Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 I has been quoted 5 times in this thread :o And liek, who cares? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Mitt første møte med Telenor kundeservice var overraskende positivt. Etter alt det negative jeg har hørt om kundeservicen deres var overaskelsen stor når det viste seg at den i mitt tilfelle var utrolig god. Jeg fikk kundebehandling med en gang. Etter å ha forklart problemet fikk jeg teknisk kundebehandler, også dette med en gang. Forklarte problemet, og teknisk kundebehandler feilsøkte problemet. Fikk så fort svar om at det var feil med sentralen, og at de skulle sende ut noen å fikse det. Utrolig behagelig var det også å snakke med damen som behandlet henvendeslen min. Søt stemme. ^^ Endret 10. januar 2008 av Snorre Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 I has been quoted 5 times in this thread :o And liek, who cares? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Dårlig system at alle kan bli frlest hvis du sier sorry før de dør.. Bryr meg ikke mye ettersom jeg ikke tror de kommer til himmelen e.l. uansett. We're all gonna end in hell. Ikke glem det faktum at jødene ikke har noen helvetesforestilling. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Mitt første møte med Telenor kundeservice var overraskende positivt. Etter alt det negative jeg har hørt om kundeservicen deres var overraskelsen stor når det viste seg at den i mitt tilfelle var utrolig god. Jeg fikk kundebehandling med en gang. Etter å ha forklart problemet fikk jeg teknisk kundebehandler, også dette med en gang. Forklarte problemet, og teknisk kundebehandler feilsøkte problemet. Fikk så fort svar om at det var feil med sentralen, og at de skulle sende ut noen å fikse det. Utrolig behagelig var det også å snakke med damen som behandlet henvendelsen min. Søt stemme. ^^ Hva var det du ringte dem etter? Jeg kjenner til en del av de som sitter på Internett delen av kundeservice da jeg har jobbet med dem, Telenor har faktisk all behandling av slik på Gjøvik, dog tror jeg teknisk delen ligger i Førde. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Telefon (isdn)-linja var nede. Så ringte og spurte om hva som var feil. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hva var det du ringte dem etter? Jeg kjenner til en del av de som sitter på Internett delen av kundeservice da jeg har jobbet med dem, Telenor har faktisk all behandling av slik på Gjøvik, dog tror jeg teknisk delen ligger i Førde. Mao er det deg søskenbarnet mitt hinter til når han sier at Telenor suger på kundeservice? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Snorre: Det minner meg litt om da jeg ringte ventelo, og kom til en god fyr i teknisk support. Meg: "blabla, problemer med svartider, babla" Han: "Ok, om du nå trykker på start og velger ... " *avbryte med "jeg bruker linux* Han: "Ok, da stiller saken seg litt anderledes. hva får du i responstid mot DNS-en vår?" Et minutt eller noe, så hadde han feilmeldt linja for å få noen til å se på sentralen Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hva var det du ringte dem etter? Jeg kjenner til en del av de som sitter på Internett delen av kundeservice da jeg har jobbet med dem, Telenor har faktisk all behandling av slik på Gjøvik, dog tror jeg teknisk delen ligger i Førde. Mao er det deg søskenbarnet mitt hinter til når han sier at Telenor suger på kundeservice? Det kan ha vært det xD Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det kan ha vært det xD Uffda. Du som er så kos. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg vet, det er skuffende.. Vil du gjør noe med det for meg? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Mye koseligere å sitte lent tilbake i godstolen og hånda på musa uten å være avhengig av tastatur. edit: Jeg føler på meg at noen misforsto denne jeg misforstd den, trodde du mente "musa" som sitter på kroppen, mens så så jeg at det var du som postet xD Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg vet, det er skuffende.. Vil du gjør noe med det for meg? Hva da? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Du kan overbeise han om at det ikke var meg! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Du kan overbeise han om at det ikke var meg! "Du, Pål-Anders! Det var ikke Aalton du snakket med på Telenor kundeservice! Helt sant!!!"? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Kibs har flest poster i tråden *skal prøve å slå hun* skal gå å spille litt cs så spamminga mi kommer litt senere :edit : endret litt xD Endret 10. januar 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kibs har flest poster i tråden*skal prøve å slå ham* JEG ER JENTE!!! Tar det så lang tid å fatte det, egentlig? xD Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Kibs har flest poster i tråden*skal prøve å slå ham* JEG ER JENTE!!! Tar det så lang tid å fatte det, egentlig? xD Shit! Trodde Ngz var jenta, jeg. Btw, cHilifinger. "Skal prøve å slå henne.* Endret 10. januar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Shit! Trodde Ngz var jenta, jeg. :!: Det skal jeg fortelle ham Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kibs har flest poster i tråden*skal prøve å slå ham* JEG ER JENTE!!! Tar det så lang tid å fatte det, egentlig? xD unskyld, men jeg har som vane å skrive ham/han etc. om alle og tenker ikke at det kan være en jente jentediskriminering? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg