n4w Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Seriøst... og skaffe seg + posting her med sånne poster er bare meningsløst Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 I'M AN ALIEN I'm an illegal alien. I'm an english man in new york Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Seriøst...og skaffe seg + posting her med sånne poster er bare meningsløst Får ikke pluss i postcounten i OT-baren... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Det er fordi alle bestiller ting til terje Haha XD. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Seriøst...og skaffe seg + posting her med sånne poster er bare meningsløst Får ikke pluss i postcounten i OT-baren... "totaltsett" Lenke til kommentar
n4w Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg er en slem gutt. ikke så slem? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg er en slem gutt. *fy i ansiktet og smekk på lanken* Lenke til kommentar
n4w Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Does anyone here have a zombieplan? yes: FRAGGGGGG!!!!!! Men jeg stikker nå jeg god natt alle sammen Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Does anyone here have a zombieplan? yes: FRAGGGGGG!!!!!! In my zombieplan I'm going to Alaska, because zombies have no bodyheat. They freeze like popstickels Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg er en slem gutt. ikke så slem? Joda Jeg er en slem gutt. *fy i ansiktet og smekk på lanken* Jeg fortjener det. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 ikke så slem? Joda Hva har du gjort nåååå da? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Does anyone here have a zombieplan? Klart det. Har tråsykkel'n stående klar, masse penger i kontanter liggende klar (både NOK og USD), en ryggsekk med mat, vann, førstehjelpsutstyr, lappesaker til sykkelen, og UHF-radio + ekstra batterier til eget bruk. I tillegg har jeg en machete + slipesten, en AG3 med 10 fulladede magasiner, Leatherman, mobiltelefon + lader... Er det noe mer jeg har glemt da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg fortjener det. Inn i skammekroken med seg! Og ikke kom tilbake før du har tenkt over hva du har gjort og straffet deg selv på en passende måte! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Does anyone here have a zombieplan? yes: FRAGGGGGG!!!!!! In my zombieplan I'm going to Alaska, because zombies have no bodyheat. They freeze like popstickels En tullepost til og Zombie Jarmo kommer å henter deg... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 skulle knekke opp nakken, men den låste seg i 45 graders vinken til høyre :S Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 NgZ, skremt ei venninne av meg som jeg er litt snær betatt av med stalker-meldinger og diverse. Dog, det var ikke med meningen. Jeg pleier å sende slike meldinger til venner, visste bare ikke at hu reagerte negativt på det og ble skremt. Vært ute og spilt badminton med minstesøss selv om jeg var syk. Skremt vettet av noen unger da jeg begynte å hoste midt i en serv og jeg falt om på bakken. Samt kjøpt loff og brus da jeg fikk penger til å kjøpe grovbrød og bare skulle ha det. Og diverse andre ting som ikke passer seg å nevnes i all offentlighet. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Faen ta EU, faen ta demokratiet og faen ta alle som forventer at jeg skal gjøre noe annet enn å se på Veronica Mars og spise Smash. DJ Tiësto - [The Parade Of The Athletes #10] Adagio For Strings Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Zombie Jarmo høres skummel ut. Er han grønn? Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Zombie Jarmo høres skummel ut. Er han grønn? Hva for noe? Jarmo som zombie? Min zombieplan er å stikke til fjells, og grave meg ut en hule som jeg skal bo i mens jeg lever på kanin og fugl. Våpen: Sprettert, machete (stjæler den hjemme som kommer fra sør-amerika) og feller (trestokker og stein). Har et plombert våpen hjemme fra WWII. Sikkert mulig å fikse det, men da trenger jeg ammo... Går for pil og bue jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg