Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ey! Hva med meg. =(

Nei, altså, du som ikke er en drukkenbolt skjønner sikkert nødvendigheten av å lage en skikkelig stor bås i akkurat dette tilfellet.

Hva er galt med å la andre nyte sin alkohol om det gjør dem lykkelige? Unner du oss ikke litt glede? Er du SÅ ond at du vil ta fra os det lille som stopper oss fra å miste alt?

Lenke til kommentar

Slapp nå av folkens. Kan vi ikke mye heller bare være venner, og høre på elektronisk musikk (og Bill Lovelady - One More Reggae for the Road). Jatakk.

Jeg tror jeg blir nødt til å brenne av 14 000 på nye felger til bilen. Stas.

Endret av fredrik
Lenke til kommentar
Høres ut som du har et distansert og rasjonelt syn på dette.
Fullstendig objektiv og distansert. ;)

Skål forresten! :wee:

Slapp nå av folkens. Kan vi ikke mye heller bare være venner, og høre på elektronisk musikk (og Bill Lovelady - One More Reggae for the Road). Jatakk.

Vi er da venner? Men jeg kan ikke høre på elektronisk i dag. Det er køntrikveld hos L4r5

Lenke til kommentar

Relevant: Fatboy Slim - [Halfway Between The Gutter And The Stars #09] Drop The Hate.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Relevant: Fatboy Slim - [Halfway Between The Gutter And The Stars #09] Drop The Hate.

Ikke særlig relevant

Lenke til kommentar

Meh... man gjør seg klar for å lalle. Og hva finner man ut? Jo, at man glemte å legge over 50gb med drivere, 20gb backup + litt andre småting over på ekstern disken. >< Jaja... ><

Og da det var gjort, skulle man bare få ryddet litt på rommet, og gjort klart til litt klesvask i morgen tidlig. Ikke sjans i havet at man rekker det i morgen TIDLIG. xD

Lenke til kommentar

Kongesang. Har vært sommer-theme i noen år nå for meg.

Her går den på anlegget så høyt at jeg sikkert vekker halve huset! :D

Men jeg gir faen og synger med jeg...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...