Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Usj, å være datavakt er kjedelig. Fire stykker som møtte opp i timen. Stakkars folk har Access-oppgaver de skal drive med, så de får ikke nett engang :p

Mm, i går slettet jeg et par forumbrukere fra MSN-en min. Deilig å bli kvitt de man aldri prater med, og ikke bryr seg det grann om. =D

Lenke til kommentar

*maile en kopp kakao til clvn*

Kakao hjelper mot alt, da spesielt forkjølelse.

Og håret mitt nekter å stivneeeeee. Kranglete dustesåte. *snøft*

Og det nyeste albumet til Nightwish var ikke så ille. Winamp har hengt seg, så jeg får ikke skiftet. oO

Lenke til kommentar

Access var da greit nok. Det var jo så simple oppgaver. Blåste igjennom Excel og Access på den tida resten av klassen brukte på Excel. Ble et lite dilemma for læreren, for jeg kunne jo ikke sitte der uten å ha noe konstruktivt å gjøre. Ble til at han kom drassende med et Powerpoint-hefte :grumpy:

Lenke til kommentar

Clvn: Neeei. HÅRET nekter å stivne. Det er løst og henger der det vil, for den hårsprayen jeg stappa i nå nekter å sitte på den gamle. Jeg sprayer håret jevnlig.

Llandari: Har jeg lov å le nå? :wee:

KexxY: Gå og vask munnen din med grønnsåpe, og ikke diss engelsk fordypning! Surfing på akkurat det vi ville, så lenge ett eller annet stod på engelsk på siden. :wee:

Endret av Nie
Lenke til kommentar
Access var da greit nok. Det var jo så simple oppgaver. Blåste igjennom Excel og Access på den tida resten av klassen brukte på Excel. Ble et lite dilemma for læreren, for jeg kunne jo ikke sitte der uten å ha noe konstruktivt å gjøre. Ble til at han kom drassende med et Powerpoint-hefte :grumpy:

Gikk greit ja. Fikk sekser i access-prøva uten å vite hva primærnøkkelen var engang :p

Lenke til kommentar

Gikk greit ja. Fikk sekser i access-prøva uten å vite hva primærnøkkelen var engang :p

Sier vel mer om deg enn om hvor lett det var :p

Lenke til kommentar
KexxY: Gå og vask munnen din med grønnsåpe, og ikke diss engelsk fordypning! Surfing på akkurat det vi ville, så lenge ett eller annet stod på engelsk på siden. :wee:

Njoa, har jo bare oppe et word-dokument også sitter jeg på msn og diskusjon.no... ^^

Vil ikke vaske munnen min med grønnsåpe. :nei:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...