Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+312

jepp, nu er det skole, så da har man masse tid til å surre rundt på forum^^ deilig å ikke ha vært på skola i går, det er den dagen med mest teori...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

whoot. Eplefe er tilbake!

Og logisk nok snør det her også, som Cman og n4w har skrevet over. Kanskje ikke så rart, siden vi alle lever på samme stedet. oO

Anywho. Skole på meg også. Så får vi se, om jeg ikke får lurt til meg en laptop på skolen i dag xD

Lenke til kommentar
Velkommen tilbake til svinestien. Her skjer det ikke noe annet enn /care og dritt, men det vet du vel fra før =D

*Ikke alene på kontoret lenger*

Kan ikke si meg overrasket, nei. Vi er en gjeng som fråtser i vår egen dekadense og trives med det. Gode gud, jeg lurer på hvor lang tid det tar før dere dreper ordforrådet mitt igjen. Jeg skrev dikt for første gang på lenge denne uken. xD

Vi bruker vel ikke mer enn et par dager på det, gjør vi vel? Vokabularnivået til den gjennomsnittlige forumhoren er ikke særlig høyt :wee:

jepp, nu er det skole, så da har man masse tid til å surre rundt på forum^^ deilig å ikke ha vært på skola i går, det er den dagen med mest teori...
Husk at du mister tilsvarende med potensiell kunnskap.. Men ja, forstår at du ville ha fri =D

--

VG: NSB øker billettprisen på toget

NSB vil unngå gratispassasjerer og øker 5. mai prisen på å kjøpe billett direkte på toget med 20 kroner.

Håper virkelig de tar hensyn til de stakkars jævla stasjonene uten automat =/

Endret av Hilde88
Lenke til kommentar
Velkommen tilbake til svinestien. Her skjer det ikke noe annet enn /care og dritt, men det vet du vel fra før =D

*Ikke alene på kontoret lenger*

Kan ikke si meg overrasket, nei. Vi er en gjeng som fråtser i vår egen dekadense og trives med det. Gode gud, jeg lurer på hvor lang tid det tar før dere dreper ordforrådet mitt igjen. Jeg skrev dikt for første gang på lenge denne uken. xD

Vi bruker vel ikke mer enn et par dager på det, gjør vi vel? Vokabularnivået til den gjennomsnittlige forumhoren er ikke særlig høyt :wee:

Nei, men nå er ikke jeg en gjennomsnittlig forumhore heller, er jeg vel? ;P
Lenke til kommentar

post-38416-1208243546_thumb.jpg

Nie, den er dedikert til deg =D

Haha, jeg er så kunstnerisk!

Nei, men nå er ikke jeg en gjennomsnittlig forumhore heller, er jeg vel? ;P

Du er dronningen av de alle. Jeg vet ikke om det er positivt eller negativt, jeg :wee:

Lenke til kommentar
Du er dronningen av de alle. Jeg vet ikke om det er positivt eller negativt, jeg :wee:
Jeg tar det som et kompliment. :love: :love:

Hva synes vi egentlig om sekundærbrukere her? Typisk, vi vet de er sekundærbrukere. Anmelder vi dette, ignorerer vi dette og tenker at det får forumstyret finne ut av selv, eller utnytter vi det for det det er verdt mot personen med sekundærbruker? : D

Lenke til kommentar

Vi utnytter det vel på det groveste? Ikke la nazimodza få røre de! Vi har vår egen rett, på linje med sigøynerne. Og i det de oppretter en dobbeltbruker så blir de fredløse. PIOW PIOW!

Hylopews går selvfølgelig utenfor denne regelen :love:

----

Llandari: Et par hundre poster til, og du er akseptert =D

Endret av Hilde88
Lenke til kommentar

Epleee! :D

Nå sitter jeg på skolen og hører på musikk, "ut i vår hage" går på repeat i bakgrunnen. :p

edit: Minnepenn på 2gb. :love:

Helt "gratis" ifra skolen, fikk den i åttende.. Rik skole. :love: ^^

Edit2: nå mangler jeg bare at dama kommer på msn, så er alt perfekt. ^^

Endret av Kexxy er sexxy!
Lenke til kommentar

Selv går jeg med litt blandede følelser. En del vil svært gjerne anmelde rumpa deres, men det er jo og relativt underholdende å utnytte det på det groveste. Fredløse ftw! :D

Llandari: Et par hundre poster til, og du er akseptert =D
Er ikke det litt opp til meg, Hilde? *dask*

O_o

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...