j-- Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Verden går under Ja, er det jeg også fant ut. Nå sitter jeg under skrivebordet mitt og gråter. Vi kommer ikke til å våkne opp i morra =( Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 HD-cam og gaffa? Hva skal dere med HD-cam og gaf ... Det skal vi bruke etter vi er ferdig med deg... Han har rere fetisjer... Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 HD-cam og gaffa? Hva skal dere med HD-cam og gaf ... Det skal vi bruke etter vi er ferdig med deg... Han har rere fetisjer... Jeg og vil være med! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hvordan smaker man på forumet? Way to ikke skjønne seg på analogier, da, dumma. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 HD-cam og gaffa? Hva skal dere med HD-cam og gaf ... Det skal vi bruke etter vi er ferdig med deg... Han har rere fetisjer... Jeg og vil være med! Jeg vil også! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Trodde du var den som var mest imot drikking av kompisene mine jeg Jeg har strengt tatt ikke noe i mot å drikke, i moderate mengder. Bare den greien med å drike seg dritings, fordi man ikke har noe annet liv, jeg ikke forstår meg på. (sikkert fordi jeg har klart å bevise for meg selv, gang på gang, at man kan ha det like gøy uten alkohol ) Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Verden går under En tulling her i nabolaget solgte huset sitt (ca. 4-5 mill) og brukte pengene til å reise jorda rundt i et helt år fordi de tror verden går under i år Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Way to ikke skjønne seg på analogier, da, dumma. Du har en tendens til å kalle meg det. Rart det der. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Trodde du var den som var mest imot drikking av kompisene mine jeg Jeg har strengt tatt ikke noe i mot å drikke, i moderate mengder. Bare den greien med å drike seg dritings, fordi man ikke har noe annet liv, jeg ikke forstår meg på. (sikkert fordi jeg har klart å bevise for meg selv, gang på gang, at man kan ha det like gøy uten alkohol ) Rødvin smaker rævv uansett Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Du har en tendens til å kalle meg det. Rart det der. All apples are fruit. All fruits grow on trees. Therefore all apples grow on trees. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 All apples are fruit.All fruits grow on trees. Therefore all apples grow on trees. Evt. en annen og mye bedre versjon: Du er nordlending. Jeg er nordlending. Ergo er jeg deg. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Rødvin smaker rævv uansett Hva er galt med rødvin da? Det smaker 1000 ganger bedre enn det rusbrus-skvipet du heller i deg til vanlig uansett! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Evt. en annen og mye bedre versjon:Du er nordlending. Jeg er nordlending. Ergo er jeg deg. "Non sequitur" kaller vi det. Endret 14. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Helvor? Har du lasta opp de bildene med kattøra på serveren din enda? Skjønner, jeg gidder ikke sette opp laptopen nå Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 All apples are fruit.All fruits grow on trees. Therefore all apples grow on trees. Evt. en annen og mye bedre versjon: Du er nordlending. Jeg er nordlending. Ergo er jeg deg. Njaaa, det er nå ikke mange kilometerne som redder ham fra å være trønder. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 En blondine ringer til kjæresten sin og sier: "Kan du komme over og hjelpe meg. Jeg har kjøpt et kjempe-puslespill, og jeg finner ikke ut hva jeg skal gjøre. Kjæresten hennes spør: " Hva skal det bli, når det er ferdig?" Blondinen sier: "Etter bildet på esken, så skal det bli en hane". Kjæresten bestemmer seg for å gå over og hjelpe henne. Hun lukker ham inn, og viser ham alle brikkene på bordet. Han ser på brikkene et øyeblikk. Så ser han på esken. Så sier han: "Det spiller ingen rolle hva vi gjør. Vi klarer aldri å legge disse brikkene, sånn at de kommer til å ligne på en hane". Han tar hånden hennes og sier: "Nå tar vi en kopp kaffe og så...... Han sukker dypt...... "Så heller vi all Corn Flakes´n tilbake i pakken igjen". Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 *snip* ehh, to punkter 1. Den er gammel og dårlig 2. Vi har en egen kategori for det der, https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=73 , nemlig Humor Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Gah. Jeg trodde ny RAM ville fikse PC-problemene mine, men neida. Da er det ikke varme, det er ikke virus eller slik dritt og det var ikke RAM. Da gjenstår bare å teste om det hjelper å bruke matpenga mine på nytt hovedkort, nytt skjermkort og / eller ny prosessor. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Datasmurf, det er Windows. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Njaaa, det er nå ikke mange kilometerne som redder ham fra å være trønder. Nei, huff, du må ikke si sånt, du som skal til NTNU. BARTEMANNENE KOMMER TIL Å TA PÅ DEG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg