L4r5 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Jeg? Jeg bor i Bergen, men sier fremdeles at jeg er fra Fedje. (Neitakk til kommentarer om at jeg ikke er helt god. x)) Du er et prima eksempel på hvor sunne og psykisk frisk folk som innrømmer de er fra Fedje pleier å være. Endret 13. april 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Grr @ jenter for tiden, altså... Hva med oss? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg? Jeg bor i Bergen, men sier fremdeles at jeg er fra Fedje. (Neitakk til kommentarer om at jeg ikke er helt god. x)) Jeg kan ikke engang forstå det om du hadde sagt bergen jeg Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Grr @ jenter for tiden, altså... Hva har de gjort nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Det siste der kan jeg faen meg skjønne, nie. Hvem vil vel innrømme at de bor der? Jeg? Jeg bor i Bergen, men sier fremdeles at jeg er fra Fedje. (Neitakk til kommentarer om at jeg ikke er helt god. x)) Det er fordi du ikke er helt god. *ignorere siste setningen* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Du er ikke helt god, du. Du skulle bare visst... *winkwink* Du er et prima eksempel på hvor sunne og psykisk frisk folk som innrømmer de er fra Fedje pleier å være. Jeg tror det var en fornærmelse der... Det er fordi du ikke er helt god. *ignorere siste setningen* Du er litt tard, du. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Det er fordi du ikke er helt god. *ignorere siste setningen* Du er litt tard, du. DU ER! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg tror det var en fornærmelse der... Hvis du synes det så sier det hva du EGENTLIG mener om fedje. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 DU ER!Jeg sa det først, så det er du som er tarden! Hvis du synes det så sier det hva du EGENTLIG mener om fedje. Nei. Sånn, for å legge alt tull til side, så er Fedje en utrolig vakker øy. Det er ikke noe for meg i lengden, jeg er avhengig av støy og ukjente mennesker og litt anonymitet. Men å komme til Fedje er befriende. Hilse på hvem som helst på gaten, for om du ikke kjenner dem selv så kjenner de garantert faren din. Stoppe og snakke med random folk på gaten, osv. Jeg syns det er koselig. Og svabergene og det. Nydelig. Løypa er vel forsåvidt flott den også, jeg har bare ikke sansen for turer i skog og mark. Lulz. Men, Fedje er en nydelig øy, tro det eller ei. Egentlig litt synd at det flytter færre og færre folk ut der. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hvis du synes det så sier det hva du EGENTLIG mener om fedje. Nei. Sånn, for å legge alt tull til side, så er Fedje en utrolig vakker øy. Det er ikke noe for meg i lengden, jeg er avhengig av støy og ukjente mennesker og litt anonymitet. Men å komme til Fedje er befriende. Hilse på hvem som helst på gaten, for om du ikke kjenner dem selv så kjenner de garantert faren din. Stoppe og snakke med random folk på gaten, osv. Jeg syns det er koselig. Og svabergene og det. Nydelig. Løypa er vel forsåvidt flott den også, jeg har bare ikke sansen for turer i skog og mark. Lulz. Men, Fedje er en nydelig øy, tro det eller ei. Egentlig litt synd at det flytter færre og færre folk ut der. Sikkert fin natur der og alt det der men det med alle som kjenner alle skremmer vannet av meg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg ble fridd til i dag jeg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg ble fridd til i dag jeg Svarte du ja? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg ble fridd til i dag jeg Hvor gammel er herligheten din? Lenke til kommentar
binko Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 NEI! B-real! Det er enda ikke for sent. *fumle fram ring fra bukselomme* Herr B-real.. Vil du.. kjøpe denne ringen av meg? 1.995,- kontant. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hun er gammel nok Måtte takke høflig nei. Stakkars menneske, helt på bærtur og sååå forelsket Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Det hørtes skikkelig SØTT ut biril. Lenke til kommentar
binko Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Dere kan ikke overse meg for alltid, vet dere. For jeg har rosa piratplaster. På armen. Og NIE LYVER! Den svinrotta stengte meg inne på padded-roomet mitt! : D EDIT: Ved nærmere undersøkelser viser deg seg at Nie bare har froskeplaster igjen. Dette er ikke akseptabelt, og du kan vente å høre fra mitt advokateri. EDIT: Eventuelle rosa piratplaster kan sendes til Binko, som plaster på såret. Endret 13. april 2008 av Binko Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Høres søtt ut ja, men tenk dere da, +70, dement og litt crappy helse fra før og så i tillegg skal få en forrelskelse akkurat som skulle være ungdom. Stakkars menneske er helt forvirret og helt på bærtur :\ Men ja, det var litt søtt Jeg har teket på gamlinger *evil latter* Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 *Stirre på Binko med et sløvt blikk*. Neivel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg