Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Logisk. Sees i natt klokka 3.14 :fun:
Lykke til med å vekke meg.

Jeg sov ikke i natt.

Spurte aldri huseier. Regninger kom hjem til mamma. Bestilte jeg noe på nettet bestilte jeg det i en kamerat sitt navn. Funka egentlig overraskende bra :D
Jeg er oppriktig imponert.
Lenke til kommentar
Spurte aldri huseier. Regninger kom hjem til mamma. Bestilte jeg noe på nettet bestilte jeg det i en kamerat sitt navn. Funka egentlig overraskende bra :D

Hvor lenge holdt du på med det egentlig? :p

Litt over et halvt år. Hadde nok holdt ut lenger, om det ikke var for at semesteret var over.

Hmm, hadde en episode med NGT der det var på nippet til å bli inkassosak. Tusen takk til den X-en som ikke fortalte at det kom brev til meg fra de :fun:

Lenke til kommentar
Litt over et halvt år. Hadde nok holdt ut lenger, om det ikke var for at semesteret var over.

Hmm, hadde en episode med NGT der det var på nippet til å bli inkassosak. Tusen takk til den X-en som ikke fortalte at det kom brev til meg fra de :fun:

Det der er det jo bare og ta av seg hatten for :wee:

Lenke til kommentar

Det tror jeg ikke du ville syntes hadde du vært meg. Det er ekstremt mye stoff, og læreren (som forresten ikke er lærer :roll: ) er nazi og forventer at vi skal kunne alt, bare fordi to stykker i klassen interesserer seg ekstremt for jazz. Rock er like ille. Gjett hva prøvestoffet er. Jo, noen FILMER vi så for flere uker siden. "Yay", lzm!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...