Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lettmelk funker fint det også.

Skumma melk derimot. Huff nei.

Laktoseredusert melk til nød og neppe, men jeg bruker oftest lettmelk siden jeg da kan drikke så mange uten å føle at det blir for mektig :p

Husker Storåsfestivalen i fjor.

Jeg dro opp Kahlua-flaska, noen fløtebokser, vodka og måleglass og diverse og begynte å blande.

Hadde ikke isbiter da, men gikk likevel.

Folk stussa fælt på det der.

Særlig siden jeg først tok opp vodkaen og så fløten og lot det stå litt mens jeg fant glass og sånt og lette etter Kahlua-flaska som hadde forvilla seg inn blant tørre sokker og undertøy.

Lenke til kommentar

Det har du rett i. HB og fløte er i alle fall ille :p

Jeg har skjenda alkohol og alt som kunne brukes som blandevann for mye :p

Mozell light drue / eple-sak + vodka = ouzo :p Smakte sånn i alle fall.

Det kan være lurt.

Merker det samme selv, og mens venna mine starter med øl, går over på vin og fortsetter med drinker i massevis og blir dårlig, drikker jeg stort sett bare sprit :p

Begynner kvelden med 50/50 Urge + Vodka / Sprite + Vodka før jeg går over til drinker. Er jeg på et sted hvor jeg kan få en skikkelig martini, blir det noen sånne før jeg går over på frosne margaritaer, hvis ikke går det først i noen hvite russere for å komme i form, før det går over i screwdrivere og tequila sunrise og lignende.

Lenke til kommentar

Også har man slike som meg. Som blander sprit og en eller annen brus. Også etter litt slikt, drikker det man blir gitt. Jaja. Jeg tror bare det er bra at jeg ikke kan gå på byn. Lulz.

Såe. Hvorfor i svarte sover ikke dere? xD

Lenke til kommentar

Søvnløs og tenker for mye.

Hmmer og bekymrer meg nok for mye også.

Men når jeg blander postene sånn at når jeg ser "Hvilke dyr har du lyst på"-tråden og leser det som "Hvilke forumdyr vil du pule hemmelig?", da tror jeg det er på tide å prøve og sove igjen.

*ta med seg kosedyrene og mentale bilder som skal passe på seg, legge laptopen i sofaen og krype gjennom gardina og inn i senga og legge seg i sengen igjen*

Lenke til kommentar

Hei DNFK. Jeg har et sår ved tåneglen som jeg har hatt i to måneder nå. Området er ganske hovent, og det gjør for vondt til at jeg klarer å fikse på det selv. Hva skal jeg gjøre? Ikke mye vits i å gå tl legen for å få bekreftet at det faktisk er et sår/betennelse... :)

Edit: Er dette OT forresten? Jeg synes ikke spørsmålet er verdt en egen tråd under "Helse".

Endret av Garanti
Lenke til kommentar

50/50 du ja. hehe. den lille kroppen min dævver om jeg tar den helt ut fra første dram.

Før gikk det i 96%, men etter x antall hjernesvikt (=gærn +temp. som en boler!) og forgiftning har jeg lagt den karrieren på hylla. For å ikke snakke om alle blåflekkene og kjøttsårene på nevene. Ikke spør hva jeg har gjort, for jeg husker ikke selv :!:

Nå derimot, er jeg voksen og har sluttet med slikt tull (liker å tro det selv hvertfall).

Går i white russian og fisherman på byen. De suger på å lage gode drinker her.. skulle virkelig ønske jeg var i en storby hvor de kan å lage drinker :)

Hei DNFK. Jeg har et sår ved tåneglen som jeg har hatt i to måneder nå. Området er ganske hovent, og det gjør for vondt til at jeg klarer å fikse på det selv. Hva skal jeg gjøre? Ikke mye vits i å gå tl legen for å få bekreftet at det faktisk er et sår/betennelse... :)

vask tåfisene og fjern rusk som borer seg ned i neglen ? klipp neglene kanskje ;)

Lenke til kommentar

*fortsatt ikke kommet seg i seng*

Jeg har levd et godt liv med mange burgere og drukket siden jeg var 14-15. Jeg bor i ei bygd utenfor Trondhjem hvor folk starter på HBen og ølet i 12-årsalderen :p

Jeg er opplært til 50/50 og har liggi fyllesyk i alt for stor del av ungdomstida.

Har vært sveiseblind mer enn jeg liker og nær pumpestadiet alt for mange ganger. Sikkert på pumpe-stadiet også, men blekkings i skog og grøftekanter og sove ut rusen der i 10-12 timer til noen unger finner deg er win ;) (eller ikke *angre*)

Har slike fine, sorte hull i hukommelsen selv jeg.

Og ting jeg husker som jeg helst kunne tenkt meg å glemme.

Som mitt første kyss, mitt andre kyss, min første "kjæreste", da jeg nesten ble voldtatt, alle gangene jeg har blitt banka uten grunn, drittslenginga og diverse idiotiske ting som ikke er verdt å nevne her eller noen andre stder egentlig.

Lenke til kommentar

Zaroos, jeg tror du må ut av landet for det gitt :p

Evt. Trondhjem. Har også god erfaring med div. steder i Stavanger og Oslo, dog ingen gode erfaringer i Steinkjer eller her på Orkanger :p

Jeg blander helst selv, pappa har nok av godsaker i barskapet sitt. Farmor også, i sine. Og hu er avholds og har likevel to sprekkfulle barskap (og for noen år siden 2 liter spiritus fortis som jeg brukte opp i drinker jeg blanda og fikk pappa og onklene hans fulle) :fun:

Bah. For trett og for sen. Sånn går det.

NÅ er det natta!

Lenke til kommentar

Gikk å la meg 10-tida i gårkveld og første gang på ei hel uke så føler jeg meg helt uthvilt da jeg sto opp og ikke noe stress med det å føles seg helt ræva om morran fordi at en ikke har fått sove ordentlig.

Blir forsatt en stress-dag. Skal på jobb til klokka 15 og så er det nattejobb fra 2200...så skal en på søndagen 15-22 igjen så det blir pinadø ikke mye helg på meg.

Bare gler meg som en unge til neste helg, da tar jeg fri på fredagsmorraen og da skal jeg ha ei uke fri. Har blitt beordret fra sjefen min at nå kan jeg ikke jobbe mer og jeg må vel egentlig si meg dyktig enig for det virker som at jeg bor her på Lamarktunet og faen ikke gjør noe annet.

Nå har min koseklump ligget i hele natt så jeg blir vel plaget med vedkommende i hele formiddag vil jeg tro. Jaja..skulle ha hatt et tilgang på sobril så jeg kunne ha gitt h*n så han var bare happy happy happy-mode mens jeg var på vakt *le*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...