Espen pai Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 forumet har tapt seg https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=489 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Noe liv her i kveld? ^^ Nope, helt forbanna dødt. =( *kose på ny Pendulum-singel som er lekket på nettet* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Mao enda en god grunn til å ikke lese fotballforumet. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Mao enda en god grunn til å ikke lese fotballforumet. Har holdt meg unna der hele tiden... men fant tråden under nye innlegg *grøss* Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 "Bedriftsidrett"(...) Den kategorien svarer virkelig til et behov. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Har holdt meg unna der hele tiden... men fant tråden under nye innlegg *grøss* ... og holde seg unna "nye innlegg". Jeg stemmer for at de åpner en egen afl-avdeling, jeg. Hmm. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Hardware.no-gjengen spiller innebandy(?) en gang i uka, så ville ikke blitt overasket om en av skribentene i nettverket åpner en tråd i den kategorien etter hvert Endret 12. april 2008 av clvn Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg stemmer for at de åpner en egen afl-avdeling, jeg. Hmm. kan gi de nye en egen avdeling, og ikke gi de tilgang til de sosiale delene ivartfall... Mye mer koselig før de kom til forumet, og det er bare snakk om tid før de finner veien hit Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Tenk hvor fæl kafeen kommer til å bli med mye mer fotballsnakk. Da er det over og ut for OT-delen av clvn. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg har fått Serbisk sjokolade Lurer på om det er godt.. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Hele to kategorier om fotballkort? Hvem i huleste har interesse av å diskuterere fotballkort? Håper dere ordner opp i det der. PåSpeaker.no er det de største kategoriene, så tydeligvis noe man er interessert i å diskutere. Men som sagt, vi ser hele greien an og tilpasser etterhvert. Det blir sikkert endel endringer. *grøss og gru* Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 kan gi de nye en egen avdeling, og ikke gi de tilgang til de sosiale delene ivartfall... Mye mer koselig før de kom til forumet, og det er bare snakk om tid før de finner veien hit Jeg har det!! Hva om vi bare lager et eget forum for dem? Så holder de seg unna! Vi kan kalle det.. hmm.. Speaker.no! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Har holdt meg unna der hele tiden... men fant tråden under nye innlegg *grøss*Sjekket nye inlegg for et øyeblikk siden og 3/30 nye tråder var relatert til hardware/Software.. Resten var av typen "Tett dass" fra Hus/hage/oppussing, Rosenborg Ballklubb 2008 fra Norsk fotball, Den knøttlille munnspilltråden fra Musikkskaping og instrumenter, Ostesmørbrød til forandring fra Mat og drikke og naturligvis er par-tre tråder om TOPP Fotballkort. Jeg gleder meg til 5 nye år her på forumet.. Edit: Var det opp til meg hadde hele rusket med sin skog av underkategorier blitt klemt inn en egen kategori under Off topic, slik at vi satt igjenn med Hardware og alle gjeldende underkategorier samt Off topic. Endret 12. april 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 /care på kexxy. Du var uansett ikke invitert. Nå ble jeg lei meg. Jeg har sett "The last castle" utrolig spennende. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg gleder meg til 5 nye år her på forumet.. Spørs om så mange holder ut 5 år til Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Er det bare meg.. eller har fargoth vært moderator...? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Når du nevner det så er det noe moderatorish over det nicket. Jeg tror du har rett, kexxy! Og så har han fin postcount nå også =D Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Jeg lurer på hva begrunnelsen til ledelsen var når de ønsket å inkludere speaker.no`s forum med dette. Se bare her. Det var et lite dukkeforum med 400 medlemmer og bare to kategorier med over 100 tråder. (TOPP fotballkort hadde til gjengjeld over 1000 tråder.) 2/3 av kategoriene hadde eksakt eller under 10 emner totalt. Med andre ord, sammenslåingen med speaker.no var for å integrere forfatterne av 10.000(!) inlegg om TOPP forballkort inn i forumet. Snakker om vitamininnsprøytning. Noen moderator har jeg forøvrig aldri vert, men jeg har hatt samme avatar i 4 år så jeg forstår ikke helt hvorfor. Edit: La meg ytterligere presisere hva vi egentlig har dratt inn: (Sitat fra den eneste tråden i kategorien "Svømming") Hvis én svømmer drukner under synkronsvømming - må alle de andre utøverse også drukne da? Aner ikke. kilde. Endret 12. april 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Nie Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Wow. Det er første gang jeg har vært innom #SO og det har vært HELT tomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg