Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trodde du var den som var mest imot drikking av kompisene mine jeg :whistle:

Jeg har strengt tatt ikke noe i mot å drikke, i moderate mengder. Bare den greien med å drike seg dritings, fordi man ikke har noe annet liv, jeg ikke forstår meg på. (sikkert fordi jeg har klart å bevise for meg selv, gang på gang, at man kan ha det like gøy uten alkohol :) )

Lenke til kommentar
Trodde du var den som var mest imot drikking av kompisene mine jeg :whistle:

Jeg har strengt tatt ikke noe i mot å drikke, i moderate mengder. Bare den greien med å drike seg dritings, fordi man ikke har noe annet liv, jeg ikke forstår meg på. (sikkert fordi jeg har klart å bevise for meg selv, gang på gang, at man kan ha det like gøy uten alkohol :) )

Rødvin smaker rævv uansett

Lenke til kommentar
All apples are fruit.

All fruits grow on trees.

Therefore all apples grow on trees.

Evt. en annen og mye bedre versjon:

Du er nordlending.

Jeg er nordlending.

Ergo er jeg deg.

Njaaa, det er nå ikke mange kilometerne som redder ham fra å være trønder.

Lenke til kommentar

En blondine ringer til kjæresten sin og sier: "Kan du komme over og hjelpe meg. Jeg har kjøpt et kjempe-puslespill,

og jeg finner ikke ut hva jeg skal gjøre. Kjæresten hennes spør: " Hva skal det bli, når det er ferdig?"

Blondinen sier: "Etter bildet på esken, så skal det bli en hane".

Kjæresten bestemmer seg for å gå over og hjelpe henne. Hun lukker ham inn, og viser ham alle brikkene på bordet. Han ser på brikkene et øyeblikk. Så ser

han på esken. Så sier han: "Det spiller ingen rolle hva vi gjør. Vi klarer aldri å legge disse brikkene, sånn at de kommer til å ligne på en hane".

Han tar hånden hennes og sier: "Nå tar vi en kopp kaffe og så......

Han sukker dypt...... "Så heller vi all Corn Flakes´n tilbake i pakken igjen".

Lenke til kommentar

Gah.

Jeg trodde ny RAM ville fikse PC-problemene mine, men neida.

Da er det ikke varme, det er ikke virus eller slik dritt og det var ikke RAM.

Da gjenstår bare å teste om det hjelper å bruke matpenga mine på nytt hovedkort, nytt skjermkort og / eller ny prosessor. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...