Nie Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Fæije da >< (ja, jeg gjør det på trass) Og... I trivelige mennesker så mener du becca, eh? Hils hun fra meg, btw ^^ FEIJE. Og hilser tilbake fra Eplefe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Bli med? PØH. Jeg skal ha alt for meg selv. Så skal jeg voldta dere etterpå. Og slå dere med en fjernkontroll. Yep yep..Vil du ikke dele? Skal du ha all moroa? Søren..JEG ER LOVLIG! Lovlig eller ei. Du er ikke moden for slike skumle hendelser. Fæjje ligger ca 3 timer unna bergen, om man reiser kollektivt Er en bitte liten øy, som ingen egentlig trives på. 1) Uttales FEIJE! 2) Joda. Det er noen gamle folk og noen unge tullinger som trives. De vet bare ikke bedre. 3) Åja. Jeg også trives, når jeg drar med meg koselige folk og det er bra vær. =D Aldri bra vær der vel? Og slutt og juge for deg selv. INGEN trives der. JEg tør gjette øya har hatt en negativ befolkningsvekst de siste 20-30 åra. Og Espen! Du må vite at jeg ikke var like slem med deg som jeg var med L4r5 =D.Det var skikkelig skummelt Endret 13. april 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Skummelt? Hadde håpet på at du sa "vondt". >: ) <3 Lenke til kommentar
n4w Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Søren..JEG ER LOVLIG! Lovlig eller ei. Du er ikke moden for slike skumle hendelser. Hva skal dere egentlig gjøre med jenta? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hva skal dere egentlig gjøre med jenta? Ikke still spørsmål. Du vil ikke egentlig vite det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Skummelt? Hadde håpet på at du sa "vondt". >: ) <3 Det også da. Det ene utelater vel ikek det andre? Hva skal dere egentlig gjøre med jenta? That's on a need to know basis and you don't need to know. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Aldri bra vær der vel? Og slutt og juge for deg selv. INGEN trives der. JEg tør gjette øya har hatt en negativ befolkningsvekst de siste 20-30 åra. Det er bra vær der ganske ofte, tenk. Og folk må da få lov å dævve innimellom? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hva skal dere egentlig gjøre med jenta? Ikke still spørsmål. Du vil ikke egentlig vite det. Tror du har et poeng der... Det er bare det at... Fingrene min ville vite det!!! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Tror du har et poeng der...Det er bare det at... Fingrene min ville vite det!!! Da er det på tide at du slår av inter-B-monitoren din, legger knastaturet på hylla og tar kveldsnytt for ikveld. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 FEIJE. Og hilser tilbake fra Eplefe. Greit. Jeg gir meg xD Dere får kose dere på burger king greien Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Det er bra vær der ganske ofte, tenk. Og folk må da få lov å dævve innimellom? "Bra vær" betyr vel under stiv kuling og mindre enn 200mm regn i døgnet så tar deg på ordet der. Og selv om folk dævver så sier befolkningsveksten (eller reduksjonen) noe om hvor flott det er der. Hadde det vært så bra hadde det kommet flere innflyttere enn de som dævva eller flyttet vekk. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Tror du har et poeng der...Det er bare det at... Fingrene min ville vite det!!! Da er det på tide at du slår av inter-B-monitoren din, legger knastaturet på hylla og tar kveldsnytt for ikveld. OK. Natta alle sammen. Skal legge knastaturet på hylla og få meg litt søvn. Endret 13. april 2008 av n4w Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 "Bra vær" betyr vel under stiv kuling og mindre enn 200mm regn i døgnet så tar deg på ordet der. Og selv om folk dævver så sier befolkningsveksten (eller reduksjonen) noe om hvor flott det er der. Hadde det vært så bra hadde det kommet flere innflyttere enn de som dævva eller flyttet vekk. Bra vær = Sol, rundt 20 varmegrader og en frisk kjølig bris (som du som den pysete landkrabben du er, sikkert ville kalt "vind"). Og Fedje er litt som DNFK. Det ekke bare-bare for inflytterene. Dessuten tror jeg halvparten av folkene som bor på fedje har adresse i et annet land, for tida. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Men DNFK kan også beskrives slik: Tørt og kjedelig til tider Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Fedje er for TRVE HARDCORE VESTLENDINGER SOM BOR DELVIS I HAVET. Haha, det blir aldri tørt på Fedje. Fysisk umulig når nordsjøen med jevne mellomrom sluker øyen og spytter den ut igjen som et abortert foster. Endret 13. april 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Det siste der kan jeg faen meg skjønne, nie. Hvem vil vel innrømme at de bor der? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Fedje er for TRVE HARDCORE VESTLENDINGER SOM BOR DELVIS I HAVET. Haha, det blir aldri tørt på Fedje. Fysisk umulig når nordsjøen med jevne mellomrom sluker øyen og spytter den ut igjen som et abortert foster. Jeg vil ikke ha ferie. Slutt å frist meg. Det siste der kan jeg faen meg skjønne, nie. Hvem vil vel innrømme at de bor der? Jeg? Jeg bor i Bergen, men sier fremdeles at jeg er fra Fedje. (Neitakk til kommentarer om at jeg ikke er helt god. x)) Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg? Jeg bor i Bergen, men sier fremdeles at jeg er fra Fedje. Du er ikke helt god, du. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Grr @ jenter for tiden, altså... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg