Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nyter helst alkohol sammen med andre, jeg. Så nope, drikker ikke foran dataen :)

:!: du sier ikke det??

Jeg fikk bare litt lyst på noe søtt, og den ene shotten førte til den andre.

Har ikke til vane å drikke med dataen.

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

*Hint* Hva skjer med at nesten ingen viser interesse i tråden for forumtreff i Bergen *hint* Synes det var dårlig med aktivitet der. Må få til et nytt forumtreff snart. Savner alle de hyggelige forumgjengerne, flere av dem med den hyggelige /b/-mentaliteten. ^^ Dessuten trenger jeg en unnskyldning for å komme meg ut.

Lenke til kommentar

Jeg drikker veldig ofte foran dataen.

Hver kveld hjemme på hybelen faktisk.

Vel, morgen også, dog, jeg drikker i senga også, ikke på do eller i dusjen enda.

Vodkashot for å våkne og evt. komme meg gjennom dagen, vin eller øl til en evt. middag og enten White Russian, Cuba Libre eller kakao med rom for å sove ...

Lenke til kommentar
Nyter helst alkohol sammen med andre, jeg. Så nope, drikker ikke foran dataen :)

:!: du sier ikke det??

Jeg fikk bare litt lyst på noe søtt, og den ene shotten førte til den andre.

Har ikke til vane å drikke med dataen.

Blir uansett så mongo med alkohol i blodet at jeg burde sluttet å drikke for lengst =D

Eksempel:

index.php?act=attach&type=post&id=221336.jpg

Lenke til kommentar

Hvis noen kjeder seg, kan jeg anbefale Conservapedia. Sånn i det store og det hele er det morsommere enn uncyclopedia, og disse folkene mener det også alvorlig: http://www.conservapedia.com/Dinosaur

Eksempel på gullkorn:

Evolutionists point out that radiometric dating of rocks containing dinosaur bones shows them to have formed between 65 million years ago and 250 million years ago, whereas rocks with human bones in them are dated as being much newer (less than 5 million years old). Young Earth Creationists believe that these methods of dating rocks provide false results, and therefore reject this argument.

Dersom de bevisene man finner ikke støtter den konklusjonen du på forhånd bestemte deg for å komme fram til - ignorer dem!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...