edge Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Jeg glemmer ikke. Jeg bare utsetter, nedprioriterer og slikt. Dog, folk tror jeg glemmer. Ting blir gjort, før eller senere. Oftest senere. Når jeg glemmer ting så kommer jeg som oftest på det akkuratt i det jeg skal til å sovne på kvelden, og må stå opp å gjøre det da. Jeje. Hva skjer in teh DNFK? oh noes, I killed it Jeg skal legge meg! Slik er det å jobbe på aluminiumsverk Endret 10. april 2008 av edge Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg har fått ny avatar. Om nom nom. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 edge, glemmer jeg det og kommer på det før jeg legger meg, sier jeg til meg selv at jeg gjør det i morra og legger meg og har sannsynligvis glemt det dagen derpå og kommer ikke på det før noen minner meg på det. Men jeg pleier ikke å glemme slikt. Eneste jeg glemmer, er å spise og drikke. Skarstad, er det en marinert hundevalp i en vannmelon? o_O Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Ser ut som noen putta bikkja oppi en hul melon. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 ser jo at det der er en rar skål bare... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg går for min forklaring altså. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 haha omg så hekta jeg er på en sang nå. den går på repeat konstant og går ikke lei den Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 DET ER KYLLING I VANNMELOM, DA LIKSOM! Det er jo ingen her som tar en god rasevits. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=131571 Wtfsignatur, anyone? O.o Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Det er jo ingen her som tar en god rasevits.Jeg trodde gode rasevitser gikk i rim slik som denne:Norge var et vakkert land Så kom halve Pakistan Disclaimer: Denne vitsen er bare ment for å demonstrere konseptet. Under ingen omstendigheter må du le av den. https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=131571 Wtfsignatur, anyone? O.o Rapportert. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Eheheheheehhh... Hehehee... Den var bra, L4r5, så jeg tar meg retten til å le. xD Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg trodde gode rasevitser gikk i rim slik som denne:Norge var et vakkert land Så kom halve Pakistan Disclaimer: Denne vitsen er bare ment for å demonstrere konseptet. Under ingen omstendigheter må du le av den. Du må jo ikke skrive det ETTER vitsen, da! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Faen, er dere RASISTER eller? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Faen, er dere RASISTER eller? Langt fra like rasist som den opprinnelig indiske venninna mi. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Huff, jeg får vel rette opp etter blunderen til L4r5, jeg, da. Last time I was down South I walked into this restaurant and this white waitress came up to me and said, "We don't serve colored people here." I said, "That's all right. I don't eat colored people. Bring me a whole fried chicken." Then these three white boys came up to me and said, "Boy, we're givin' you fair warnin'. Anything you do to that chicken, we're gonna do to you." So I put down my knife and fork, I picked up that chicken and I kissed it. Then I said, "Line up, boys!" Endret 10. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 I dag er jeg happy. Har gjort unna en heldags i tysk og fikk vite at jeg kommer inn på IB. Dvs. No More Tysk. Ja, jeg tror jeg spiller No More Tears og synger med. Jeg er så glad Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=131571 Wtfsignatur, anyone? O.o Hvordan så den ut? var den lang? var det bilder? :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg