Terje92 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 GOd morgen alle sammen håper dere får en fortreffelig dag! Har ikke sovnet enda jeg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Hvorfor være våken når en kan sove? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Fordi søvn er så utrolig mye bedre? Edit: Jeg må bare le..ei av de som bor her har fått en UVI og er ganske forvirret for øyeblikket noe som har ført til at alt hun prater om er meg og hun har tydeligvis fått det i hodet sitt at jeg også har et godt øye til henne. Så jeg fikk forbud imot å prate så mye med henne i dag for gårdagen så hadde hun vist ikke pratet om noe annet en meg Jeg har teket på både de gamle og de yngre Endret 12. april 2008 av b-real Lenke til kommentar
n4w Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 God morgen? Er det noe liv her i dag eller? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 God morn jau. Nei ser ikke ut til at det er store livet her en lørdagsmorgen. Kommer vel kanskje mer iløpet av formiddagen. Ser ikke ut som min "koseklump" heller har lyst til å stå opp. Har for planer for dagen folks? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Skal ha filmkveld med noen venner Selvom vi kommer til og bli sørpedritings nevner vi ikke det her. Hvem er "koseklumpen"? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Ah, det gode bygdelivet ja. Jeg flytta til en sånn liten bygd når jeg starta i 4. klasse. Allerede i 6./7. drakk vi oss stupfulle på heimbrent eller øl voksne kompiser/kompiser av bror etc kjøpte på butikken. Alltids noen som var alene hjemme en lørdag, og foreldre kunne ikke forestille seg at englebarna drakk seg nær pumping-stadiet. Og når noen av de eldre kara dro til byen (Harstad, 1 time unna med bil), samla de sammen penger fra småunger som ville ha en halvliter sprit, eller 1,5 liter for tøffingene for et par hundrelapper. Var bare 2 gutter i mitt klassetrinn og 11 jenter. Så vi var bestevenner, og siden 80% av bygda var i slekt med hverandre på et eller annet vis var det bånd som gikk helt på tvers av aldersgrupper, og 19-åringer kjørte rundt med bilen full av fulle 13-åringer som enten var firmenninger, tremenninger, søskenbarn e.l, 7. klassinger hang sammen med 9. klassinger osv. Sånt er unikt for bygdenorge tror jeg. I byer blir det helt annerledes. Endret 12. april 2008 av Bytex Lenke til kommentar
j-- Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 *snip* Mye innavl der? ---- God morgen, kafeen =D Np: Johnny Cash - I Hung My Head Lenke til kommentar
K.. Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Mornin'. Dette tegner til å bli en bra dag. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Såklart mye innavl. I tidligere generasjoner hadde vel de fleste seg med de fleste, fordi det gikk ingen hovedvei til bygda. De måtte ta båt for å komme seg til byer eller andre tettsteder. Det resulterte i 2 familier som dominerer i bygda. Og når disse 2 eier de to største bedriftene i tillegg..vi var tilflyttere, så jeg kom ikke helt "inn på" alle sammen på samme viset som de inngrodde ungdommene. Det var noen av de eldre karene som var sånn "du er ikke slekt, du får ikke sitte i bilen min/komme inn her". Ikke spilte jeg fotball/gikk på ski heller, men alle spilte data så det var ikke noe problem å være "nerd". Endret 12. april 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg er tom for Nick & Johnny - West Jeg som skulle laste på mens jeg skrev albumguide og greier, så må jeg nøye meg med Ettan løs og General sterk. Eller jeg kan hente en ny boks med N&J fra kjøleskapet. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Mornings, mornings, dnfk. Har dere det fint? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Opp og hopp og løp til kjøleskapet, Eivind. Vis at du er bedre enn meg, jeg hadde ikke orket og heller sluttet å snuse (som jeg også har gjort, grunnet latskap fordi jeg aldri orka å gå og kjøpe ny snus når jeg var hjemme og tom og det å gå rundt en km for snus bare ikke var verdt det, i alle fall ikke når jeg hadde ørtogførti sigaretter og sprit liggende). Kibs, nå så ^^ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Koselig. Noen som skal ut i kveld? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg skal først på Jean-Michel Jarre konsert, så på Method Man+Redman konsert. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg føler meg misunnelig på deg, Bytex. *vil også på Jean-Michel Jarre-konsert* Jeg skal ut i ettermiddag på musikklinjas oppsetning "With a little help from my friends", en og en halv time med Beatles, til tross for sterke protester fra gruppa mi, søstra mi og venna mine. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Høres bra ut, Bytex. Smurfen: Ikke tell med meg som venn, da. Endret 12. april 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Jau, har hørt på Jarre hele livet mitt (siden 80-tallet engang), så dette blir et stort øyeblikk. Han spiller i nesten utsolgt Oslo Konserthus kl 20. Så åpner dørene på Rockefeller kl 21. Men sånne superstjerne-rappere pleier jo å drøye hvertfall et par timer før de dukker opp, så det går sikkert fint. Endret 12. april 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg