Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bli med? PØH. Jeg skal ha alt for meg selv. Så skal jeg voldta dere etterpå. Og slå dere med en fjernkontroll. Yep yep..
Vil du ikke dele? Skal du ha all moroa? :cry:

Søren..

JEG ER LOVLIG! :new_woot:

Lovlig eller ei. Du er ikke moden for slike skumle hendelser.

Fæjje ligger ca 3 timer unna bergen, om man reiser kollektivt :) Er en bitte liten øy, som ingen egentlig trives på. :wee:

1) Uttales FEIJE!

2) Joda. Det er noen gamle folk og noen unge tullinger som trives. De vet bare ikke bedre.

3) Åja. Jeg også trives, når jeg drar med meg koselige folk og det er bra vær. =D

Aldri bra vær der vel? Og slutt og juge for deg selv. INGEN trives der. JEg tør gjette øya har hatt en negativ befolkningsvekst de siste 20-30 åra.

Og Espen! Du må vite at jeg ikke var like slem med deg som jeg var med L4r5 =D.
Det var skikkelig skummelt :( Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Aldri bra vær der vel? Og slutt og juge for deg selv. INGEN trives der. JEg tør gjette øya har hatt en negativ befolkningsvekst de siste 20-30 åra.

Det er bra vær der ganske ofte, tenk.

Og folk må da få lov å dævve innimellom?

Lenke til kommentar
Det er bra vær der ganske ofte, tenk.

Og folk må da få lov å dævve innimellom?

"Bra vær" betyr vel under stiv kuling og mindre enn 200mm regn i døgnet så tar deg på ordet der. :wee:

Og selv om folk dævver så sier befolkningsveksten (eller reduksjonen) noe om hvor flott det er der. Hadde det vært så bra hadde det kommet flere innflyttere enn de som dævva eller flyttet vekk.

Lenke til kommentar
Tror du har et poeng der...

Det er bare det at...

Fingrene min ville vite det!!!

Da er det på tide at du slår av inter-B-monitoren din, legger knastaturet på hylla og tar kveldsnytt for ikveld.

OK.

Natta alle sammen.

Skal legge knastaturet på hylla og få meg litt søvn.

Endret av n4w
Lenke til kommentar
"Bra vær" betyr vel under stiv kuling og mindre enn 200mm regn i døgnet så tar deg på ordet der. :wee:

Og selv om folk dævver så sier befolkningsveksten (eller reduksjonen) noe om hvor flott det er der. Hadde det vært så bra hadde det kommet flere innflyttere enn de som dævva eller flyttet vekk.

Bra vær = Sol, rundt 20 varmegrader og en frisk kjølig bris (som du som den pysete landkrabben du er, sikkert ville kalt "vind"). :wee:

Og Fedje er litt som DNFK. Det ekke bare-bare for inflytterene. Dessuten tror jeg halvparten av folkene som bor på fedje har adresse i et annet land, for tida.

Lenke til kommentar

Fedje er for TRVE HARDCORE VESTLENDINGER SOM BOR DELVIS I HAVET.

Haha, det blir aldri tørt på Fedje. Fysisk umulig når nordsjøen med jevne mellomrom sluker øyen og spytter den ut igjen som et abortert foster.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Fedje er for TRVE HARDCORE VESTLENDINGER SOM BOR DELVIS I HAVET.

Haha, det blir aldri tørt på Fedje. Fysisk umulig når nordsjøen med jevne mellomrom sluker øyen og spytter den ut igjen som et abortert foster.

Jeg vil ikke ha ferie. Slutt å frist meg. :p

Det siste der kan jeg faen meg skjønne, nie. Hvem vil vel innrømme at de bor der?

Jeg?

Jeg bor i Bergen, men sier fremdeles at jeg er fra Fedje.

(Neitakk til kommentarer om at jeg ikke er helt god. x))

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...