Nie Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg la ikke merke til at du spurte, men AT-Windsor-tingen er innklipt. Eller. Deler av ham. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 True that. Siden han tok bildet Dynejonas klippet ham inn i ettertid. Irriterer meg at det mangler noen navn der ... Fyren til venstre for meg er Tha_Zaynt, og en av de andre uten navn er visst Ingar eller noe. Husker ikke i farten. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Vel, duden mangler føtter. x) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Yeah, og har "vannhode" De fleste ser ikke det da Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Finn én ting som ikke helt stemmer med bildet (og nei, det er ikke det at Simen1 ikke er en datamaskin). Du mangler kjole? =D Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Fleste ser ikke det? Var jo jævlig tydelig da...ikke beste PS-jobben akkurat. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Ha ha, Pepsi. Det var over ett år før jeg begynte å bruke kjole det der Herre, for en kleskode. Hawaii-skjorte-sak og grå hettegenser, samt russebøttehatten min fra året før Skal ikke engang begynne med benklærne og skoa. Djeez! Fullt klar over det, biril, men når jeg viser folk dette bildet og spør de om de ser noe som ikke helt stemmer, så finner de det aldri ut. Ingen tenker over at en av folka ikke har ben og har litt stort hode. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 omfg! først NÅ så jeg det :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg savner PyroCX. Lurer på hvor han ble av ... Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Bah. Da så, I hereby give you forum.hw.no, avdeling Trondhjem anno sommeren 2005: Finn én ting som ikke helt stemmer med bildet (og nei, det er ikke det at Simen1 ikke er en datamaskin). Jeg fant en annen ting til som er feil.. Datasmurf, du er ute i frisk luft Endret 10. april 2008 av Petersk91 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Har passet lillesøs denne uka og må kjøre henne til skolen hver dag. Mandag rakk hun akkurat skolen, tirs en time for sein, ons sa hun at hun hadde "fri", og idag kom hun to timer for seint. Tror jeg slipper å passe henne mer Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Ha ha ha. Jeg har hatt ansvaret for å vekke og få avgårde minstesøss om morran. Hver dag kom hun seg ut av huset 5 min før skolen begynte og det tar vanligvis 15 - 20 min å gå til skolen. Ikke for det, persen min er 4 min og 50 sek. Aldri vært så død etter å ha sprunget ned en kilometer bakke gjennom hager og steinrøyser tror jeg Peter, noe jeg er ganske ofte faktisk. Så lenge det ikke er sol. Stormer det er jeg ofte ute og i vinter gikk jeg meg timeslange turer ute i skau og mark. Jeg liker det. Går helst ut etter mørkets frembrudd Lenke til kommentar
Nie Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Om noen føler for en liten makeover angående trynet. Kan jeg foreslå: Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Ha ha ha.Jeg har hatt ansvaret for å vekke og få avgårde minstesøss om morran. Hver dag kom hun seg ut av huset 5 min før skolen begynte og det tar vanligvis 15 - 20 min å gå til skolen. Ikke for det, persen min er 4 min og 50 sek. Aldri vært så død etter å ha sprunget ned en kilometer bakke gjennom hager og steinrøyser tror jeg Peter, noe jeg er ganske ofte faktisk. Så lenge det ikke er sol. Stormer det er jeg ofte ute og i vinter gikk jeg meg timeslange turer ute i skau og mark. Jeg liker det. Går helst ut etter mørkets frembrudd Det var bare det at du sa for noen dager siden at du fikk vondt i huet av frisk luft.. Det var deg ikke sant? Eller driter jeg på draget Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Jeg sa det, og jeg står for det. For jeg gjør det, men samtidig er jeg fullt klar over at kroppen min har godt av det, så jeg er ute likevel. Dessuten tror jeg at grunnen til at jeg får hodepine er at det er for lyst. Jeg korser meg hver gang jeg går ut i sola nemlig. Helt automatisk. Jeg kan sikkert la være, men jeg lar det skje. Derfor går jeg helst ut når det ikke er sol eller når det ikke er lyst. Overskya burde være det ideelle, i alle fall når jeg filmer eller tar bilder, men likevel liker jeg mest best utendørs i storm og / eller når det er mørkt. Kan også være psykisk, tanken på å forlate senga / PCen / beskyttelsen rommet gir. Med det sagt, så har jeg en dyp og mørk hemmelighet som folk flest ikke tror om meg. Jeg elsker å gå tur, skog, fjell, asfaltjungel. You name it. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Tjoho, Espen =D wooohoooo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg