Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fyyyy faen, toppers underholdning på bussen hjem i går. Gammal tulling som SKULLE inn på bussen og synge bursdagssang for Ålesund, som fylte 160 år. Han blei sprutforbanna da sjåføren nekta og sa han måtte gå ut av bussen. Å betale var uaktuelt, såklart. Etter 10min med krangling prøvde sjåføren å dytte han ut. Mission fail! Tullingen dytta tilbake og kjefta og ropte så stemmebånda spraka. Politiet blei ringt, og de kom etter 20 minutter med usammenhengende tøvprat og gauling samt litt sang her og der. De fikk vinka han ut, og da de sa til han at han måtte bli med de på tur til stasjonen prøvde denne Nobelpris-vinneren å dytte de bort. Det siste jeg så før bussen kjørte var tre politikarer pluss ei (ganske søt) politidame som kasta seg over fyren. Å du dæven, som jeg skratta. 25 minutter med GULL.

Vel verdt forsinkelsen!

Lenke til kommentar
Fyyyy faen, toppers underholdning på bussen hjem i går. Gammal tulling som SKULLE inn på bussen og synge bursdagssang for Ålesund, som fylte 160 år. Han blei sprutforbanna da sjåføren nekta og sa han måtte gå ut av bussen. Å betale var uaktuelt, såklart. Etter 10min med krangling prøvde sjåføren å dytte han ut. Mission fail! Tullingen dytta tilbake og kjefta og ropte så stemmebånda spraka. Politiet blei ringt, og de kom etter 20 minutter med usammenhengende tøvprat og gauling samt litt sang her og der. De fikk vinka han ut, og da de sa til han at han måtte bli med de på tur til stasjonen prøvde denne Nobelpris-vinneren å dytte de bort. Det siste jeg så før bussen kjørte var tre politikarer pluss ei (ganske søt) politidame som kasta seg over fyren. Å du dæven, som jeg skratta. 25 minutter med GULL.

Vel verdt forsinkelsen!

Jeg tar alt for mye buss, men sånne morsomme ting skjer aldri når jeg er der :(

Lenke til kommentar
*snipp*

Vel verdt forsinkelsen!

Og hvem sier at offentlig transport er kjedelig? :wee:
Se der. Det var (kan sikkert debatteres)nesten i alle fall. :idea: Er stavangermann selv så jeg må inrømme at jeg er litt amputert når det kommer til alt over Trondheim. Du trives i nord?

Nesten? Ånei du, det er nok en god forskjell ;)

Joda, "væks og trives" som de sier her oppe. Dog hadde kanskje ikke vært meg imot å ha litt forrandring og flytte rundt men det får en ta litt senere..går ikke pr dags dato.

Lenke til kommentar

Selvsagt.

Tenk på den der partikkel-tingen som de holder på å ordne på der de skal sende to partikler eller.no imot hverandre og så se hva som skjer...i verste fall så kan det lage et sort hull..men det vet de ikke for sikkert så...ja...:p

Lenke til kommentar
Selvsagt.

Tenk på den der partikkel-tingen som de holder på å ordne på der de skal sende to partikler eller.no imot hverandre og så se hva som skjer...i verste fall så kan det lage et sort hull..men det vet de ikke for sikkert så...ja...:p

I CERN? At de skal prøve å lage et mini big bang? Tror ikke det kan bli noe sort hull, er ikke nok masse...

Lenke til kommentar
Nesten? Ånei du, det er nok en god forskjell ;)

Joda, "væks og trives" som de sier her oppe. Dog hadde kanskje ikke vært meg imot å ha litt forrandring og flytte rundt men det får en ta litt senere..går ikke pr dags dato.

Tar deg på ordet på det. Bare ikke flytt for langt sør-øst hvis flytting blir aktuellt, som en god regel stopper den gode halvdelen et sted mellom Stavanger og Arendal. :dremel:
Lenke til kommentar
Men hva om et sort hull blir skapt, og suger til seg av jordmasse, mens det blir trekt nedover av gravitasjon, mot mantelen, deretter jordens indre kjerne.

Jeg har ikke peiling, men det kan da være noe.

Ja, eller planet x treffer oss før planlagt - i morgen.

Det skjer ikke.

Lenke til kommentar
I CERN? At de skal prøve å lage et mini big bang? Tror ikke det kan bli noe sort hull, er ikke nok masse...
Cern var det jeg tenkte på ja.
Liten vits å frykte for noe sånt. Krig, sult, terrorisme, religiøse fascister, Siv Jensen, epidemier og pandemier, naturkatastrofer på rekke og rad... Bare å lene seg tilbake og nyte showet.
Er bare å hamstre popcorn 8)

Tar deg på ordet på det. Bare ikke flytt for langt sør-øst hvis flytting blir aktuellt, som en god regel stopper den gode halvdelen et sted mellom Stavanger og Arendal. :dremel:
Njaa...om en flytter sørover vet jeg ikke helt. Trives ikke på "flatmark". Jeg vil ha fjell rundt meg og ikke kjedelig flat land.

Blir en å røre på seg så blir det nok mest sannsynligvis Tromsø.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...