Kexxy er sexxy! Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Pappa truer med å dra ut internett nøyaktig kl 18 hvis jeg ikke gjør leksene mine. )= Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Pappa truer med å dra ut internett nøyaktig kl 18 hvis jeg ikke gjør leksene mine.)= Så lat som du gjør dem da. Problem solved. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Pappa truer med å dra ut internett nøyaktig kl 18 hvis jeg ikke gjør leksene mine.)= Så lat som du gjør dem da. Problem solved. Eller gjør de å bli ferdig med det? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 For han sjekker dem jo ikke... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Ah, det har ikke kommet enda? Sitter og leter etter "Hold your color" på vinyl til en rimelig penge, samt venter på stipend så jeg får kjøpt Daft Punks "Discovery". Skulle ha kommet i dag, men neida ... edit: Stikke hjem? Endret 14. april 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 har ikke lekseplanen med meg hjem, så da er jeg like langt uansett... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Ferdig for dagen. Gleder meg til torsdag, fordi da har jeg fri resten av uka Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Ah, det har ikke kommet enda? Sitter og leter etter "Hold your color" på vinyl til en rimelig penge, samt venter på stipend så jeg får kjøpt Daft Punks "Discovery". Skulle ha kommet i dag, men neida ... edit: Stikke hjem? Nope, er det som er de offisielle releasedatoene. Du, om du finner Hold Your Colour til en rimlig penge (vinyl ofc, har det på CD..) Så skrik ut til meg. Har også litt lyst til å kjøpe meg Voodoo People på vinyl, men det tror jeg kan vente litt til Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Ha ha, will do ^^ Gah, sitter og blar gjennom bildene til random finner for å få se puppene til ei heit bartender-chick på favorittutestedet mitt og plutselig er jeg alene i rommet og fatter nada. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Homie havforno? Fo' shizzle my nizzle, all up in this hizzle! wow du æ gængstah so kanh snakker så tøfft lizzm mann yo wazzup in tha hoze mama ? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Nja, kommer ann på. Mine foreldre bor der, jeg er foreløpig flyttet hjemmefra, og min største frykt er å måtte flytte hjem igjen til neste år. x) *notere enda et navn på listen over hva forumbrukere heter IRL* Har vi fått en ny jente i tråden som kan sjikaneres? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Japp, jeg kan både sjikaneres og tafses på =D Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) @ Pusur: Jeg håper jeg bare er for trett og tett til å fatte ironien, men om du skriver lister finner jeg det smått tragisk. x) Men jeg trekker tilbake det jeg sa i går om at jeg er forsiktig. Jeg har opplyst flere ganger om hva jeg heter fx på nettby, og der stod det fullt navn. Nesten litt morsomt. x) Endret 14. april 2008 av Nie Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Vel, det er en smule underholdende å sitte her og finne navnet på folk, da. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hvorfor? Altså, noen er jo helt åpne om navnene sine, hvor er moroa? Dessuten, du blir jo vettskremt når folk opplyser om hvor du bor og klassen du går i og slikt, så du burde nesten ha noen moralske skrupler. xD Lenke til kommentar
Addan Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Jeg hater Adrian ! Er ikke det et fint navn ? Edit: heter * Endret 14. april 2008 av Addan Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hvorfor? Altså, noen er jo helt åpne om navnene sine, hvor er moroa? Dessuten, du blir jo vettskremt når folk opplyser om hvor du bor og klassen du går i og slikt, så du burde nesten ha noen moralske skrupler. xD Tja, jeg gidd jo ikke finne navnene til de somer helt åpne om det. Og hvem har sagt noe om bosted og klassen jeg går i? Fe trodde jeg bodde i Åsane frem til jeg sa at jeg bodde i Arna. Hun vet faktisk hvilken skole jeg går på også, fordi jeg fortalte det, så jeg ser ikke helt poenget ditt. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg hater Adrian ! Er ikke det et fint navn ? Edit: heter * Kenneth>Adrian. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hvorfor? Altså, noen er jo helt åpne om navnene sine, hvor er moroa? Dessuten, du blir jo vettskremt når folk opplyser om hvor du bor og klassen du går i og slikt, så du burde nesten ha noen moralske skrupler. xD Tja, jeg gidd jo ikke finne navnene til de somer helt åpne om det. Og hvem har sagt noe om bosted og klassen jeg går i? Fe trodde jeg bodde i Åsane frem til jeg sa at jeg bodde i Arna. Hun vet faktisk hvilken skole jeg går på også, fordi jeg fortalte det, så jeg ser ikke helt poenget ditt. Du får det aldri ut av meg Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jøss, er klokka 4 alt? Kan jeg virkelig gå hjem? Jippi! Middag, her kommer jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg