mushi Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Ølen er så kald at det gjør vondt å drikke NP: Urørt @ P3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Damn ... Skikkelig salt osteloff. Aldri vært borti noe sånt før *også stolt dranker* np: Daft Punk - Veridis Quo Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Ey! Hva med meg. =( Nei, altså, du som ikke er en drukkenbolt skjønner sikkert nødvendigheten av å lage en skikkelig stor bås i akkurat dette tilfellet. Hva er galt med å la andre nyte sin alkohol om det gjør dem lykkelige? Unner du oss ikke litt glede? Er du SÅ ond at du vil ta fra os det lille som stopper oss fra å miste alt? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Er du SÅ ond at du vil ta fra os det lille som stopper oss fra å miste alt? Høres ut som du har et distansert og rasjonelt syn på dette. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Slapp nå av folkens. Kan vi ikke mye heller bare være venner, og høre på elektronisk musikk (og Bill Lovelady - One More Reggae for the Road). Jatakk. Jeg tror jeg blir nødt til å brenne av 14 000 på nye felger til bilen. Stas. Endret 10. april 2008 av fredrik Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Høres ut som du har et distansert og rasjonelt syn på dette.Fullstendig objektiv og distansert. Skål forresten! Slapp nå av folkens. Kan vi ikke mye heller bare være venner, og høre på elektronisk musikk (og Bill Lovelady - One More Reggae for the Road). Jatakk. Vi er da venner? Men jeg kan ikke høre på elektronisk i dag. Det er køntrikveld hos L4r5 Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Slapp nå av folkens. Kan vi ikke mye heller bare være venner, og høre på progresiv-metall Jatakk. Okai Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Slapp nå av folkens. Kan vi ikke mye heller bare være venner, og høre på elektronisk musikk (og Bill Lovelady - One More Reggae for the Road). Jatakk. Relevant: Fatboy Slim - [Halfway Between The Gutter And The Stars #09] Drop The Hate. Endret 10. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Pass deg, dette forumet er ikke stort nok for oss begge. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Pass deg, dette forumet er ikke stort nok for oss begge.Meg? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Slapp nå av folkens. Kan vi ikke mye heller bare være venner, og høre på elektronisk musikk (og Bill Lovelady - One More Reggae for the Road). Jatakk. Relevant: Fatboy Slim - [Halfway Between The Gutter And The Stars #09] Drop The Hate. Ikke særlig relevant Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Selvfølgelig, DIN METALFREAK! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Meh... man gjør seg klar for å lalle. Og hva finner man ut? Jo, at man glemte å legge over 50gb med drivere, 20gb backup + litt andre småting over på ekstern disken. >< Jaja... >< Og da det var gjort, skulle man bare få ryddet litt på rommet, og gjort klart til litt klesvask i morgen tidlig. Ikke sjans i havet at man rekker det i morgen TIDLIG. xD Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Datasmurf: Fin hårklipp. Jeg har også lyst å dra til frisören en dag. Det får vel vente til man har mer "manna" mellom hendene. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Slapp nå av folkens. Kan vi ikke mye heller bare være venner, og høre på elektronisk musikk (og Bill Lovelady - One More Reggae for the Road). Jatakk. Kongesang. Har vært sommer-theme i noen år nå for meg. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg vil ha en liten hund (voff-voff-voff-voff) *synge med* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Slapp nå av folkens. Kan vi ikke mye heller bare være venner, og høre på elektronisk musikk (og Bill Lovelady - One More Reggae for the Road). Jatakk. Kongesang. Har vært sommer-theme i noen år nå for meg. Her går den på anlegget så høyt at jeg sikkert vekker halve huset! Men jeg gir faen og synger med jeg... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg tror jeg holder meg til ATB jeg altså. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Pass deg, dette forumet er ikke stort nok for oss begge.Meg? Ja. Skarstad, njaaaaa, var ikke den type elektronisk jeg tenkte på, men bedre enn Espen sitt forslag. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Ja. da reserverer jeg denne tråden, så kan du velge neste så deler vi 50-50 Endret 10. april 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg