Nie Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Nie: Hva med å bare stikke fingeren i halsen og bli ferdig med det? Funker fint for meg om jeg irriterer meg over å være kvalm lenge. Funket fint for meg. Men litt rundtomliggende omstendigheter gjør at jeg helst ikke skal gjøre det, og det hjelper uansett ikke lenger enn en time. x) Lenke til kommentar
n4w Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hei igjen. Akkurat hat besøk. Det var "gøy." Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Uten e, er det ikke? Korrekt det ja. Vet du gateadressen min da? Endret 13. april 2008 av Nie Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Uten e, er det ikke? Korrekt det ja. Vet du gateadressen min da? Hjemme eller hybelen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Du mener det er gater på den øya? :O Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hjemme eller hybelen? Begge deler. Men skal du komme med hybelen vil jeg ha nr på leiligheten også. Du mener det er gater på den øya? :O Ja. Fikk det for litt siden. Helt ærlig så er jeg ikke sikker på gateadressen selv, men kan spørre pappa. =D Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Planter som ser morderiske ut skal ikke inn i kroppen min. I noe form. Du må ha rar finger :O . Jeg skal snart spise grandis, ærlig med masse rart på ass, mann. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Du bor på en holme? Men jeg har postnr da, ***7 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Begge deler. Men skal du komme med hybelen vil jeg ha nr på leiligheten også. Blærgh! Det husker jeg ikke. Vet hvordan man skal komme seg dit da. Og siden dere aldri låser verandadøra så vet du aldri når jeg plutselig står der. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Du bor på en holme?Men jeg har postnr da, ***7 Det er en ØY! Ikke holme, ØY! Og postnummeret kan slutte på 8. Men du har rett, for meg slutter det med 7. x) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Haha, i fjor bodde jeg over et halvt år et sted der jeg ikke viste hva adressen var, og hvor postkassa mi var. Det var egentlig litt komisk Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Blærgh! Det husker jeg ikke. Vet hvordan man skal komme seg dit da. Og siden dere aldri låser verandadøra så vet du aldri når jeg plutselig står der. Altså. Den er vi begynt å låse. Vi er bare sluttet å låse inngangsdøren, tydeligvis. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Folk er forsiktig med å legge ut navn og den slags på nett. Men dovaner. Yay! \o/ Jeg finner det merkelig. x) Det er da ikke så nøye da..Men har du lagt merke til at du ikke kan tisse og drite samtidig? Oh...make it stop! Endret 13. april 2008 av b-real Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Haha, i fjor bodde jeg over et halvt år et sted der jeg ikke viste hva adressen var, og hvor postkassa mi var. Det var egentlig litt komisk Kan jeg spørre hvordan du klarte det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Sikker på at det ikke funker biril? Jeg syns det skjer titt og ofte jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Haha, i fjor bodde jeg over et halvt år et sted der jeg ikke viste hva adressen var, og hvor postkassa mi var. Det var egentlig litt komisk Det er lenger enn jeg klarte det jo Altså. Den er vi begynt å låse. Vi er bare sluttet å låse inngangsdøren, tydeligvis. Logisk. Sees i natt klokka 3.14 Lenke til kommentar
n4w Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Noen som har et forslag på internett spill? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Haha, i fjor bodde jeg over et halvt år et sted der jeg ikke viste hva adressen var, og hvor postkassa mi var. Det var egentlig litt komisk Kan jeg spørre hvordan du klarte det? Spurte aldri huseier. Regninger kom hjem til mamma. Bestilte jeg noe på nettet bestilte jeg det i en kamerat sitt navn. Funka egentlig overraskende bra Det er lenger enn jeg klarte det jo Hvorfor klarte ikke du det lenger? Endret 13. april 2008 av clvn Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Haha, i fjor bodde jeg over et halvt år et sted der jeg ikke viste hva adressen var, og hvor postkassa mi var. Det var egentlig litt komisk Hvordan i alle dager gikk det? Im baaaack. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg