Kibs Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Søtt. Er nok forkjølelse eller noe, ja. Kjennes bare lite kos ut. Men NÅ legger jeg meg. Natta, dnfk. Natta, smurfen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Natta Kibs, tror jeg gjør det samme. Bare se ferdig Alt for Egil Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 god ett eller annet, kexxy. Da er det nattatid og helvete for meg. Kos dere. Jeg hater dere Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Vet at dette ikke ahr noe særlig med det dere snodinger () snakker om, men Håkan Hellström på P3 Sessions er FANTASTISK! Sånn, der fikk jeg sagt det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Bah. Hva skjedde med Tommy Myrbostad? Fjortis the Movie-klippene hans var jo så bra og stemte jo (oftest) så godt, men den nye serien hans er bedriten. Okay, jeg følger ikke Vigrid, men rakke ned på åsatruen er ikke noe særlig. Jeg er blasfemisk selv, og har fått så hatten passer og vel så det for det, han burde ikke kritisere andres tro. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 jess, care on Tommy Myrbostad Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Fyrvekeriet til åpningen av Operaen var vannvittig fett. Fikk filma alt sammen selv om jeg måtte krangle med en politidame som stelte bilen sin rett foran meg. Hun mente visst at jeg ikke skulle få lov til å stå midt på E18 og filme. Farlig sa hun det var. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Fyrvekeriet til åpningen av Operaen var vannvittig fett. Fikk filma alt sammen selv om jeg måtte krangle med en politidame som stelte bilen sin rett foran meg. Hun mente visst at jeg ikke skulle få lov til å stå midt på E18 og filme. Farlig sa hun det var. farlig, oh rly Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Dere er ikke så snakksalige. Jeg har nettopp sett «Planet Terror», og den mørbanka «Death Proof». Så utrolig fett det var. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg drikker bort sorgene. Som vanlig. Dessverre har jeg bare øl og rusbrus, så det funker ikke til annet enn at jeg må på dass nå og da og at jeg blir urven i magen. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg drikker bort sorgene. Hva slags sorger? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Legg deg! Det er sent, og du er en liten drittunge!!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 De vanlige. Ditcha av venner og sånt. You know. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 #SO anyone? Jeg er i mimre-humør. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Legg deg! Det er sent, og du er en liten drittunge!!! +1 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Legg deg! Det er sent, og du er en liten drittunge!!! Jeg veit, men jeg har drukket to espresso. Datasmurf: Kjipt, da. Noen ganger må man bare ta én dag av gangen, så kan man legge seg og slippe å tenke på bekymringene før morgenen etter. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 +1 Deg gjelder deg også! Jeg veit, men jeg har drukket to espresso. Du er for liten til og drikke kaffe! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg veit, men jeg har drukket to espresso. Du er for liten til og drikke kaffe! Du er for gammel til å ikke vite og/å-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg