Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fant ikke noe banan hjemme så jeg tok bare kaviar på brødskiva. Det er var heller ikke så godt, siden jeg hadde en snus under leppa.

*bilde*

Det teller ikke uten banan. Bare kaviar er ikke godt uansett. :roll:

Lenke til kommentar

Jeg får aldri hodepine og spying dagen derpå, men derimot blir alt innholdet i magen gjort om til vann som kommer ut der vann normalt sett ikke skal komme ut.

Resulterte i at jeg våkna kl 06:30 med akutt dobehov..og det gjentok seg ca. 10 ganger iløpet av de neste 3 timene. Det er så man ikke tør å sovne igjen pga frykt for konsekvenser.

Det skjer bestandig etter at jeg blander mat og fyll. Forstår det ikke. Selv på jobbkonferanse i Tyskland kom vannmagen den siste dagen (når vi selvsagt hadde 8 timers venting på flyplassen), etter en hardere drikkeseanse kvelden før.

Nå sitter jeg og sipper Cola og håper det har gått over.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Jeg får aldri hodepine og spying dagen derpå, men derimot blir alt innholdet i magen gjort om til vann som kommer ut der vann normalt sett ikke skal komme ut.

.. og jeg får det gjerne et par dager i strekk etterpå :fun:

Lenke til kommentar
Hvem vil overta oppgaven min som består i å hjelpe pappa å flytte pianoet ned i kjelleren?

Jeg får ikke dra hjem før det står her utenfor rommet mitt.

Jeg er svak, jeg syns det er tungt nok å flytte på servere på 20-30 kg.

Om du gjør to labrapporter for meg, deal.

Lenke til kommentar

Jeg har lært meg å ta forhåndsregler for å unngå fyllesyke, woohoo ^^

De virker hver gang, men av og til hender det at jeg er for full eller for trett til å gjøre de og da går det dårlig.

Ang. hva jeg gjør: Drikker lunken pils fra i natt og venter på at pappa skal bli klar for å bære pianoet så jeg kan dra hjem.

Lenke til kommentar

Jeg har blitt fyllesjuk en gang, da var det en kveld en trodde cognac var vann og drakk det pga en var tørst..da var det oppkast av grønn kosegugg.

Nettopp spist fårikål.. :p
Din nissetiss. Det hørtes jævlig godt ut. Er sulten som faen. Får vel kanskje finne meg et matskap og rane her.
Lenke til kommentar

Sist lørdag jeg drakk (lørdags kveld/natt) ble spynga stoppet på mandags formiddag av en stikkpille. Da var jeg lei av å spy en gang i halvtimen :fun:

Btw, skittles gir spyet en ganske grei smak egentlig. Og så blir det morsomme farger av det =D

Endret av clvn
Lenke til kommentar

Blir ikke klassisk spy-fyllesjuk jeg heller. Men som sagt, blir mageinnholdet redusert til væske som kommer ut i prosjektilform bak. Det er sikkert like slitsomt. Takk gudene for supersoft dasspapir sier jeg bare.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...