Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gud jeg blir så irritert. De siste dagene har det strømma på med brukere fra speaker.no. Ikke bare lager de emnetittler med undertittel som ikke er søkbar. De lager også ellers helt håpløse emnetitler på alle forumdelene de poster i.

Lenke til kommentar
Det er bare en fase.

Javel...? Du mener hun også blir gammel og stygg en gang?

Vi blir alle gamle å stygge. Poenget derimot var at «alle» som ser Mythbusters før eller siden kommer til en fase hvor Kari fremstår som svært pen. Ofte med et påfølgende behov for å proklamere dette til omverden. Etter hvert som interessen for programmet avtar eller man av andre årsaker ikke lengre ser på det vil også entusiasmen for Kari avta. Jeg kjenner ikke en eneste kompis som har sett mythbusters over tid som ikke har blitt fascinert av Kari, men ofte tar det opp til flere episoder før man "får opp øynene."

Det kan sammenliknes litt med når folk så 24/The Girl Next Door og Elisha Cuthbert plutselig var i vinden. Men missforstå meg rett, hun ser bra ut, men fasen hvor hun fremstår som smellvakker, er som oftest nettopp det. I min vennekrets har det i hvert fall alltid vert slik at diskusjonene om hvem som er "hottest" preges av hvem som er "i vinden", j.f overnevnte eksempel. Ingen som nevner Jennifer Lopez lengre f. eks, selv om hun var høyt på lista noen år tilbake..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...