Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt første møte med Telenor kundeservice var overraskende positivt. Etter alt det negative jeg har hørt om kundeservicen deres var overaskelsen stor når det viste seg at den i mitt tilfelle var utrolig god. Jeg fikk kundebehandling med en gang. Etter å ha forklart problemet fikk jeg teknisk kundebehandler, også dette med en gang. Forklarte problemet, og teknisk kundebehandler feilsøkte problemet. Fikk så fort svar om at det var feil med sentralen, og at de skulle sende ut noen å fikse det. Utrolig behagelig var det også å snakke med damen som behandlet henvendeslen min. Søt stemme. ^^

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Dårlig system at alle kan bli frlest hvis du sier sorry før de dør.. Bryr meg ikke mye ettersom jeg ikke tror de kommer til himmelen e.l. uansett.

We're all gonna end in hell.

Ikke glem det faktum at jødene ikke har noen helvetesforestilling. :wee:

Lenke til kommentar
Mitt første møte med Telenor kundeservice var overraskende positivt. Etter alt det negative jeg har hørt om kundeservicen deres var overraskelsen stor når det viste seg at den i mitt tilfelle var utrolig god. Jeg fikk kundebehandling med en gang. Etter å ha forklart problemet fikk jeg teknisk kundebehandler, også dette med en gang. Forklarte problemet, og teknisk kundebehandler feilsøkte problemet. Fikk så fort svar om at det var feil med sentralen, og at de skulle sende ut noen å fikse det. Utrolig behagelig var det også å snakke med damen som behandlet henvendelsen min. Søt stemme. ^^

Hva var det du ringte dem etter? Jeg kjenner til en del av de som sitter på Internett delen av kundeservice da jeg har jobbet med dem, Telenor har faktisk all behandling av slik på Gjøvik, dog tror jeg teknisk delen ligger i Førde.

Lenke til kommentar
Hva var det du ringte dem etter? Jeg kjenner til en del av de som sitter på Internett delen av kundeservice da jeg har jobbet med dem, Telenor har faktisk all behandling av slik på Gjøvik, dog tror jeg teknisk delen ligger i Førde.

Mao er det deg søskenbarnet mitt hinter til når han sier at Telenor suger på kundeservice? :ohmy:

Lenke til kommentar

Snorre: Det minner meg litt om da jeg ringte ventelo, og kom til en god fyr i teknisk support.

Meg: "blabla, problemer med svartider, babla"

Han: "Ok, om du nå trykker på start og velger ... " *avbryte med "jeg bruker linux*

Han: "Ok, da stiller saken seg litt anderledes. hva får du i responstid mot DNS-en vår?"

Et minutt eller noe, så hadde han feilmeldt linja for å få noen til å se på sentralen :p

Lenke til kommentar

Mao er det deg søskenbarnet mitt hinter til når han sier at Telenor suger på kundeservice? :ohmy:

Det kan ha vært det xD

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...