Espen pai Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 TGIF??? http://en.wikipedia.org/wiki/TGIF er foresten veldig enig! åpnet flaske en med vin nå... står jo at de ikke bør lagres Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Thank God It's Friday/TGI Friday's. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Er en matkjede\og et ordtak\catchphrase Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Dani, planer for morgendagen? Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Håhå, nå har morfar kjøpt seg kraft-PC. CPUen(E8400) er flaskehalsen, og struper Vista-målingen til 5.6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 100% relaxation i helga på meg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Bah. Hvorfor måtte Skåber komme å ødelegge fredagene for meg? Hvorfor måtte Herland slutte? Eneste grunnen til at jeg så på TV var for å se den hellige treenighet (Anne Kat, Nærum og han andre duden), men nå klarer jeg ikke se Nytt på Nytt engang. Og Norge Rundt er ikke det samme uten tjukkasen :< Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Lett at jeg lagde meg fort av en pappeske, og spiste peanøtter med best før-dato 10/11-2000 på jobb i dag. De smakte ikke så vondt som jeg hadde trodd. Endret 11. april 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Bah. Hvorfor måtte Skåber komme å ødelegge fredagene for meg? Hvorfor måtte Herland slutte? Eneste grunnen til at jeg så på TV var for å se den hellige treenighet (Anne Kat, Nærum og han andre duden), men nå klarer jeg ikke se Nytt på Nytt engang. Og Norge Rundt er ikke det samme uten tjukkasen :< Tull fra ende til annen! Linn Skåber er genial, hakket hvassere enn Hærland. Jeg ler meg ihjel av vitsene hennes. Herlig dame. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Er det stengekonkurranse på forumet ellre, fredrik? Du og en annen mod skriver i samme tråden at dere stenger den jo. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg vinner, alltid. Uansett. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Begynner nesten å lure på om du får betalt en viss sum per tråd jeg fredrik. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Åh, du og den fantasien din, Lars. He, heeee. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Faces Down, det er din mening. Selv fikk jeg mer enn nok av Skåber på nittitallet i de TV-seriene hun var med i. Syns dama er litt ekkel i grunn. Anne Kat. på sin side syns jeg var genial. Både med de showene hu gjorde, stand-up eller hva det var, "Tatt av vinen" var navnet på et av de i alle fall, og i Nytt på Nytt og den lydboka jeg hørte med henne som jeg ikke husker hva het i farten. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hehe, leste igjennom noen sider bak her kjempekoselig med bursdagshilsner folkens Jeg har masse snickerskake igjen, om noen har lyst Nå skal jeg legge meg, jobb i mårra kl 7 liksom.. jei!! NATTA <3 Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Faces Down, det er din mening. Selv fikk jeg mer enn nok av Skåber på nittitallet i de TV-seriene hun var med i.Syns dama er litt ekkel i grunn. Anne Kat. på sin side syns jeg var genial. Både med de showene hu gjorde, stand-up eller hva det var, "Tatt av vinen" var navnet på et av de i alle fall, og i Nytt på Nytt og den lydboka jeg hørte med henne som jeg ikke husker hva het i farten. Nei, det er DIN mening. Alle har samme mening som jeg har. Basta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg