Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Da var jeg vandret ut med hunden en tur, jeg. Egentlig, så var hunden ute med meg klokken elleve da mamm dusjet, men jeg gjør hva som helst for å komme meg vekk fra mamma. Hun er skikkelig irritabel i dag. xD Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Syns det høres kos ut jeg, Epletyv. Vi skal lage plakater til 1930 og 1968 vi. Reklame for en konsert eller noe. Uff Da kan du komme hit og hjelpe meg i stedet da Den var ille fet, Epletyv. Ille fet? Ikke hørt det før? Må jo gå ann å si det når man kan si "Forferdelig tøft!". Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ikke hørt det før? Må jo gå ann å si det når man kan si "Forferdelig tøft!". Nei, faktisk ikke Grusomt gæærnt! Haha Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Artig hvordan forumrekorder blir slått rett etter at denne kategorien (og ikke minst tråden) ble opprettet. Rekord i antall daglige innlegg og rekord i antall besøkende. Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Da var jeg vandret ut med hunden en tur, jeg. Egentlig, så var hunden ute med meg klokken elleve da mamm dusjet, men jeg gjør hva som helst for å komme meg vekk fra mamma. Hun er skikkelig irritabel i dag. xD noen grunn til at hun er irritabel da? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ikke hørt det før? Må jo gå ann å si det når man kan si "Forferdelig tøft!". Nei, faktisk ikke Grusomt gæærnt! Haha Uansett så ver den tøff. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Endelig ferdig med oppgavene mine... nå er jeg litt spent på hvilken karakter jeg kommer til og få, gjorde alle oppgavene med unntak av en som jeg ikke klarte overhodet... Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Artig hvordan forumrekorder blir slått rett etter at denne kategorien (og ikke minst tråden) ble opprettet. Rekord i antall daglige innlegg og rekord i antall besøkende. Morsomt. Hva er rekorden i antall innlegg på en dag? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Uansett så ver den tøff. Takk så meget Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Siste innspurt på religion, nå. Forskjeller på frelse i islam og jødedom, anyone? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Deilig uten alt kaoset som det pleier å være i tråden mot kvelden. Umulig å få sagt noe da. Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Deilig uten alt kaoset som det pleier å være i tråden mot kvelden. Umulig å få sagt noe da. sant. blir helt stressa Endret 10. januar 2008 av camillaen Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Deilig uten alt kaoset som det pleier å være i tråden mot kvelden. Umulig å få sagt noe da. sant. blir helt stressa Lack of practice. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Artig hvordan forumrekorder blir slått rett etter at denne kategorien (og ikke minst tråden) ble opprettet. Rekord i antall daglige innlegg og rekord i antall besøkende. Det viser bare hvilket tilskudd denne tråden er for forumet. Får jeg spørre om tall? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Deilig uten alt kaoset som det pleier å være i tråden mot kvelden. Umulig å få sagt noe da. sant. blir helt stressa dåkåj --- Bare noen minutter igjen til arbeidsdagen er over nå *hjem og leke med "utstikkeren" til hylol* Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Siste innspurt på religion, nå. Forskjeller på frelse i islam og jødedom, anyone? De fem søylene er viktig i Islam og ellers så er resten ganske likt. Rett tro og gode gjerninger. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 De fem søylene er viktig i Islam og ellers så er resten ganske likt. Rett tro og gode gjerninger. Bare at noen jøder mener at alle kan bli frelst. Sukk. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 I has been quoted 5 times in this thread :o Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 De fem søylene er viktig i Islam og ellers så er resten ganske likt. Rett tro og gode gjerninger. Bare at noen jøder mener at alle kan bli frelst. Sukk. Dårlig system at alle kan bli frlest hvis du sier sorry før de dør.. Bryr meg ikke mye ettersom jeg ikke tror de kommer til himmelen e.l. uansett. We're all gonna end in hell. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Mente legen, ikke deg. Du har da ikke gjort noe galt. Det er seriøst den mest uproffe legen jeg har vært borti. Ikke snakker han ordentlig norsk en gang. Glad jeg har ringt fastlegekontoret og fått bytta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg