Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nie: Hva med å bare stikke fingeren i halsen og bli ferdig med det? Funker fint for meg om jeg irriterer meg over å være kvalm lenge.

Funket fint for meg. Men litt rundtomliggende omstendigheter gjør at jeg helst ikke skal gjøre det, og det hjelper uansett ikke lenger enn en time. x)

Lenke til kommentar
Hjemme eller hybelen? :ph34r:

Begge deler. Men skal du komme med hybelen vil jeg ha nr på leiligheten også. :p

Du mener det er gater på den øya? :O

Ja. Fikk det for litt siden.

Helt ærlig så er jeg ikke sikker på gateadressen selv, men kan spørre pappa. =D

Lenke til kommentar
Begge deler. Men skal du komme med hybelen vil jeg ha nr på leiligheten også. :p
Blærgh! Det husker jeg ikke. Vet hvordan man skal komme seg dit da. Og siden dere aldri låser verandadøra så vet du aldri når jeg plutselig står der.
Lenke til kommentar
Blærgh! Det husker jeg ikke. Vet hvordan man skal komme seg dit da. Og siden dere aldri låser verandadøra så vet du aldri når jeg plutselig står der.

Altså. Den er vi begynt å låse. Vi er bare sluttet å låse inngangsdøren, tydeligvis.

Lenke til kommentar
Folk er forsiktig med å legge ut navn og den slags på nett. Men dovaner. Yay! \o/

Jeg finner det merkelig. x)

Det er da ikke så nøye da..

Men har du lagt merke til at du ikke kan tisse og drite samtidig? :wee:

Oh...make it stop!

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Haha, i fjor bodde jeg over et halvt år et sted der jeg ikke viste hva adressen var, og hvor postkassa mi var. Det var egentlig litt komisk :p

Det er lenger enn jeg klarte det jo :wee:

Altså. Den er vi begynt å låse. Vi er bare sluttet å låse inngangsdøren, tydeligvis.

Logisk. Sees i natt klokka 3.14 :fun:

Lenke til kommentar
Haha, i fjor bodde jeg over et halvt år et sted der jeg ikke viste hva adressen var, og hvor postkassa mi var. Det var egentlig litt komisk :p

Kan jeg spørre hvordan du klarte det?

Spurte aldri huseier. Regninger kom hjem til mamma. Bestilte jeg noe på nettet bestilte jeg det i en kamerat sitt navn. Funka egentlig overraskende bra :D

Det er lenger enn jeg klarte det jo :wee:

Hvorfor klarte ikke du det lenger?

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...