Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PC-en er snart 2 år gammel, den orginale strømforsyningen har allerede røket, og dette blir den andre harddisken. Så nå tror jeg heller jeg skal fokusere på ny PC.

Hva er Reconsulat AS? Fant ikke noe om dem på nettet. Drar de ut data fra ødelagte disker?

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar

morgen alle sammen ^^ Jeg sitter på skolen, og har "egentlig" kunst og håndverk. Jeg er for lat til å gidde å gjøre noe, though. xD

Ellers ser jeg på resten av uken med ett stygt blikk. Har en ekkel følelse av at det blir mye jobb, mye stress og alt for lite fritid fremover.

Men det er noen lyspunkter også. :) Når jeg ryddet i kjelleren i går, fant jeg noe som gledet mitt steinkalde hjerte. En 4 (eller 5) tommers svart/hvitt antenne tv! Fra tidlig 90 tallet. Hva kan vel glede ett slikt ufølsomt hjerte mer? I tilleg til at man fant en "three band eq, kasettspiller" som går på både AA baterier, og har en 3V inngang. :wee:

Så, det er disse to "funnene" jeg regner med at vil holde meg oppe, i disse terge dager. Kun preget av jobb, skole, søvn og atter jobb. :)

Ha en fortsatt god dag, kafe folk :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...