mushi Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Hva med å ha mat fremme til en hver tid? Eller spise samtidig som dyrene dine? God ide! Hunden må jo ha mat hver tredje eller fjerde time. Har faen meg gått ned fire kg på ett par uker. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kan du slutte å være 'tøff' og kuk? Takk Var den til Hylol eller camillaen? hylolen Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Da forslår jeg at dere har hver deres bolle å spise av Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Kan du slutte å være 'tøff' og kuk? Takk Var den til Hylol eller camillaen? lurte jeg og på edit: treg ja. Endret 10. januar 2008 av camillaen Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Noen som vil komme og mate meg? Glemmer å spise heletiden, og når jeg husker det er jeg ikke sulten. Epletyv: bilde av ferdig lue..? Se vekk fra modellen, haha *matemate* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Den var litt søt, Kelly. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ikke les det i spoiler om dere ikke tåler ukvemsord: Ringte akkurat legen min. Ba om en lege-erklæring før jul som jeg trenger til NAV. Fortsatt ikke fått den. Den Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor forbanna morrapulende, tilbakestående hestekukjævelen av en inkompetent slangeoljeselger som ikke skulle fått lov til å praktisere hadde GLEMT meg tydeligvis! Ringte fastlegekontoret også. Ordna meg ny fastlege fra 1. februar Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Tøfftøff lue! Takk, takk! Har brukt et halvt år på den, og skal levere den inn imorgen. Og i kveld må jeg sitte inne hele natta og gjøre ferdig scrapbook'en min. OG jeg må skrive oppskrift til lua, og "designe" resten av kolleksjonen. I tillegg må jeg ta 10 bilder av det samme temaet til lua (safari-tema) STRESS! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Ikke les det i spoiler om dere ikke tåler ukvemsord: Ringte akkurat legen min. Ba om en lege-erklæring før jul som jeg trenger til NAV. Fortsatt ikke fått den. Den Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor forbanna morrapulende, tilbakestående hestekukjævelen av en inkompetent slangeoljeselger som ikke skulle fått lov til å praktisere hadde GLEMT meg tydeligvis! Ringte fastlegekontoret også. Ordna meg ny fastlege fra 1. februar lol. Har skjedd med meg flere ganger. Skriv det på en lapp ffs. Idiotleger. Endret 10. januar 2008 av mushi Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 yey So og tråden har 317 sider etter 3 dager! det låter bra. Skal på skiskyting trening i dag, vet ikke om jeg orker, Fin lue Epletyv Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Noen som vil komme og mate meg? Glemmer å spise heletiden, og når jeg husker det er jeg ikke sulten. Epletyv: bilde av ferdig lue..? Se vekk fra modellen, haha *matemate* Den var ille fet, Epletyv. Endret 10. januar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Trodde ikke jeg trengte å skrive det på lapp når jeg hadde time med han. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Syns det høres kos ut jeg, Epletyv. Vi skal lage plakater til 1930 og 1968 vi. Reklame for en konsert eller noe. Uff Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Trodde ikke jeg trengte å skrive det på lapp når jeg hadde time med han. For en inkompetens sauepuler. Han fortjener å bli fratatt lisensen, for så å få brent fingertuppene og bli tvunget til å skrive alle feilbehandlingene sine på gammeldags skrivemaskin. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Trodde ikke jeg trengte å skrive det på lapp når jeg hadde time med han. Mente legen, ikke deg. Du har da ikke gjort noe galt. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Syns det høres kos ut jeg, Epletyv. Vi skal lage plakater til 1930 og 1968 vi. Reklame for en konsert eller noe. Uff Da kan du komme hit og hjelpe meg i stedet da Den var ille fet, Epletyv. Ille fet? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ille fet? Vil nå tro den var tøff og sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg