n4w Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ja. Det var jo deg =3 Ja stemmer det. Jeg er jo sånn som seksuelt utnytter alle jeg kommer over Trodde det var smårips det var snakk om =O... Ikke små gutter altså? eller skal vi kalle det smårips? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Nå er jeg lut lei XHTML, CSS, webdesign og hele røkla. Til helvete med zen >< Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det er derfor Espen pai er så snill mot deg *ta på seg politikermaske**På det nåværende tidspunkt vil jeg hverken bekrefte eller avkrefte en slik påstand Trodde det var smårips det var snakk om =O... De også nam =D smårips er søtt Indeed! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Trodde det var smårips det var snakk om =O... nam =D smårips er søtt Jeg svømmer i de, og er møkkalei ---- CSS og XML/HTML/XHTML er finfint. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ey, Ida skal holde seg på TG, ja! Korrekt. =D Men nå skal jeg være verdens triveligste kassadame igjen. Kos dere, spamtroll! <3 Lenke til kommentar
n4w Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Trodde det var smårips det var snakk om =O... nam =D smårips er søtt Jeg svømmer i de, og er møkkalei Kan man bli rei av smårips? hva er man på jakt etter da? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Men nå skal jeg være verdens triveligste kassadame igjen. Kos dere, spamtroll! <3 du får kose deg da wub u babe! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Nå er jeg lut lei XHTML, CSS, webdesign og hele røkla.Til helvete med zen >< <xhtml er="ikketeit" /> <link rel=utsagn type="ganskebittert" href="utsagn.css" /> utsagn.css body { css: er heller ikke teit; } Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kan man bli rei av smårips? hva er man på jakt etter da? rips-frø Lenke til kommentar
n4w Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Kan man bli rei av smårips? hva er man på jakt etter da? rips-frø ja så klart :!: Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 nam =D smårips er søtt Jeg svømmer i de, og er møkkalei Småripsa er frynsegoden du får istedenfor bonus. Det som er fordelen med å jobbe på skole. Skulle ønske det var smårips på jobben her ;( yngste kvinnemennesket er litt over 40 tror jeg Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det er derfor Espen pai er så snill mot deg *ta på seg politikermaske**På det nåværende tidspunkt vil jeg hverken bekrefte eller avkrefte en slik påstand Så kan ikke kommentere dette bildet av dere? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 nam =D smårips er søtt Jeg svømmer i de, og er møkkalei Småripsa er frynsegoden du får istedenfor bonus. Det som er fordelen med å jobbe på skole. Skulle ønske det var smårips på jobben her ;( yngste kvinnemennesket er litt over 40 tror jeg Jeg føler med deg men her på skolen får man ikke nok av dem Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Så kan ikke kommentere dette bildet av dere? Min pressesekretær har anbefalt meg å kategorisk ikke kommentere slike åpenbart manipulerte bilder Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Så kan ikke kommentere dette bildet av dere? Min pressesekretær har anbefalt meg å kategorisk ikke kommentere slike åpenbart manipulerte bilder Men du benekter ikke at dere har hatt kontakt under slike forhold? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 så stille dere er nå... thats no phun Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Men du benekter ikke at dere har hatt kontakt under slike forhold?Hvis så var tilfelle ville jeg ikke avkreftet eller bekreftet noe som helst. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Ey, hvordan fikk Aalton tak i de bildene jeg tok? O_O Lenke til kommentar
n4w Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Nie... jeg er skuffet over dårlig service her... jeg fikk ikke de eskene jeg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 clvn og pepsi, dere om det. Jeg er lei hele greia. Da jeg begynte på multimedia trodde jeg det skulle være masse filming og fotografering og slikt, ikke masse PC-bruk. *lage grimaser og ha vondt i nesa igjen* Smårips / JB er farlig. Alt for farlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg