NgZ Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Joda, dere har mye bedre og lengre orgasmer, også er det sikkert artig å ha pupper.Hun påstår at det ikke er det, men jeg nekter å tro henne. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 *finner ikke røykpakka si* Det har du bare godt av. +1 Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 *finner ikke røykpakka si* Det har du bare godt av. +1 -1 *synes synd på smurfen* Lenke til kommentar
K.. Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 *finner ikke røykpakka si*Det har du bare godt av. +1-1+1 Ha. Røyk will kill you. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 *finner ikke røykpakka si* Det har du bare godt av. +1 -1 *synes synd på smurfen* -2 han trenger røyk,trust me Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Joda, dere har mye bedre og lengre orgasmer, også er det sikkert artig å ha pupper. Pupper er ikke så digg som gutter skal ha det til. Man ser dem liksom i speilet hver dag og kan ta på dem når man vil. Blir som armen din, liksom. Eller.. nesten, da. xD Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Bortsett ifra at arm er kjedelig, og pupp er morsomt? =D Lenke til kommentar
K.. Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Pupper er ikke så digg som gutter skal ha det til. Man ser dem liksom i speilet hver dag og kan ta på dem når man vil. Blir som armen din, liksom. Er ca det samme med penisen. Eller, den er mer som en tredje fot. O_O Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Bortsett ifra at arm er kjedelig, og pupp er morsomt? =Dclv 1 - kibs 0 Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Bortsett ifra at arm er kjedelig, og pupp er morsomt? =D Kommer an på øyet som ser. Er ca det samme med penisen. Eller, den er mer som en tredje fot. O_O Det er vel noe litt annet med penisen, da. >.< Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Det er vel noe litt annet med penisen, da. >.<Man ser den i speilet hver dag, og kan ta på den når man vil (så lenge ingen andre ser på)? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Bortsett ifra at arm er kjedelig, og pupp er morsomt? =D Kommer an på øyet som ser. Eller hånda som kjenner? Ey, tog du an? Knut Erik: Tissen min blir ikke som et tredje ben.. Den blir mer som en liten ekkel kvise som kan klemmes på, og så kommer det guffe ut Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Man ser den i speilet hver dag, og kan ta på den når man vil (så lenge ingen andre ser på)? *sukke* Knut Erik: Tissen min blir ikke som et tredje ben.. Den blir mer som en liten ekkel kvise som kan klemmes på, og så kommer det guffe ut Er den så stor? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Knut Erik: Tissen min blir ikke som et tredje ben.. Den blir mer som en liten ekkel kvise som kan klemmes på, og så kommer det guffe ut Er den så stor? Det heter så liten. Du vet et fingerbøll? Det er hva jeg bruker som susp. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Det heter så liten. Du vet et fingerbøll? Det er hva jeg bruker som susp. Det er en STOR kvise. Sikker på at du ikke er jente, btw? Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Knut Erik: Tissen min blir ikke som et tredje ben.. Den blir mer som en liten ekkel kvise som kan klemmes på, og så kommer det guffe ut Er den så stor? Det heter så liten. Du vet et fingerbøll? Det er hva jeg bruker som susp. Sukkertøy, pinsett og forstørrelses glass. Sukkertøy for å lokke den fram. Forstørrelsesglass for å se den. og pinsett for å runke:) Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Bra du vet dette. Men hvorfor stjele glasset til Forstørrelse? Er ikke det slemt? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Knut Erik: Tissen min blir ikke som et tredje ben.. Den blir mer som en liten ekkel kvise som kan klemmes på, og så kommer det guffe ut Som en kokt nuddel altså? :!: Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Det heter så liten. Du vet et fingerbøll? Det er hva jeg bruker som susp. Det er en STOR kvise. Sikker på at du ikke er jente, btw? Nope, jeg er ikke sikker. Tror du jeg er jente? Kanskje jeg er det =( .. Fra nå av vil jeg hete Hilde88 på forumet Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Nope, jeg er ikke sikker. Tror du jeg er jente? Kanskje jeg er det =( .. Fra nå av vil jeg hete Hilde88 på forumet Skift nick, da. Kan nok hende du er det, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg