lenge lenge siden og det har alltid vært slik. Jeg skjønner ikke helt hvordan en har klart å komme igjennom det. Er ikke bare hobbitter som er seige skapninger =)

Lenke til kommentar
Oh, kebab høres egentlig litt fristende ut. Det hadde vært digg. Men neida, jeg pugger fransk og norsk om hverandre og ser LA ink mens jeg sitter på forumet. Jeg kommer til å ende opp med å skrive om Les tatouages de l'Internet i norsken.

Hysj, ikke nevn kebab. Jeg er altfor langt unna et fornuftig kebabsted :cry:

(Ok, så henger jeg 3 sider etter, men det får dere bare leve med)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...