NgZ Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Æsj løk æsj tomat. *ødelegge* Pfft. Din uvitende matbarbar. Tomater er nammenamm. Og lam er ikke seigt, tror noen må ha gitt deg en gammel søye. Endret 10. april 2008 av NgZ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Og marinert sopp bruker jeg også på grillspyda. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Sopp derimot, er ikke spesielt godt. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Sopp derimot, er ikke spesielt godt. Pøh, til grillmat - og alt annet også, for så vidt - er store, ferske, saftige, nystekte sjampinjong mat verdig gudene. Endret 10. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) NGz: Har du smakt bare sånn hermetisert sopp eller? Skarstad: Sopp er nammenamm. Nyplukket og smørstekte kantareller f.eks. Endret 10. april 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 L4r5: Tennene mine löper i vann allerede. Det der hörtes satans godt ut. Jeg liker sjampinjonger, fylt med blåmuggelost i midta og bacon surra rundt hele herligheten. Dette grilles da i aluminiumsfolie i noen minutter på grillen. Nam nam. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Har ikke prøvd med blåmuggost, men det der må prøves... Det jeg har lyst til i sommer er å lage et gigantisk forum-grill-og-fylle-fest. Med alt man kan tenke seg å hive på grillen. Alt i fra ørret til lam og entrecot Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 *drømme om svære, marinerte kjøttstykker*Flintsteik, øl, sprit og masse folk. *mimre* Jaa, fy faen. Grønt gress, varm bris, litt promille, flintstek med tilbehør og gode venner. Helvete, jeg hater vinter. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) L4r5: Ja. Du må uten videre pröve det. Ellers er jo bakt potet alltid en vinner. *Sikle* Ble skikkelig sulten her nå... Skal lese litt på senga för jeg legger meg. Natta! Endret 10. april 2008 av Sidious Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Jeg må bare spamme litt her for å teste min nye avatar edit: forbanna ta denne forumklokken. 00:41 yeah right!! 01:41 står det på dataen.. Jeg gikk plutselig å la meg. slik går det når han sitter fast i internett verden. Endret 10. april 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Zaaros, gå til kontrollpanel -> og under overskriften "valg" finner du "foruminnstillinger", huk av på "Er sommertid aktivert?". Voila! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 husk å gå til forumforsiden etterpå. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Mördar-Anders Mördar-Anders det är jag, det är jag. Mördar-Anders det är jag, det är jag. Mördar-Anders det är jag. Jag skall halshuggas idag enligt Svearikes lag - ta mig fan ! Jag har mördat fyra män, fyra män. Jag har mördat fyra män, fyra män. Jag har mördat fyra män. Är dom ej i himmelen lär jag träffa dom igen - ta mig fan ! Där står bödeln med sin huva så röd. Där står bödeln med sin huva så röd. Med sitt svärd och huva röd, han skall bli min bleka död för det är hans levebröd - ta mig fan ! Prästen står där nedanför, nedanför. Prästen står där nedanför, nedanför. Prästen står där nedanför, lockar med sin änglakör Men jag vet nog vad jag gör - ta mig fan ! Liten Karin hon är där, hon är där. Liten Karin hon är där, hon är där. Liten Karin hon är där, hon som var mitt hjärtas kär. Kan ni se så stolt hon är ? - ta mig fan ! Ni som väntar på mitt skrik, på mitt skrik. Ni som väntar på mitt skrik, på mitt skrik. Ni som väntar på mitt skrik ska få se ett vackert lik. Jag gör allt för min publik - ta mig fan ! Detta är min avskedslåt, avskedslåt. Detta är min avskedslåt, avskedslåt. Detta är min avskedslåt, snart blir bödeln yxa våt. Ingenting att göra åt - ta mig fan ! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Fin nattatrall det der. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Sovepingle? Sto opp kl 04 jo! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 njajaja, da var fredagen kommet.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 endelig fredag ja skulle bli opptill 10 grader ute i dag og sol ^^ Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Jeg ble sulten på sommer og grill av alt det der grill-pratet litt lengre opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg