Shikaru Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 satt å prata om grillmat osv i klassen i går. fikk lyst på det sjøl nå, så Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Grillmat Mushi: Ser ut som om du er like sær i matveien som meg. Ikke løk, ikke sopp etc. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Jeg er også like sær. Ingen løk, ingen sopp, ingen.. eller noen grønnsaker. ^^ Edit: skole. hade. =) Endret 11. april 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 God Morgen! Haha... endelig noen som meg Bare jeg spiser verken frukt eller grønnsaker. (Bortsett fra salat på taco ) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Syke og uvirkelige drømmen! Okei, her står jeg på jernbanetorget for å ta bussen, men det blir bygget på veien hvor bussen skal kjøre så det blir tatt en liten omvei. Etter mye om og men, havner bussen ute i en slags åker med inngjæringer av løver, tigre, elefanter, ligere, osv osv. Stakkars bussjåfør som var i opplæring den dagen . Føltes så virkelig... Kan si jeg er sær og. Ingen erter, bønner, tomat, rømme, paprika, frukter utenom druer, bananer, epler, appelsiner, plummer, kiwi og pærer. Endret 11. april 2008 av chokke Lenke til kommentar
n4w Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) tøff drøm da har du drømmer om og bli buss sjåfør selv? hadde morsom drøm selv: Drømte at jeg kunne fly! Dette resulterte i *fail* Endret 11. april 2008 av n4w Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hmm... god morgen folkens ^^ nå koser man seg med å legge over siste rest av backup, som man ikke gadd i fikse på i natt Hva skal folket i dag? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Dere matpingler hadde ikke overlevd med meg. oO En middag for meg kan fint bestå av noen stekte grønnsaker, noe ris, noe kokte grønnsaker osv. Null kjøtt, bare grønnsaker og den slags. x) Lenke til kommentar
n4w Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Hei bjoern! Ikke stort i dag 1. Skole 2. Skole 3. Friminutt 4. Skole 5. Langt Friminutt 6. Skole 7. Friminutt 8. Skole 9. Skole 10. Kjøpe CoD4 11. Spille CoD4 12. ----"---- 13. ----"---- 14. Klokken er nuh 02:30, jeg stikker og sover Dere matpingler hadde ikke overlevd med meg. oOEn middag for meg kan fint bestå av noen stekte grønnsaker, noe ris, noe kokte grønnsaker osv. Null kjøtt, bare grønnsaker og den slags. x) Håper da bare ikke at den magnetiske sjarmen din funker på meg lengre Endret 11. april 2008 av n4w Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Håper da bare ikke at den magnetiske sjarmen din funker på meg lengre Til din info er grønnsaker godt, tilbredt riktig. Og jeg er en reser på kjøttretter. Lol. Ikke en reser, lenger, men bra nok, så jeg KAN diske opp med biff eller.no. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Håper da bare ikke at den magnetiske sjarmen din funker på meg lengre Til din info er grønnsaker godt, tilbredt riktig. Og jeg er en reser på kjøttretter. Lol. Ikke en reser, lenger, men bra nok, så jeg KAN diske opp med biff eller.no. EEEEEEEKKKKK!!! Grønt er skummelt Btw: jeg tåler ingenting av det Might be some of the reason Edit: Skole! Snakkes. Endret 11. april 2008 av n4w Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Dere matpingler hadde ikke overlevd med meg. oOEn middag for meg kan fint bestå av noen stekte grønnsaker, noe ris, noe kokte grønnsaker osv. Null kjøtt, bare grønnsaker og den slags. x) Du hadde fått en kald skulder, og to kokte tær av meg. Brb skolelol. Endret 11. april 2008 av chokke Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hva faen med den tåfetisjen til kafeen da? o_O Ææææsj. *kvalm* *synke under dyna igjen* Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 du er ikke den eneste som vil under dyna igjen.. Satt og gjorde noen oppgaver her i engelsktimen da jeg ble umåtelig trøtt... Har aldri opplevd noes å galt før. Det var bare *paff*, så var jeg helt vekke Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hei hei, hva skjer i kaféen i dag? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg må ut og jobbe ihagen. Er dårlig vær og småregner litt. Nedtur Naboen skal ha visning i mårra, så jeg har ikke noe valg. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg må ut og jobbe ihagen. Er dårlig vær og småregner litt. Nedtur Naboen skal ha visning i mårra, så jeg har ikke noe valg. Kan ikke naboen gjøre det? Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg må ut og jobbe ihagen. Er dårlig vær og småregner litt. Nedtur Naboen skal ha visning i mårra, så jeg har ikke noe valg. Jeg har en idé! Kast alt skrotet i huset ditt ut i hagen og gå å si til naboen din at du er ferdig! Husk å film uttrykket hans Lenke til kommentar
Nie Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Petersk: Forskjellen er at jeg faktisk ligger under dyna nå. x) SLASKEN! SLASKEN! =D Du har jo vært borte i evigheter! *hoppe på* Hvor har du vært? Hvorfor ville du ikke leke med oss? Hater du oss? Vil du ikke kose? Vil du ikke leke? Kan ikke du begynne å leke med oss igjen? Kom igjen da, vææær så snill? =D Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Det er i min del av hagen. Vil har mye felles hage som jeg hjalp han med igår og idag skal jeg ta min lille jordlapp som de forrige eierne har brukt som komposthaug.. Må parkere på gresset nå fordi carporten er full av søppel og gammelt treverk. Gresset har blitt gjørme i løpet av vinteren og siden vi skal selge til høsten er det litt kos med gress da ^^ Så vi skal plante grass og hive kompost og treverk. I regnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg