Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*melde seg på blant de som fikk vasket munnen med grønnsåpe som barn*

Vel, med Zalo også.

Jeg var (og er fortsatt) veldig flink til å banne. Litt for flink mente mamma og bestemødrene mine og lurte på hvor jeg hadde plukka opp ordene.

Tror jeg fikk vaska munnen med såpe da søss banna første gangen også - for å ha lært henne ordene :p

Ang. morgenmusikk har det i det siste gått i random Prøysen, Grieg, Lehárs "Czardas", Bizets "Habanera", Rossinis "Wilhelm Tell", Glittertind og Hammerfall for å nevne noe.

Lenke til kommentar

Kan være lurt Llandari.

Håper noen sier til meg at jeg må møte på skolen på mandag fordi vi skal begynne å filme. Hvis ikke aner jeg ikke hvor lenge jeg blir hjemme hos familien i den herlige senga mi som er det eneste jeg savner når jeg ikke er her :p

edit: kekekeke!

Noen tenkte å frame BassHunter ved å si at han hadde stjålet melodien til "Boten Anna" fra et C64-spill, men sannheten kom for dagen da det viser seg at "spilldemoen" med sangen er laget etter at Boten Anna kom ut :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Stod opp rundt 9 i dag, mens jeg var redd for å ha den forbaskede hodepinen.. Den er her, men nå er det ikke skallebank da..

Så nå sitter jeg i samfunnsfagtimen for dagen, og holder på med norsk markedsøkonomi og BNP. hurra så morsomt..

Vurderer å stikke fra de neste timene.. Slapp i dag etter litt for mye parkour natt til i dag.

Lenke til kommentar

Hoho, det var slag i trynet nummer to.

Helt psychomerkelig. Kommer ut fra kjøkkenet og møter på h*n og får meg en over tryne. Så får jeg fatt i armene på h*n og så bråter vedkommende i tårer og klarer nesten ikke å stå på føtten og ber om unnskyldning og er helt på bærtur.

Jaja..h*n har i allefall lagt seg nå og håper at h*n sover resten av dagen. Men er det som er så artig med demente er at du kan komme inn en halvtime etterpå og de kjenner deg ikke igjen i det hele tatt *le*

Så har jeg blitt beordret av sjefen min at til neste helg så må jeg ta fri for hvis noen finner ut hvor mye jeg har jobbet så kommer hun til å få grundig kjeft. Tvungen ferie...tja...itte meg imot :wee:

Lenke til kommentar

Så. Våkner med insane smerter. Svelger paracet og bare venter på at den skal funke så jeg kommer meg på skolen. Stresser ræven min for å nå bussen. Kommer til skolen. "Neeei, vi har fri i dag, vi". Den eeer så kjip. x)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...