Kibs Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) unskyld, men jeg har som vane å skrive ham/han etc. om alle og tenker ikke at det kan være en jente jentediskriminering? Nei, diskusjon.no. Alle er gutter til noe annet er sagt. Dessuten heter det "henne". Og det handler ikke om å ha flest poster. >.< Endret 10. januar 2008 av Kibs Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 unskyld, men jeg har som vane å skrive ham/han etc. om alle og tenker ikke at det kan være en jente jentediskriminering? Nei, diskusjon.no. Alle er gutter til noe annet er sagt. ok! er det mer gutter en jenter her, få opp en tråd og sjekke det? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 The internet! The place were men are men, women are men, and kids are undercover FBI agents. Heller slik vel. Denne regelen gjelder vel for 90% av "the internet". Sider som kvinneguiden.no sier det seg jo selv at det er flest kvinner på. Men ellers.... ^^ Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Du kan overbeise han om at det ikke var meg! "Du, Pål-Anders! Det var ikke Aalton du snakket med på Telenor kundeservice! Helt sant!!!"? Okei, det blir bare dumt haha... Du kan si at Kundeservice er bra fordi jeg har jobbet der cHilfiger: Det har vært undersøkelser på forumet ang. dette mer enn en gang tidligere.. Endret 10. januar 2008 av Aalton Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Skal jeg begynne å rette hver eneste post jeg kommer over i denne tråden hvor jeg ser en gramatisk feil? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Skal jeg begynne å rette hver eneste post jeg kommer over i denne tråden hvor jeg ser en gramatisk feil? yaap Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) er det mer gutter en jenter her, få opp en tråd og sjekke det? Ja. Du trenger ikke sjekke. Okei, det blir bare dumt haha... Du kan si at Kundeservice er bra fordi jeg har jobbet der Ja, han kjenner deg jo så godt. Skal jeg begynne å rette hver eneste post jeg kommer over i denne tråden hvor jeg ser en gramatisk feil? Nei. Hvis du sikter til meg, så hadde jeg en grunn. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Grammatisk skrives med to m'er, forresten. Endret 10. januar 2008 av Kibs Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 fin sang i signaturen din Kibs! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ja, jeg vet. Den er nyyyhyyydelig. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg syntes min 'sang' i signaturen er bedre. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Skal jeg begynne å rette hver eneste post jeg kommer over i denne tråden hvor jeg ser en gramatisk feil? Nei det skal du ikke, og dette er hvorfor. Det finnes mennesker her i verden som har dysleksi. Lese og skrivevansker altså. De går gjennom skolen under konstante bemerkninger om hvor dårlige de er til å skrive. Å møte samme kommentarene på et forum er ikke motiverende. Dessuten er det heller ingen som liker å lese innlegg som retter på andres grammatikk. Det er kjedelig, unødvendig og lite konsktruktivt. Så nei, ikke gjør det. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Grammatisk skrives med to m'er, forresten. Faen! Men da har jeg lært noe nytt i hvert fall. Må si at Kibs skriver veldig fint og rett! Vakkert å se på. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ja, jeg vet. Den er nyyyhyyydelig. er det andre som merker hakking i den sangen?? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Min sang er finest. "Well, all right. There are women in Cypress Grove And if they catch you, you don't go home" <- Link. Endret 10. januar 2008 av Hylo Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 hei ALLE sammen I am Liek back Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg har best band i signaturen min. Ok, Snorre, jeg skjønner. Så det gullkornet hvor en fyr retta en fyr som forklarte at han hadde dysleksi. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Jeg syntes min 'sang' i signaturen er bedre. DEt synes jeg(hvis du mener den brann greia?), se i signaturen min edit: vet ikke hva jeg synes, diktet er bra helt til mot slutten-..... Endret 10. januar 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg syntes min 'sang' i signaturen er bedre. DEt synes ikke jeg, se i signaturen min Jeg krever bilde av din bart! Neida, respekterer at du heier på RBK.. .. Selv om de ble eid på Stadion. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hvis det er snakk om sanger i signatur så er min helt klart best, selv om det ikke er link til den... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 hei ALLE sammen I am Liek back ingen som er glade for og se meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg