Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje ikke så vanskelig å tenke seg til med de siste dagers hendelser ;)

Ellers så får du være velkommen her til tard-stedet på forumet. Her er vi alle tards og vi er stolte av det :wee:

Å vær så snill.. Ikke bruk det ordet.

Har et par som går rundt og sier det 5 ganger i timen. Spyr snart av det.

Det høres jo nesten ut som om noen skal til å sei noe, mens så kommer noen og tar kvelertak på dem bakfra.

Eller så er det bare de at jeg misliker dem som sier det da... Mesteparten av dem... :nei:

Lenke til kommentar
Lam er seigt og jeg liker det ikke.

That makes two of us.

Nei, gi meg noe okse :love:

Etter å ha lest meg noen sider tilbake i natt, har jeg funnet ut at jeg ikke liker noe av det Lars nevnte han ville ha på grillspyda sine.

Har ikke prøvd med blåmuggost, men det der må prøves...

Det jeg har lyst til i sommer er å lage et gigantisk forum-grill-og-fylle-fest.

Med alt man kan tenke seg å hive på grillen. Alt i fra ørret til lam og entrecot :dribble:

Men likevel, jeg er med! :D

Lenke til kommentar
Å vær så snill.. Ikke bruk det ordet.

Har et par som går rundt og sier det 5 ganger i timen. Spyr snart av det.

Det høres jo nesten ut som om noen skal til å sei noe, mens så kommer noen og tar kvelertak på dem bakfra.

Eller så er det bare de at jeg misliker dem som sier det da... Mesteparten av dem... :nei:

Hvilket ord da?

tard?

:D

Lenke til kommentar

Nja, det er jeg ikke enig med deg i.

Mange kan lage gode burgere, men ikke fantastisk gode.

Dessuten begynner jeg å bli ganske god på å lage sauser og biffer og slikt også.

Samt kaker, desserter, gjærbakst og lignende.

Eneste jeg fortsatt ikke har mestra helt, er rullekaker, men det er fordi jeg er for utålmodig når de skal rulles sammen, men det kommer seg.

Og bare fordi jeg skyr lam og sopp som pesten, kan du ikke kalle meg udugelig.

Jeg liker å bruke kylling, svin og krøtter.

Mektige og usunne, fettdryppende, kolesterolrike retter.

Der har du meg. Det skal ikke nødvendigvis være sunt eller bra i store mengder, men det skal være godt og gi et beinrangel litt kjøtt på kroppen.

Vel, det er målet mitt i alle fall. Fete opp beinrangel-venna mine og venninnene til søss.

Og jeg skulle virkelig ønske jeg spiste mer frukt og grønt, men når jeg kryssreagerer på det meste, er det forferdelig vanskelig.

Du aner ikke hvor mye jeg savner kål og gulrøtter, rein salat, gressløk, sukkererter, epler, appelsin, sitron, pærer, kiwi og slikt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...