Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, spesiellt hvis den er dubbet til norsk.

jeg håper du køddet nå ? Jeg hater highschool musical !!! Spessielt når det er dubbet il norsk. det er er så jævlig sytygt ! :wallbash:

EDIT: De små drittungene som ser på det kan vel faen lære seg engelske eller lese den jævla teksten !

Endret av Addan
Lenke til kommentar

Bytex, jeg er hjemme for legesjekk og slikt (som fortsatt ikke har forekommet, tåpelige leger) og når folk da sier de vil lage middag og faktisk gjør det, så er det ikke meg i mot.

Pappa lager mat, jeg spiser og vasker opp. Akkurat slik det var før jeg flytta.

Dog vasker opp og vasker opp fru blom. Er ikke mye oppvask i å kaste matrester i søpla, skylle av tallerkner og bestikk og sette de og glassa i vaskemaskina akkurat.

I motsetning til hjemme hvor jeg faktisk må velge mellom oppvask og dusj pga. liten varmtvannstank :p

Lenke til kommentar

jeg håper du køddet nå ? Jeg hater highschool musical !!! Spessielt når det er dubbet il norsk. det er er så jævlig sytygt ! :wallbash:

EDIT: De små drittungene som ser på det kan vel faen lære seg engelske eller lese den jævla teksten !

Vi har en "hva irriterer deg mest?" eller noe sånt, tråd i Ot-baren, tror jeg. Kanskje påtide å melde seg inn der?

edit: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=581597 ...

Endret av Kexxy er sexxy!
Lenke til kommentar

Så, så. Tenke før du poster, Addan. For mye sukker, kanskje?

Hmm... kansjke det ja. Mest det at jeg kjeder meg litt mye nå ... Er det irriterende med alle punktummene btw ? ......

Vi har en "hva irriterer deg mest?" eller noe sånt, tråd i Ot-baren, tror jeg. Kanskje påtide å melde seg inn der?

Har hørt om den, men orket ikke å finne den i mine inlegg for å skrive dette. Og når vi først var inne på temaet syntes jeg det passet å skrive det her :)

Endret av Addan
Lenke til kommentar

Mener du virkelig at hver gang noen irriterer seg over noe skal det postes i "Ting som irriterer så grenseløst!", at hver gang noen er deppa skal de poste i deppetråden, at hver gang noen er glade skal de opprette en tråd i gledesutbrudd og så videre og så videre ad infinitum? Forumkaféen ville i så fall ha bestått av, vel, ingenting.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Overkill ftw.

Mener du virkelig at hver gang noen irriterer seg over noe skal det postes i "Ting som irriterer så grenseløst!", at hver gang noen er deppa skal de poste i deppetråden, at hver gang noen er glade skal de opprette en tråd i gledesutbrudd og så videre og så videre ad infinitum? Forumkaféen ville i så fall ha bestått av, vel, ingenting.

Nei, men han kommer her hver dag og irriterer seg over alt mulig, hvorfor ikke ta det der det hører hjemme? =)

Endret av Kexxy er sexxy!
Lenke til kommentar
Nei, men han kommer her hver dag og irriterer seg over alt mulig, hvorfor ikke ta det der det hører hjemme? =)

Eh, så, han skal ikke ha lov til å ta del i konversasjoner her? Irritasjonen var jo relatert til en post i denne tråden, så jeg klarer ikke helt å se hvordan det var upassende.

Lenke til kommentar

Eh, så, han skal ikke ha lov til å ta del i konversasjoner her? Irritasjonen var jo relatert til en post i denne tråden, så jeg klarer ikke helt å se hvordan det var upassende.

Snakker dere om meg nå `?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...