L4r5 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Høres søtt ut ja, men tenk dere da, +70, dement og litt crappy helse fra før og så i tillegg skal få en forrelskelse akkurat som skulle være ungdom. Stakkars menneske er helt forvirret og helt på bærtur :\ Men ja, det var litt søtt Jeg har teket på gamlinger *evil latter* Nå gjelder det bare å ta med et forslag til testamente neste gang du drar på jobb. Lenke til kommentar
binko Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) *Stirre på Binko med et sløvt blikk*. Neivel. Er det et spørsmål? Jeg vet dere har savnet den evinnelige skjitpraten min. Endret 13. april 2008 av Binko Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Da må en nok ha advokat involvert og hennes mentale status blir nok litt vanskelig å gjemme bort i en skuff Er det et spørsmål? Jeg vet dere har savnet den evinnelige skjitpraten min. Må vi svare? 8) Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Biril har fått seg kjæreste... Så.. så.. søtt.. Love is in the air.. *nynne* Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 love is soon in the grave =D Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Nå gjelder det bare å ta med et forslag til testamente neste gang du drar på jobb. Med tanke på at hun fridde til biril, så er hun ikke ved sine fulle fem, og kan ikke lage/omgjøre testamentet sitt Lenke til kommentar
binko Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Hehe neida b-real, trenger ikke svare. ...Ingen som gjør det, heller! EDIT: Jeg er som sånn papir som er INNI papiret på foxkaramellene, de bare er der uten noen grunn og man kaster de etter (mis)bruk uten å tenke noe mer på de! Endret 13. april 2008 av Binko Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Biril har fått seg kjæreste... Så.. så.. søtt.. Love is in the air.. *nynne* Snufs =( Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 : D Hvis du slår av smileys kan du bruke uten å se tardy ut. :B Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Nå gjelder det bare å ta med et forslag til testamente neste gang du drar på jobb. Med tanke på at hun fridde til biril, så er hun ikke ved sine fulle fem, og kan ikke lage/omgjøre testamentet sitt Du tar feil. Det er alle som IKKE frir til biril som må være sinnsforvirret. Lenke til kommentar
binko Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) : D Hvis du slår av smileys kan du bruke uten å se tardy ut. :B HVERTFALL. Takk for tipset, Ann-Kristin. Nå kan jeg seile verdenen uten å måtte legge til et ekstra mellomrom! Som takk kan du være styrmann! EDIT: Natta alle store og små Sove der og sove her Barn og voksne, sove nå Ellers så moser jeg dere til bringebær. Endret 13. april 2008 av Binko Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 B-real, jeg tror du bare drømte, men at den 70+ damen egentlig representerer din mor. Altså, er du en temmelig fucked-up human being. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Sixty Sleepers - Oh Carol [3:06] YEAH! I morgen skal kontoen min få slanket seg, og godt er det. Bare trøbbel å ha haugevis av penger. Blir nye felger, og olje. Olje er dyrt. Faen ta olje. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Min skal slanke seg på Daft Punk - Discovery på vinyl, og muligens noen Tristania-CD-er ^^ Ah, it feels good to be home ... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Snufs =(sommerfuglen <3B-real, jeg tror du bare drømte, men at den 70+ damen egentlig representerer din mor. Altså, er du en temmelig fucked-up human being.Så jeg er syk i hode fordi jeg takket nei? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 NTNU-tråden stengt dagen før opptaksfristen går ut. God timing. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 NTNU-tråden stengt dagen før opptaksfristen går ut. God timing.Det er jo bare logisk da. Rett før opptaksfristen går ut så vil folk være veldig nærtagende og hissige. Derfor vil sjansen for stenging øke. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Rødvin er kos. Jeg blir full av det Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Om man konsumerer for å bli full er hvitvin myyye bedre enn rødvin\o/ edit: Jeg skvetter like bra hver gang jeg ser nicket mitt nå Endret 13. april 2008 av Hilde88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg