j-- Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Min er ikke villig til å gjennomgå slik masakrering Pøff. Jeg vet du vil. Ja, litt på samme måte som jeg vet du vil like å få maltraktert fødehullet ditt med et stort saktegående bor =D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Ha ha, først tenkte jeg å stille tissemannen min til rådighet, men når jeg leste hva du skulle ha den til så ombestemte jeg meg. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 !?!?!?!?! Jeg vet du har lyst til å gjøre det med din tissemann også... oOYou crazy college kook. Kaffen min ble ikke god! NED SAPPART! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Ja, litt på samme måte som jeg vet du vil like å få maltraktert fødehullet ditt med et stort saktegående bor =D Hvordan visste du det? O_O Ha ha, først tenkte jeg å stille tissemannen min til rådighet, men når jeg leste hva du skulle ha den til så ombestemte jeg meg. Pøff, det er ikke ombestemme-seg-grunn, det er go-for-it-grunn. ^^ You crazy college kook. Kaffen min ble ikke god! NED SAPPART! Pøff. Du har lyst. Jeg vet det nok. *gi god kaffe til* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article2364163.ece Folk har faen meg lite å skrive om Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 hah man så jo at det var en arm da. sheesh. mitt nye skateboard Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 jeg klarte ikke få den solbrillerefleksen til å se ut som en naken kvinne. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article2364163.ece Folk har faen meg lite å skrive om Jess, enda en avkrysning på "amerikanere er faen meg dumme"-lista! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg liker ikke kjønns-piercinger. Verken hos gutter eller jenter Ooh! Noen ville gjøre noe med meg! Jeg er så spent, håper ingen ditcher meg ^^ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jess, enda en avkrysning på "amerikanere er faen meg dumme"-lista!Var heller mere det at de ikke klarte å se at det var ei fiskestang Er glad i amerikanerne jeg Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Var heller mere det at de ikke klarte å se at det var ei fiskestang Hei, du må innrømme at det er i grunn litt morsomt at 60% av alle amerikanere synes at Dick Cheneys hånd ser ut som en "flott naken kvinne". Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Hei alle sammen Gjett hvem som er tilbake fra klassetur! (Det er meg, hvis ingen tar den ) En og en halv uke i Tsjekkia gjør underverker for en hvilken som helst sjel. Bare en eneste person i klassen er blitt utstøtt, resten av klassen er bedre venner enn før Heldigvis er jeg den delen som har blitt bedre venn med alle de andre Skjedd noe viktig i Norge den siste uka? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Hei, du må innrømme at det er i grunn litt morsomt at 60% av alle amerikanere synes at Dick Cheneys hånd ser ut som en "flott naken kvinne".Egentlig ikke Dagens tøffe ting: http://www.ted.com/talks/view/id/245 Velkommen tilbake Nora 8) Hva gjorde vedkommende som ble utstøtt for å fortjene det da? Ellers har det skjedd relativt lite nytt her i gamlelandet. Endret 12. april 2008 av b-real Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jess, enda en avkrysning på "amerikanere er faen meg dumme"-lista! Omtrent like dumme som nordmenn er. Det er ikke tilfeldig at vi er det landet som ligner mest på USA, så ikke bresk deg for mye nå. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Velkommen tilbake Nora 8)Hva gjorde vedkommende som ble utstøtt for å fortjene det da? Ellers har det skjedd relativt lite nytt her i gamlelandet. Vel, ho har ingen venner og de sosiale antennene er knekt og litt for lange. På turen klaget hun hele veien, og skulle alltid få vilja si. Frekk var hun også. Men folk ga henne en sjangse. Da var hun bare frekk og uhøffelig tilbake. Vi måtte ta det opp med lærerene i et eget møte, for det ble så ille. Omtrent alle klaget på henne. Nå snakker ikke NOEN med henne mer. Men hun har laget seg det problemet helt selv, for alle ga henne en sjangse til å bli inkludert. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Vi har ei slik vi og. Bare at hun ikke eier sosiale antenner i det hele tatt. Hun har til og med uttalt "jeg liker ikke mennesker", så hun kan ikke forvente noe annet enn at folk holder seg unna. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 People=shait ^^ Men nå litt cs:s Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Vi har ei slik vi og. Bare at hun ikke eier sosiale antenner i det hele tatt. Hun har til og med uttalt "jeg liker ikke mennesker", så hun kan ikke forvente noe annet enn at folk holder seg unna. Vår er sånn som dilter etter alle andre, og deretter klager for at de ikke gjør som hun vil Men nå skal jeg ta en lang og velfortjent dusj Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Vår er sånn som dilter etter alle andre, og deretter klager for at de ikke gjør som hun vil Høres utrolig kos ut. Kos deg, da. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Så utrolig glad jeg ikke går på skolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg