Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

N4w, det du må være klar over her, er at før man blir en del av "gjengen", så blir man "kosemobbet" (et bedre ord, anyone?). Ja, selv etter at man er blitt en del av den faste klikken, bare se på meg. :wee:

Jeg sier ikke at dette er noe positivt, men det har vist seg å være slik.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man kan vist ikke si eller mene noe her altså...

Flott.

Dette kjenner jeg litt for godt til andre steder og

Arinomi:

STFU

Jeg tror de har forsøkt å tulle med deg. Om du mener noen er teite, så er det ikke rett å ta igjen. Ta heller å rapportere.

Men tull i tekstform kan lett misforstås - kanskje påtide å revurdere humoren enkelte bruker her...tenk dere litt om.

Om dere ikke stopper nå, tar hverandre i henda og skjønner at ingen her har ment noe vondt, så må jeg evt gå inn og rydde litt.

Lenke til kommentar
N4w, det du må være klar over her, er at før man blir en del av "gjengen", så blir man "kosemobbet" (et bedre ord, anyone?). Ja, selv etter at man er blitt en del av den faste klikken, bare se på meg. :wee:

Siden når ble du en del av "gjengen"? :roll:

The Internet is as real as real life :wee:

So STFU!

Æææh! :cry:

Meh. Vi får vel høre på Alastor.

Hei Alastor. :love:

Lenke til kommentar

:thumbdown:

Lenke til kommentar
Dere tar feil, gled dere til Jetix barna kommer :devil:

*tuppe til Kibs og Arinomi sånn at de ligger i fosterstilling*

Småttis. :wee:

Just proving my point.

Håper jeg. :dontgetit:

Selvsagt. Du vet da at vi alle er glade i deg og de meterlange quotepostene dine. :wee:

Lenke til kommentar
Dere tar feil, gled dere til Jetix barna kommer :devil:

*tuppe til Kibs og Arinomi sånn at de ligger i fosterstilling*

Småttis. :wee:

Just proving my point.

Håper jeg. :dontgetit:

Selvsagt. Du vet da at vi alle er glade i deg og de meterlange quotepostene dine. :wee:

Det er jo du som oppfører deg som en, da er også Campin Carl og Mrbjoern småtisser. De går nemlig i parralellklassen min

Lenke til kommentar
Det er jo du som oppfører deg som en, da er også Campin Carl og Mrbjoern småtisser. De går nemlig i parralellklassen min

Yay. Jeg er en småttis. Egentlig er man vel ikke småttis før man er 93-modell. Nå satser jeg på at du er 92'er eller noe. :ph34r:

Edit: YAY! :D

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...