Olum Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Noen som skal se på fyrverkeriet på åpningen av Operaen i kveld? De har visstnok brukt over 1 mill. kr. på fyrverkeriett. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Tror det skal bli et ganske fett show. Det blir i hvertfall det største i Norge noensinne. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Vi har ei slik vi og. Bare at hun ikke eier sosiale antenner i det hele tatt. Hun har til og med uttalt "jeg liker ikke mennesker", så hun kan ikke forvente noe annet enn at folk holder seg unna. Høres ut som meg jo Skulle ønske vi hadde dratt på klassetur, men alle som ble planlagt, ble avlyst av lærerne til fordel for prøver og skrivedager og sånn. Til og med turen til Falstad ble avlyst. Dog, det var fordi skolen ikke hadde råd til bussen opp dit. Lenge leve fattige skoler! Hadde jo vært greit om vi fikk samla inn penger, men vi fikk aldri laga noe særlig fester eller lignende. Lærerne var ikke akkurat pro fest eller klasseturer, grunnet dårlige erfaringer med klassene før oss, dog, klassene etter oss / de andre klassene dro på klassetur. Bare aldri de klassene jeg var i : < Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Høres ut som meg jo Sikkert, bare det at hun i tillegg har en grusom personlighet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Ooh, det har jeg også. Jeg bare prøver å skjule den Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Skulle ønske vi hadde dratt på klassetur, men alle som ble planlagt, ble avlyst av lærerne til fordel for prøver og skrivedager og sånn. Til og med turen til Falstad ble avlyst. Dog, det var fordi skolen ikke hadde råd til bussen opp dit.Lenge leve fattige skoler! Hadde jo vært greit om vi fikk samla inn penger, men vi fikk aldri laga noe særlig fester eller lignende. Lærerne var ikke akkurat pro fest eller klasseturer, grunnet dårlige erfaringer med klassene før oss, dog, klassene etter oss / de andre klassene dro på klassetur. Bare aldri de klassene jeg var i : < Jeg er glad vi fikk dratt Men vi måtte jo spare selv. Totalt måtte man regne med rundt 10 000 kroner. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Ooh, det har jeg også. Jeg bare prøver å skjule den Yeah, right. Jeg er glad vi fikk dratt Men vi måtte jo spare selv. Totalt måtte man regne med rundt 10 000 kroner. Husker ikke nøykatig hvor mye vi måtte betale til sammen, men det var sånn 3000 eller noe. Måtte jo selvfølgelig bruke litt der nede og, da, men. Djiises. 10 000? Oo Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Husker ikke nøykatig hvor mye vi måtte betale til sammen, men det var sånn 3000 eller noe. Måtte jo selvfølgelig bruke litt der nede og, da, men. Djiises. 10 000? Oo Vel, vi måtte betale 5600 for turen. Så må man ha til mat og shopping (og drikke). Jeg hadde ikke beregnet så mye penger til mat når vi kjørte buss nedover, så det ble jo et lite sjokk Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Vel, vi måtte betale 5600 for turen. Så må man ha til mat og shopping (og drikke). Jeg hadde ikke beregnet så mye penger til mat når vi kjørte buss nedover, så det ble jo et lite sjokk Fortsatt ganske mye mer enn det vi måtte ut med til sammen og for reisen. Men men, det kommer vel an på diverse, så. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Ja, jeg vet at man må spare selv fordi skoler er fattige, men lærerne ville ikke la oss, og vi var vel for giddesløse til å gjøre noe med det uansett. Det nærmeste vi kom kos, var julefrokost siste skoledag før jul siste året ... "Yay" Kibs, det er sant, jeg er bare veldig flink til å ikke la den komme frem. Jeg gjemmer den med de ørtogførti andre. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Kibs, det er sant, jeg er bare veldig flink til å ikke la den komme frem.Jeg gjemmer den med de ørtogførti andre. Det blir du nødt til å bevise. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Huff. Det kan umulig bli bra. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Joda, det er jeg overbevist om. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 ja.. der var den timen over.. ^^ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Omtrent like dumme som nordmenn er. Igjen: amerikanere er utrolig dumme. Det samme gjelder engelskmenn, franskmenn, og tyskere. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) ☺ WUT IZ UP? Endret 12. april 2008 av Underpants Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Å være forskjølet er noe dritt. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Å være forskjølet er noe dritt. Amen to that, brotha. Er snylte forkjøla selv ^^ Hvordan går det med EpleMinor egentlig? =D Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Å være forskjølet er noe dritt. Du får ikke uttale deg før du har vært det i over et halvår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg