n4w Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) kan man ikke lage sider som vi kan sette aldersgrense på, sånn at ikke 10åringer kommer inn hit og lager helvete Rett og slett fordi det ikke ville ha fungert? De hadde bare satt at de var et år over 10 (eller eldre.) For de har vel akkurat lært og lese Hva har du imot meg egentlig? Ingenting. Om du tar deg nær av det så er det kun deg selv du kan legge skyld på. Jeg mener totalt sett. Hver gang jeg har ment noe/sagt noe har du alltid komentert det med et frekt svar. Uansett. Endret 13. april 2008 av n4w Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Det kan du. Anmeld han til politiet Ja, ikke sant Tviler på om det skjer.. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 kan man ikke lage sider som vi kan sette aldersgrense på, sånn at ikke 10åringer kommer inn hit og lager helvete Og hvordan hadde du håpet på at den skulle håndheves da? En hvilken som helst 10-åring kan da trykke på linken som sier "Jadda, jeg er 18 år gammel og vel så det." sette inn en personnummer funksjon Lenke til kommentar
n4w Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 sette inn en personnummer funksjon Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Du kommer til å være eldre enn en kar nå. Lillebroren min ble medlem på forumet for 10 min. siden. Oh god! why? Slapp av, han vil nok bare lese litt. Han skjønner nok ikke hvordan han poster. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Slapp av, han vil nok bare lese litt. Han skjønner nok ikke hvordan han poster. "Svar nå" er ikke tydelig nok? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Du kommer til å være eldre enn en kar nå. Lillebroren min ble medlem på forumet for 10 min. siden. Oh god! why? Slapp av, han vil nok bare lese litt. Han skjønner nok ikke hvordan han poster. Broren min klarte ikke lage en bruker engang Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Slapp av, han vil nok bare lese litt. Han skjønner nok ikke hvordan han poster. Om ikke så holdes du ansvarlig! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Jeg mener totalt sett.Hver gang jeg har ment noe/sagt noe har du alltid komentert det med et frekt svar. Uansett. Badum-pom-tsj. Det er bare måten du uttrykker deg på som jeg reagerer negativt på. Rank 1 - Airwave Jeg har idag sett deg komme med to poster som kun inneholder en smiley for å bringe frem eksempler. Endret 13. april 2008 av chokke Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Slapp av, han vil nok bare lese litt. Han skjønner nok ikke hvordan han poster. Om ikke så holdes du ansvarlig! Siden det virker som jeg blir hengt ut for å "verve" perpubertale folk, så tør jeg ikke si hva han heter. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Siden det virker som jeg blir hengt ut for å "verve" perpubertale folk, så tør jeg ikke si hva han heter. Han kommer til å bli gother i elleveårsalderen . Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Siden det virker som jeg blir hengt ut for å "verve" perpubertale folk, så tør jeg ikke si hva han heter. Damn... det var neste spørsmål da Lenke til kommentar
n4w Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Badum-pom-tsj.Det er bare måten du uttrykker deg på som jeg reagerer negativt på. Rank 1 - Airwave Jeg har idag sett deg komme med to poster som kun inneholder en smiley for å bringe frem eksempler. Hvem har ike gjort det? Men hvorfor ikke si noe istedefor å komme med sånn små frekke utalelser? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Han er 11 år. Han hører heller ikke på goth, men omtrent det samme som meg. Jeg kan vel innrømme at jeg har veldig stor innflytelse på han. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Han er 11 år. Han hører heller ikke på goth, men omtrent det samme som meg. Jeg kan vel innrømme at jeg har veldig stor innflytelse på han. Huff. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg har sære drømmer. Om meg mener du? De har jeg ikke hatt på lenge. Og det var ikke om deg. Det var ei jente som var kliss lik deg. Og hu var yngre enn deg og kom fra Stavanger *skamme seg for å drømme om lolis* Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Kibs, hadde ikke vi egentlig et kaviar-veddemål eller noe? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg kan få min åtte år gamle søster til å bli med på forumet eller? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Kibs, hadde ikke vi egentlig et kaviar-veddemål eller noe? Neida. Det frister seriøst ikke. Oo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg