Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Kjære vene...jeg innså akkurat at jeg bruker altfor mye tid på dette tulleforumet. Har jo en drøss spill jeg skulle fått fullført, modeller som skal bygges. Også sitter jeg hver dag i timesvis etter jobb og gjør INGENTING på forumet istedet. Sånn som nå. Jeg kunne fullført neste kapittel i Sam&Max-serien mens jeg hadde 2,5 timer fri før jobb. Hva gjør jeg? Sitte her istedet, og nå må jeg dra om 40 minutt.

Kan noen banne meg et par uker? Pleease?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oh, kebab høres egentlig litt fristende ut. Det hadde vært digg. Men neida, jeg pugger fransk og norsk om hverandre og ser LA ink mens jeg sitter på forumet. Jeg kommer til å ende opp med å skrive om Les tatouages de l'Internet i norsken.

Lenke til kommentar
God morgen, friskingen :wee:

*fylle ut egenmelding*

Hvem kaller du frisk? :mad:

Jeg vil ikke ha det på meg at jeg er frisk! Jeg er klin gal! Jeg har dessverre ikke klart å få dette på papir, men ryktene sier at jeg er en psykotisk doplanger og da er det sant. :fun:

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke ha det på meg at jeg er frisk! Jeg er klin gal! Jeg har dessverre ikke klart å få dette på papir, men ryktene sier at jeg er en psykotisk doplanger og da er det sant. :fun:

Selvfølgelig er det sant, alle rykter er sanne.

Spør om det skjer noe kult i livet mitt Lars, spør!! Spør nå!!! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...