Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Alt for mye av livet mitt ligger ute på forumet. Det er egentlig morsomt, for jeg kjenner en del irl jeg også, i alle fall nå. Menne, så er jo jeg så lukket av meg. Lulz. For tro det eller ei folkens, det er ikke farlig om folk vet en del om en. Gjør en ofte sterkere å slippe maska innimellom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har aldri skrevet der utenom gjest fordi jeg har for mange jeg kjenner i virkeligheten på forumet. Snakker en del med Chris, og snakka en stund med en venninne, men så begynte vi å krangle og hun brukte alt jeg hadde sagt mot meg.

Såpass ja.. Ikke morro når de driver på slikt... Da seg du ivartfall hvem som er ekte venner :)

Lenke til kommentar
Har aldri skrevet der utenom gjest fordi jeg har for mange jeg kjenner i virkeligheten på forumet. Snakker en del med Chris, og snakka en stund med en venninne, men så begynte vi å krangle og hun brukte alt jeg hadde sagt mot meg.

Såpass ja.. Ikke morro når de driver på slikt... Da seg du ivartfall hvem som er ekte venner :)

Jepp, må se på den lyse siden, vettu.

Lenke til kommentar
Jepp, må se på den lyse siden, vettu.

Veldig lett når man ser det fra utsiden ivartfall... Ikke lett når man er midt i det selv da... Men om du vil prate, så er det bare og legge meg til på msn :)

Takk, og i like måte.

Men det føles som om jeg bør legge meg nå. God natt.

Endret av Underpants
Lenke til kommentar
Var et spørsmål. Gidder ikke sitte her med whinere hele dagen, jeg køyer! Nighty :sleep:

Natta ZeroMac =D

Hva holder folket våkent?

Espen.

Tlf-buddy nr 1. ^^

Han burde være det, så mye erfaring han har med å prate i telefonen :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...