henbruas Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 N4w, det du må være klar over her, er at før man blir en del av "gjengen", så blir man "kosemobbet" (et bedre ord, anyone?). Ja, selv etter at man er blitt en del av den faste klikken, bare se på meg. Jeg sier ikke at dette er noe positivt, men det har vist seg å være slik. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Er det ikke ekte? The Internet is as real as real life So STFU! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Idiot, hva tror du vi er? Småunger? Ja? He's still with us. Need 3 mg cc, stat! Go, go, go, go! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Man kan vist ikke si eller mene noe her altså... Flott. Dette kjenner jeg litt for godt til andre steder og Arinomi: STFU Jeg tror de har forsøkt å tulle med deg. Om du mener noen er teite, så er det ikke rett å ta igjen. Ta heller å rapportere. Men tull i tekstform kan lett misforstås - kanskje påtide å revurdere humoren enkelte bruker her...tenk dere litt om. Om dere ikke stopper nå, tar hverandre i henda og skjønner at ingen her har ment noe vondt, så må jeg evt gå inn og rydde litt. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Dere er søte når dere blir sure Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 N4w, det du må være klar over her, er at før man blir en del av "gjengen", så blir man "kosemobbet" (et bedre ord, anyone?). Ja, selv etter at man er blitt en del av den faste klikken, bare se på meg. Jeg sier ikke at dette er noe positivt, men det har vist seg å være slik. Siden når ble du en del av "gjengen"? The Internet is as real as real life So STFU! Æææh! Meh. Vi får vel høre på Alastor. Hei Alastor. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Må da ikke glemme det faktum at snakke med nye brukere fører til at de mest aktive og de som kjenner hverandre best, både i og utenfor real-life kan sleike hverandre langt oppover ryggen. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Dere tar feil, gled dere til Jetix barna kommer *tuppe til Kibs og Arinomi sånn at de ligger i fosterstilling* Lenke til kommentar
n4w Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 N4w, det du må være klar over her, er at før man blir en del av "gjengen", så blir man "kosemobbet" (et bedre ord, anyone?). Ja, selv etter at man er blitt en del av den faste klikken, bare se på meg. Jeg sier ikke at dette er noe positivt, men det har vist seg å være slik. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Siden når ble du en del av "gjengen"? Just proving my point. Håper jeg. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Dere tar feil, gled dere til Jetix barna kommer *tuppe til Kibs og Arinomi sånn at de ligger i fosterstilling* Småttis. Just proving my point. Håper jeg. Selvsagt. Du vet da at vi alle er glade i deg og de meterlange quotepostene dine. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Er det bra at kjæresten min har Barbera Streisand-sanger på pcen sin? Dette var et rart funn.. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Dere tar feil, gled dere til Jetix barna kommer *tuppe til Kibs og Arinomi sånn at de ligger i fosterstilling* Småttis. Just proving my point. Håper jeg. Selvsagt. Du vet da at vi alle er glade i deg og de meterlange quotepostene dine. Det er jo du som oppfører deg som en, da er også Campin Carl og Mrbjoern småtisser. De går nemlig i parralellklassen min Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Det er jo du som oppfører deg som en, da er også Campin Carl og Mrbjoern småtisser. De går nemlig i parralellklassen min Yay. Jeg er en småttis. Egentlig er man vel ikke småttis før man er 93-modell. Nå satser jeg på at du er 92'er eller noe. Edit: YAY! Endret 13. april 2008 av Kibs Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Det kan jo diskuteres om ordet "småttis" baseres på alder eller oppførsel, da. xD Kibs: Ey, dust. Endret 13. april 2008 av Pusur1993 Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Æææh! Er jo kos det da da har jo til og med Pusur mistet jomfrudommen Alle blir kosemobbet, du er dagens person vi viser vi er glad i <3 Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Kibs: Ey, dust. Døh. Det ble jeg nektet å si i SO6. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Det er jo du som oppfører deg som en, da er også Campin Carl og Mrbjoern småtisser. De går nemlig i parralellklassen min Yay. Jeg er en småttis. Egentlig er man vel ikke småttis før man er 93-modell. Nå satser jeg på at du er 92'er eller noe. Edit: YAY! Ja er født tidlig i 1992 Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Er jo kos det da da har jo til og med Pusur mistet jomfrudommen Hm? Hva skal det bety? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 En tukter den en elsker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg