Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, litt på samme måte som jeg vet du vil like å få maltraktert fødehullet ditt med et stort saktegående bor =D
Hvordan visste du det? O_O

Ha ha, først tenkte jeg å stille tissemannen min til rådighet, men når jeg leste hva du skulle ha den til så ombestemte jeg meg.
Pøff, det er ikke ombestemme-seg-grunn, det er go-for-it-grunn. ^^

You crazy college kook.

Kaffen min ble ikke god! NED SAPPART!

Pøff. Du har lyst. Jeg vet det nok.

*gi god kaffe til*

Lenke til kommentar

Hei alle sammen :D Gjett hvem som er tilbake fra klassetur! (Det er meg, hvis ingen tar den :p) En og en halv uke i Tsjekkia gjør underverker for en hvilken som helst sjel. Bare en eneste person i klassen er blitt utstøtt, resten av klassen er bedre venner enn før :D Heldigvis er jeg den delen som har blitt bedre venn med alle de andre :) Skjedd noe viktig i Norge den siste uka?

Lenke til kommentar
Hei, du må innrømme at det er i grunn litt morsomt at 60% av alle amerikanere synes at Dick Cheneys hånd ser ut som en "flott naken kvinne".
Egentlig ikke :shrug:

Dagens tøffe ting:

http://www.ted.com/talks/view/id/245 :woot:

Velkommen tilbake Nora 8)

Hva gjorde vedkommende som ble utstøtt for å fortjene det da?

Ellers har det skjedd relativt lite nytt her i gamlelandet.

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Velkommen tilbake Nora 8)

Hva gjorde vedkommende som ble utstøtt for å fortjene det da?

Ellers har det skjedd relativt lite nytt her i gamlelandet.

Vel, ho har ingen venner og de sosiale antennene er knekt og litt for lange. På turen klaget hun hele veien, og skulle alltid få vilja si. Frekk var hun også. Men folk ga henne en sjangse. Da var hun bare frekk og uhøffelig tilbake. Vi måtte ta det opp med lærerene i et eget møte, for det ble så ille. Omtrent alle klaget på henne. Nå snakker ikke NOEN med henne mer. Men hun har laget seg det problemet helt selv, for alle ga henne en sjangse til å bli inkludert.

Lenke til kommentar
Vi har ei slik vi og. Bare at hun ikke eier sosiale antenner i det hele tatt. Hun har til og med uttalt "jeg liker ikke mennesker", så hun kan ikke forvente noe annet enn at folk holder seg unna.

Vår er sånn som dilter etter alle andre, og deretter klager for at de ikke gjør som hun vil :p

Men nå skal jeg ta en lang og velfortjent dusj :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...