Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skal også snart frisørisere meg, men frisøren min er så femi og ekkel at jeg ikke vil =(
Jeg kan frisørisere deg. Jeg er faktisk ganske brukbar med en frisørsaks. Spørs litt på hva du vil ha, den standard "kort med voks i så det står opp"-klippen 98% av guttene på skolen min har for tiden tror jeg ikke jeg hadde klart om det brant, men det meste annet klarer jeg ganske brukbart.
Lenke til kommentar
Jeg tror jeg må ha et bilde.

Teh mobile er klikk. Men det ble ikke bra. For standard, og den skillelinjen mellom sidene og resten greide hun å føkke opp grundig. Jeg pekte bare ti-femten ganger hvor den skulle gå og forklarte hvordan den skulle være. >.<

Lenke til kommentar
Ja, da er du stuck med hu. Når dere har blanda DNA på den måten så er man bundet. :p

Men gratla ... Unger er mer kos enn man tror på forhånd.

Neida :p

Takker, ja vil jo tro det, egentlig så bryr jeg meg ikke så særlig, dene ene veien eller den andre :p

Jeg skal jo selvfølgelig være der og bla, bla, men egentlig kunne jeg ikke brydd meg mindre :p

@NgZ, ho ville ikke.. Så jeg begynte å leke med strikkepinner og kleshengere, men da ble ho sur.. Så prøvde jeg å dytte ho utfor trappa.. Det gikk ikke, så prøvde jeg å sparke ho i magen, funka også dårlig. Sier til ho hele tiden at det ikke er forseint osv. Det var en fin trapp! Og forskjellige haduken og falkon punch, ho tar ikke helt de siste men :p

Endret av Den store P
Lenke til kommentar

Faen Becca. Nå fikk jeg den på hjernen. :<

Og i dag er Grethen blitt til en Kristoffer. Fasinerende.

Og Nikons målgruppe i Coolpix S500-reklamen er alkoholikere, for det står vin på bordet. Mediaelever skal sjekkes opp lommemannen-style, bare bytt ut godteriet med et kamera. Og en klamydiatest for menn er smertefull.

Jah. Jeg tror det var det jeg har lært i dag. :hmm:

Lenke til kommentar
Og i dag er Grethen blitt til en Kristoffer. Fasinerende.

Og Nikons målgruppe i Coolpix S500-reklamen er alkoholikere, for det står vin på bordet. Mediaelever skal sjekkes opp lommemannen-style, bare bytt ut godteriet med et kamera. Og en klamydiatest for menn er smertefull.

Jah. Jeg tror det var det jeg har lært i dag. :hmm:

Ingen hadde klart å lure meg lommemannen-style med et kamera. Med mindre det var et D3, selvsagt. o0

Og jeg visste at klamydiatester for menn er smertefulle. Den for kjønnsvorter og. Testen gjør visst mer vondt enn syren de bruker til å svi av vortene. Og jeg vil ikke ha et coolpix S500, men jeg kunne godt tenkt meg vin.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...