b-real Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Nja...en som lett kan ty til en knyttneve av og til. Men det hadde da faen meg jeg også blitt hvis jeg ble nektet å dra hjem når en selv er hellig overbevist om at man er frisk, noe vedkommende ikke er...dement/alzheimers..så..er ikke så lett. Hverken fysisk eller psykisk =\ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Hva er egentlig "standard prosedyre" når demente pasienter slår seg vrang slik, biril? Får du noe "profejsonell oppfølging"? Tja...om det er noe standard vet jeg ikke, det kommer helt an på.Slik som det er nå så skal vedkommende låses inne så han ikke er til fare for seg selv eller andre når vedkommende får et tulltak.. Men det er ikke alltid så lett. Sånn som i dag så hadde jeg nettopp blitt jaget ut av h*n noe som en er vant til, så en gikk på kjøkkenet for en kopp kaffe og da en kom ut av kjøkkenet så ser en så vidt h*n før en får seg en i trynet. Så det er ikke helt enkelt..men det er folk som går på h*n 24/7 så...jah.. Endret 10. april 2008 av b-real Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Her har jeg mast på læreren i tre dager om å få ta prøven i neste uke, og to minutter før vi skal gå innser jeg at da må jeg øve i helgen. >< Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Stakkars, du kommer til å omkomme av den øvinga :X Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Stakkars, du kommer til å omkomme av den øvinga :X Vel, fritiden min, i alle fall. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 The Device has been modified Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg oppdaget akkurat fordelen med å være mann. Rett før jeg posta i stad så får jeg beskjed på msn fra fadern om at det er mat. Går ned på kjøkkenet . Ingen sier et ord. Vi begynner å forsyne oss. Sender maten til hverandre. Brodern sjenker saft. Vi begynner å spise. Fremdeles ingen som har sagt ett ord. Etter nærmere ti minutter så er det ingen som har sagt noe. Og hva var fordelen igjen? JO! Selv om ingen sier noe og vi nyter maten i ro og mak så er det INGEN av oss som tror at det er noe fryktelig galt eller at man har gjort noe dumt... Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Aaa'ight, back off now. It's silly! Very silly indeed! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) hmmm, visning på huset idag.. blegh.. © Endret 10. april 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 hmmm, visning på huset idag.. blegh..Ska du flytte? jeg hadde jo funnet det perfekte stedet og spionere fra Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) hmmm, visning på huset idag.. blegh..Ska du flytte? jeg hadde jo funnet det perfekte stedet og spionere fra Hehe, nja, flytter jo på hybel til sommeren/høsten, også flytter mamma og de 7mil unna.. elns. xd edit: :O du som satt oppi skauen og spionerte på meg når jeg sto å pissa bak huset? Syns jeg så noe oppi skauen.. Endret 10. april 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Vær så snill å si at jeg ikke er alene om å kjenne meg igjen: Lenke til kommentar
n4w Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Vær så snill å si at jeg ikke er alene om å kjenne meg igjen:http://imgs.xkcd.com/comics/important_life_lesson.png Hatt en lignende episode... bortsett fra da var det ikke i senga Jeg vil IKKE snakke om det Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg vil IKKE snakke om det sikker? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) veldig edit: brb for en liten stund Endret 10. april 2008 av n4w Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Hvorfor er folk slik? Jeg la merke til at navnet på dama mi sto på msn-en til en "venn" av meg, "jeg elsker deg xxxxx så veldig mye..<33333333333" Grr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg