b-real Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Skjønner ikke at folk klarer det billige harde dasspapiret...comfort ftw. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Nei, bruker heller litt ekstra cash på comfort, ja. På flyplassen i Zürich derimot, der jeg måtte vente i 8 timer med fyllemagen min, var det nærmere sandpapir på dass. Var så ille at jeg gruet meg til å gå på do. Og ikke kunne sitte på 10 minutt etterpå. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Folk er forsiktig med å legge ut navn og den slags på nett. Men dovaner. Yay! \o/ Jeg finner det merkelig. x) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg putter ut alt mulig rart om meg, jeg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg er ikke forsiktig. Jeg burde være, men er ikke. \o/ Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg tror sånn egentlig det er for sent for ganske mange å være forsiktige. For eksempel clvn og smurfen. x) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Nie, folk gjør hva som helst i anonymitetens navn. Det er derfor ukeblader for kjerringer er fulle av leserbrev om ekle kjønnssykdommer og hva de skal gjøre med det, istedet for å bare gå til en lege. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg har fått identiteten min stjålet 3-4 ganger så jeg burde i alle fall slutte Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Min taktikk når det gjelder anonymitet og fare for id-tyveri er å være så brutalt ærlig at ingen med vettet i behold ville stjelt identiten min. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg er ganske forsiktig, jeg. =D Sånn. Halveis. Nesten. Litt. Okda. Jeg er ikke SÅ forsiktig. Men litt så. Dere vet ikke det fulle navnet mitt, liksom. Tror jeg. Eller, noen. Men veldig få. </babbel> Anyhooow. Noen som har kjerringråd mot kvalme? Min taktikk når det gjelder anonymitet og fare for id-tyveri er å være så brutalt ærlig at ingen med vettet i behold ville stjelt identiten min. Hva med de av oss som ikke har vettet i behold? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Øst-europeere har tydeligvis ikke noe særlig vett generelt siden de stjeler IDen min og misbruker navnet mitt og adressen min og bilder og nick og alt sånt og lager fake profiler på steder og gir meg masse uønska reklame og skjønnhetstips-spam i malen. Samt at jeg får veldig mye reklame fra Ellos Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Anyhooow. Noen som har kjerringråd mot kvalme?Afripran 100mg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Nie, jeg vet det fulle navnet ditt. Vel, liker jeg å innbille meg. Hvis du da ikke har mer enn tre navn Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Kjerringråd, Lars. Kjerringråd. Type, dypp venstre stortå i eddik to ganger og dypp fingeren i olivenolje. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hva med de av oss som ikke har vettet i behold? Dere får som fortjent når dere ser hvor lite lurt det er. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Nie, jeg vet det fulle navnet ditt.Vel, liker jeg å innbille meg. Hvis du da ikke har mer enn tre navn 3 navn er riktig antall, ja. Så spørs om du skriver siste etternavnet med eller uten e, da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Kjerringråd, Lars. Kjerringråd. Type, dypp venstre stortå i eddik to ganger og dypp fingeren i olivenolje. ah... Kjerringråd. *tenke* En god Indica... En Sativa funker også om man ikke har Indica. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Nie: Hva med å bare stikke fingeren i halsen og bli ferdig med det? Funker fint for meg om jeg irriterer meg over å være kvalm lenge. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Planter som ser morderiske ut skal ikke inn i kroppen min. I noe form. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg