Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

unskyld, men jeg har som vane å skrive ham/han etc. om alle og tenker ikke at det kan være en jente

jentediskriminering?

Nei, diskusjon.no. Alle er gutter til noe annet er sagt. :roll:

Dessuten heter det "henne". Og det handler ikke om å ha flest poster. >.<

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The internet! The place were men are men, women are men, and kids are undercover FBI agents.

Heller slik vel. Denne regelen gjelder vel for 90% av "the internet". Sider som kvinneguiden.no sier det seg jo selv at det er flest kvinner på. Men ellers.... ^^

Lenke til kommentar
:hmm: Du kan overbeise han om at det ikke var meg!

"Du, Pål-Anders! Det var ikke Aalton du snakket med på Telenor kundeservice! Helt sant!!!"?

Okei, det blir bare dumt :p haha... Du kan si at Kundeservice er bra fordi jeg har jobbet der ;)

cHilfiger: Det har vært undersøkelser på forumet ang. dette mer enn en gang tidligere..

Endret av Aalton
Lenke til kommentar
er det mer gutter en jenter her, få opp en tråd og sjekke det?

Ja. :p Du trenger ikke sjekke.

Okei, det blir bare dumt :p haha... Du kan si at Kundeservice er bra fordi jeg har jobbet der ;)

Ja, han kjenner deg jo så godt.

Skal jeg begynne å rette hver eneste post jeg kommer over i denne tråden hvor jeg ser en gramatisk feil?

Nei. Hvis du sikter til meg, så hadde jeg en grunn.

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
Grammatisk skrives med to m'er, forresten. :tease:
Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Skal jeg begynne å rette hver eneste post jeg kommer over i denne tråden hvor jeg ser en gramatisk feil?

Nei det skal du ikke, og dette er hvorfor. Det finnes mennesker her i verden som har dysleksi. Lese og skrivevansker altså. De går gjennom skolen under konstante bemerkninger om hvor dårlige de er til å skrive. Å møte samme kommentarene på et forum er ikke motiverende. Dessuten er det heller ingen som liker å lese innlegg som retter på andres grammatikk. Det er kjedelig, unødvendig og lite konsktruktivt. Så nei, ikke gjør det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...