L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Hvis det er snakk om sanger i signatur så er min helt klart best, selv om det ikke er link til den... argh! dobbel! Endret 10. januar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg syntes min 'sang' i signaturen er bedre. DEt synes ikke jeg, se i signaturen min Jeg krever bilde av din bart! Neida, respekterer at du heier på RBK.. .. Selv om de ble eid på Stadion. og jeg respekterrer at du heier på brann....har du et regne bilde? NO offence Hvis det er snakk om sanger i signatur så er min helt klart best, selv om det ikke er link til den... haha, så morsomt, kom med den da? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 hei ALLE sammen I am Liek back Jeg er glad for å se deg^^. Var bare opptatt med PB<3 Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hvis det er snakk om sanger i signatur så er min helt klart best, selv om det ikke er link til den... Bevis det! hei ALLE sammen I am Liek back ingen som er glade for og se meg? Hei. Gid. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 hei ALLE sammen I am Liek back ingen som er glade for og se meg? Joda, velkommen tilbake! Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 hei ALLE sammen I am Liek back ingen som er glade for og se meg? jojo, heisan!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) haha, så morsomt, kom med den da? har ikke link... bare siterer sangen i signaturen min jeg Endret 10. januar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Har du et "regnebilde" haha. Nei, men jeg kan ta et ut vinduet akkurat nå om du vil. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 haha, så morsomt, kom med den da? har ikke link... bare siterer sangen i signaturen min jeg jaja Har du et "regnebilde" haha. Nei, men jeg kan ta et ut vinduet akkurat nå om du vil. det er ikke så farlig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Du kan jo søke og se om du finner noe Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 jeg viste att der innerst inne var glade for og se meg dere må lære dere og vise følelsene deres gutter, og Ida Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Du vet jeg er glad i deg, espen, så da trenger jeg ikke si det hele tiden. Det mister effekten om jeg maser om det hele tiden Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Du kan jo søke og se om du finner noe googlet det kjapt og fant bare profilen din og dette her Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Du vet jeg er glad i deg, espen, så da trenger jeg ikke si det hele tiden. Det mister effekten om jeg maser om det hele tiden Er du glad i meg? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Du vet jeg er glad i deg, espen, så da trenger jeg ikke si det hele tiden. Det mister effekten om jeg maser om det hele tiden alle er jo glade for og bli annerkjent, og satt pris på da... att du er glad i meg kan du si ofte... det er att du elsker meg du ikke må si for ofte... da mister det effekten... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Du kan jo søke og se om du finner noe googlet det kjapt og fant bare profilen din og dette her lookie lookie -------------- jeg er glad i ALLE forumtrolla mine Endret 10. januar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Hold munnene deres. Jeg blir sur av å se alle være glade i hverandre. Hvertfall når ingen er glad i meg. Endret 10. januar 2008 av danno_O Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Du kan jo søke og se om du finner noe googlet det kjapt og fant bare profilen din og dette her lookie lookie -------------- jeg er glad i ALLE forumtrolla mine takk takk back to you Hold munnene deres. Jeg blir sur av å se alle være glade i hverandre. Hvertfall når ingen er glad i meg. vi er glade i deg å Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hold munnene deres. Jeg blir sur av å se alle være glade i hverandre. Hvertfall når ingen er glad i meg. jeg er glad i deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg