Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, i lengden tviler jeg på det er en god ide. Er ikke rart det er mye sykemeldinger i norsk helsevesen. Høres jo ut som om de prøver å få de ansatte utbrent. De kjører noe av det samme opplegget på sykehjemmet/gamlehjemmet her, liksom.

Lenke til kommentar

Prøver å få de utbrendt? Neppe. Men det er så utrolig mye teite ordninger og sånne idiotiske ting som 15% stillinger, bytting av stillinger, folk som er sykemeldt og så får noen en hvis del av stillingsprosenten....er faen meg et evig kaos det der. Når folk bare får småvakter her og der så er det ikke så rart at de kanskje sliter med å få tak i såpass med folk egentlig.

Og nei, det er ingen god løsning i lengden, det er ikke det men når det er ingen andre og ta av og vedkommende IKKE må være alene så...jah...

Lenke til kommentar

Nei, å si at de prøver å få dem utbrent er vel kanskje å sette det litt på spissen. Men de legger jo ikke opp arbeidstider og den slags til de folkene de har. Tante måtte ut i sykemelding fordi hun var utbrent, fordi hun måtte ta så mange forskjellige vakter for folk som rett og slett ikke -fikk- jobbe mer enn de gjorde. Helt bak mål hele opplegget.

Lenke til kommentar

Akkurat, de klarer å manne opp for de som går fast, men så er det slik at de må drive å styre å stelle for alle de småvaktene og er man på flere avdelinger f.eks så blir det slik.

Hørtes trivelig ut skarstad.

Lurer på om jeg skal sove når jeg kommer hjem eller hva en skal finne på. Kanskje se en film selv og så sove litt før en drar på senvakt.

Lenke til kommentar

En fantastisk avatar du har der, Pai, men det er fryktelig forvirrende at folk skifter. >>

Det er mye morsomt her på forumet. Jeg har nå lest diskusjoner med folk som mener at homofile bør brenne i helvete, militæret skaper drapsmaskiner og Windows vil overleve i sin nåværende form. :wee:

Lenke til kommentar
En fantastisk avatar du har der, Pai, men det er fryktelig forvirrende at folk skifter. >>

Det er mye morsomt her på forumet. Jeg har nå lest diskusjoner med folk som mener at homofile bør brenne i helvete, militæret skaper drapsmaskiner og Windows vil overleve i sin nåværende form. :wee:

Syke syke forum.

--

.. hve skjer med at jeg har sovet under fem timer, og ikke får sove igjen? *whine*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...