Demantios Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Haha, hvordan visste du hvem det var, mushi? er ikke så mange her som har atlas Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Kanskje ikke så vanskelig å tenke seg til med de siste dagers hendelser Ellers så får du være velkommen her til tard-stedet på forumet. Her er vi alle tards og vi er stolte av det Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) er ikke så mange her som har atlas Jo, jeg har et par atlas hjemme, blir dårlig med lufteturer da =/ Endret 11. april 2008 av Den store P Lenke til kommentar
House-of-Wolves Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hva er "de siste dagers hendelser"? Uff, jeg glemte helt av at Amigo og Atlas er ute og leker, jeg må nesten løpe ut til dem. var visst ikke tull at man blir avhengig. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Kanskje ikke så vanskelig å tenke seg til med de siste dagers hendelser Ellers så får du være velkommen her til tard-stedet på forumet. Her er vi alle tards og vi er stolte av det Å vær så snill.. Ikke bruk det ordet. Har et par som går rundt og sier det 5 ganger i timen. Spyr snart av det. Det høres jo nesten ut som om noen skal til å sei noe, mens så kommer noen og tar kvelertak på dem bakfra. Eller så er det bare de at jeg misliker dem som sier det da... Mesteparten av dem... Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hallo, og velkommen House-of-Wolves. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Lam er seigt og jeg liker det ikke. That makes two of us. Nei, gi meg noe okse Etter å ha lest meg noen sider tilbake i natt, har jeg funnet ut at jeg ikke liker noe av det Lars nevnte han ville ha på grillspyda sine. Har ikke prøvd med blåmuggost, men det der må prøves...Det jeg har lyst til i sommer er å lage et gigantisk forum-grill-og-fylle-fest. Med alt man kan tenke seg å hive på grillen. Alt i fra ørret til lam og entrecot Men likevel, jeg er med! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Å vær så snill.. Ikke bruk det ordet.Har et par som går rundt og sier det 5 ganger i timen. Spyr snart av det. Det høres jo nesten ut som om noen skal til å sei noe, mens så kommer noen og tar kvelertak på dem bakfra. Eller så er det bare de at jeg misliker dem som sier det da... Mesteparten av dem... Hvilket ord da? tard? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Lam er seigt og jeg liker det ikke. That makes two of us. Nei, gi meg noe okse Nei, problemet er at dere er begge komplett udugelige på kjøkkenet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 I r tardface : < Bare fordi jeg liker å sove lenge om morgenen når jeg har fri Skarstad, om jeg er udugelig må du fortelle meg hvorfor burgerne mine er elsket så høyt og verdsatt så mye Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hvem som helst kan lage fantisktisk gode hamburgere. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg er en racer på ferdigpizza! (Egentlig masse annet også, men det er så kjedelig å lage mat til 1 person) Lenke til kommentar
House-of-Wolves Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg kan lage knallhamburgere, men Eplefe sine er bedre, det ble bevist på grillingen bak blokken i fjor. Mamma tagg henne omtrent etter oppskriften. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Nja, det er jeg ikke enig med deg i. Mange kan lage gode burgere, men ikke fantastisk gode. Dessuten begynner jeg å bli ganske god på å lage sauser og biffer og slikt også. Samt kaker, desserter, gjærbakst og lignende. Eneste jeg fortsatt ikke har mestra helt, er rullekaker, men det er fordi jeg er for utålmodig når de skal rulles sammen, men det kommer seg. Og bare fordi jeg skyr lam og sopp som pesten, kan du ikke kalle meg udugelig. Jeg liker å bruke kylling, svin og krøtter. Mektige og usunne, fettdryppende, kolesterolrike retter. Der har du meg. Det skal ikke nødvendigvis være sunt eller bra i store mengder, men det skal være godt og gi et beinrangel litt kjøtt på kroppen. Vel, det er målet mitt i alle fall. Fete opp beinrangel-venna mine og venninnene til søss. Og jeg skulle virkelig ønske jeg spiste mer frukt og grønt, men når jeg kryssreagerer på det meste, er det forferdelig vanskelig. Du aner ikke hvor mye jeg savner kål og gulrøtter, rein salat, gressløk, sukkererter, epler, appelsin, sitron, pærer, kiwi og slikt. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Okokokok. Uansett, godt tilberedt lam er ikke seigt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Godt mulig, det jeg har smakt av lam har vært like ille som det jeg har smakt av forskjellige fisketyper, hval og høne. (Høns derimot, blir seige med åra, uansett hvor godt du tilbereder de). Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hval kan være litt kinkig, men om man lykkes er det usannsynlig god grillmat. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Så mye matprat her ble da Jeg blir sulten av det snakket deres Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Ja, jeg skal gå og ødelegge kroppen min med en burger med kyllingcurry og diverse, samt sjokoladeis, og en kald Urge til. *poff* Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Diskuterer dere lam enda? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg